Tätä ei opeteta = Herran vihan kantaminen

Anonyymi-ap

Saako kristitty vihata ?

- lahkolaisuutta
- eksytystä
- harhaoppeja
- syntiä

"Minä tahdon kantaa Herran vihaa, sillä minä olen tehnyt syntiä häntä vastaan, siihen asti että hän minun asiani toimittaa ja hankkii minulle oikeuden. Hän tuo minut valkeuteen, minä saan nähdä hänen vanhurskautensa."

Lahkolaiset rakastavat kastekiistoja.

35

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ps. 11:5

Herra tutkii vanhurskaat ja jumalattomat. Hän vihaa sitä, joka rakastaa vääryyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Sananl. 13:5

Oikeamielinen vihaa valheellisuutta, jumalaton levittää häpeän löyhkää.

• Anonyymi
      UUSI

Laittomuus saa vallan kun Jumalan laki poljetaan lokaan.
      Harva helluntailainen edes tietää mikä on Jumalan laki.

• Anonyymi
        UUSI

Kun mainitaan sana laki, niin siitä herjaaminen alkaa. Se merkitsee sitä että alkaa syyttely, muiden mollaaminen ja itsensä korostaminen miten tässä ollaan pyhiä ja on Jumalan lait ylimpänä ohjeena. Tietämättä kuitenkaan mitä ne lait ovat, miten niitä noudatetaan. Ne ovat vain korvasyyhyyn tehtyä oppia muiden herjaamiseksi.

Usko vain ei ole sellaista, ei sellaista uskoa ole kerrottu UT:ssa, eivät apostolit harrasta sitä uskoa eikä siitä kerrota UT:ssa, vaan siellä on Hengen johdatus ja siitä lipsuminen on eksytys kun ihmisopit ja selitykset tulee Pyhän Hengen tilalle, niin silloin ollaan älyttömiä.

Mikä tietenkin onkin totta, ei silloin jutuissa ole järjen hiventäkään eikä ripaustakaan uskosta.

• Anonyymi
      UUSI

Henkien pumppaamiset ja hurmahenkisyys sopii paremmin helluntailaiselle lihalle ja sielulle kuin Jumalan kymmenen käskyä.

• UUSI

Liha puhuu.🥩

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sitten sinä tuot tuon asian esille provoisoidusti kastekiistan.

Siitä ihmiset tunnetaan Jesksen opetuslapsiksi, että heillä on keskinäinen yheys.

Saatana yrittää tuhota opetuslastensa yhteyden.

• Anonyymi
        UUSI

Kristittyjen ei tule pitää ekumeenista yhteyttä helluntailaisuuteen, koska helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi
        UUSI

Helluntailainen kasteoppi.
        Pastorien tärkeintä perusopetusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen ei tule pitää ekumeenista yhteyttä helluntailaisuuteen, koska helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia.

Tit. 3:10

Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

• Anonyymi
      UUSI

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi
      UUSI

Fil. 2:
      1. Jos kerran yhteys Kristukseen rohkaisee ja hänen rakkautensa suo lohdutusta, jos Henki meitä yhdistää ja jos tunnemme hellyyttä ja myötätuntoa toisiamme kohtaan,
      2. niin tehkää minun iloni täydelliseksi ja olkaa yksimielisiä. Liittäköön teitä toisiinne rakkaus, sopu ja sama mieli.
      Room. 15:5
      3. Älkää tehkö mitään itsekkyydestä tai turhamaisuudesta, vaan olkaa nöyriä ja pitäkää kukin toista parempana kuin itseänne.
      Room. 12:10
      4. Älkää tavoitelko vain omaa etuanne vaan myös muiden parasta.
      1. Kor. 10:24
      5. Olkoon teilläkin sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntaikirkon ylläpito sallii synnin tekemisen jos siitä ei jää kiinni (kyse lähinnä pastoreista).

• Anonyymi
        UUSI

Miksi valehtelet pahaa Jesuksen omista.

• Anonyymi
      UUSI

Todelliset Kristuksen yhteydessä elävät ovat keskinäisessä hengen YHTEYDESSÄ, välittämättä minkä nimiseen uskontoryhmään he kuuluvat.

1.Joh. 1:
      5. Tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka julistamme teille: Jumala on valo, hänessä ei ole pimeyden häivää.
      6. Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.
      2. Kor. 6:14
      7. Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
      Hepr. 9:14; Ilm. 7:14

• Anonyymi
      UUSI

Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi. Tämä kertoo pilkkaajien omasta tilasta.

• Anonyymi
        UUSI

Luehan tarkemmin mitä tänne 100 v.sitten tuodut lahkot ovat.

Ne ei ole mitään Nasaretinlahkoja.

Gal.20: ...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset..LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi
        UUSI

Raamatussa sanotaan lahkolaisuutta synniksi.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmä kuin saapas

Tyhmä se on jos uususkonnollisten uudestikastajien kanssa harrastaa yhteyttä.
      Siis jehovien, adventistien, helluntailaisten ja mormoonien kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Helluntailaisuus ei ole uususkonnollisuutta.
        Helluntailaisuus alkoi Jerusalemissa Pyhän Hengen vuodatuksessa HELLUNTAINA.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaiset ja muutkin lahkolaiset ovat mieleltään turmeltuneita.
      Sen vahvistaa Raamattu ja heidän uskonsa.

Uudesta Testamentista

Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tuossa puhuta helluntailaisuudesta.
        Helluntailaisuus perustuu Jumalan ilmoitukseen Raamattuun Pyhän Hengen vahvistamana sitä seuraavien merkkien mukaisesti.

Helluntailaisuutta EI johda minkään niminen ihminen, vaan he etsivät totuudessa Jumalan tahtoa.
        Suuressa joukossa on paljon erinlaisia ihmisiä eri vaiheessa kasvussa pyhitykseen.

• Anonyymi
      UUSI

Los Angelesista asti tuotiin vierasta tulta alttarille 1920-luvulla.

• Anonyymi
      UUSI

Vauvakasteenhenki heittelee taas vauvakastettua erilaisiin riidanhaastoihin.

• Anonyymi
      UUSI

Normi uskovien touhua.

Juuri tähän pelastus tähtää.

Juuri tämän vuoksi pitää pelastua pahasta maailmasta ja alkaa uskoa.

Että voi näin harjoittaa uskoa yhdessä toisten kanssa kun vähän on erilaisia näkemyksiä asioista.

Mitä taivaan iloa jo tässä ajassa.

• Anonyymi
      UUSI

Paavalin kirje roomalaisille
      15 LUKU.
      1. Mutta meidän, vahvojen, tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi.
      Room. 14:1; 1Kor. 9:19; 1Kor. 9:22; Gal. 6:2; 1Tess. 5:14
      2. Olkoon kukin meistä lähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.
      Fil. 2:4
      3. Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun".
      Ps. 69:9-10; Joh. 6:38; Fil. 2:5
      4. Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
      Ps. 119:50; Room. 4:23; 1Kor. 10:11; 2Tim. 3:16
      5. Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne, Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan,
      Joh. 17:21; Room. 12:16; 1Kor. 1:10; Fil. 2:2
      6. niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen isää.
      Ap.t. 4:24
      7. Hoivatkaa sentähden toinen toistanne, niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut Jumalan kunniaksi.
      Room. 14:3

• Anonyymi
      UUSI

Hurmahenkisten ja harhaoppisten helluntailaisten kanssa ei perinteisten kristittyjen ei pidä veljeillä ollenkaan.
      Hurmahenget koittaa päästä sisälle kirkkoihin puhumaan vetoamalla "että he yhtä olisivat"....

• Anonyymi
      UUSI

Lue nyt se Paavalin kirjeen tärkein viesti sille Rooman mafialle.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali oli Juutalaisten miehittäjävallan edustaja. Paha mies, palkkamurhaaja.

Ap. t. 22:27

Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli Juutalaisten miehittäjävallan edustaja. Paha mies, palkkamurhaaja.

Ap. t. 22:27

Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi
      UUSI

Lutherin opetuslapset ovat taas kirjoitelleet valheita, saastaa, herjauksia...
      He tekevät kokopäiväistä lähetystyötä!
      Tälläinen on pakkovauvakastettujen uskonto!

• Anonyymi
        UUSI

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko kristitty ?

Saako kristitty vihata ?

- lahkolaisuutta
      - eksytystä
      - harhaoppeja
      - syntiä

• Anonyymi
      UUSI

Joskin sellaisia juttuja ja touhua että toivottavasti kukaan uskosta osaton ei lue eikä näe eikä ajattele että uskovat ovat järjiltään.

Mikä ei tosin ole edes väärä päätelmä.

• Anonyymi
      UUSI

Terveellinen viha saa erottamaan punaisen sateenkaaren väreistä. Sehän on epäväri kunnes kirkastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe