Henkistä pettämistä vai jotain muuta?

Anonyymi-ap

Mies haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssa.
Elämäntilanne on vaikea.. Molemmilla ollut isoja kriisejä ja muutoksia paljon lyhyen ajalla elämässä.
Olemme koko ajan tukeneet toisiamme ja olemme juuri mennyt kihloihin ja menemme kohta naimisiin

Mutta... Minusta tuntuu, että mieheni haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssani.. Minulla on erittäin torjuttu olo. Olemme puhuneet yhdessä kokeilusta ja hurvittelusta, tämä kiinnostaa molempia. Nyt kuitenkin tuntuu, että mieheni haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssani. Viime aikoina seksiä on ollut 1-2kertaa/kk ja aina kun yritän ehdottaa jotain niin käytännössä aina minut tyrmätään. Swingers clubeille, maksullisiin ja muiden naisten housuihin pitäisi kyllä päästä.

En tiedä.... #hajalla

9

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Potkaise se typerys ovesta ulos! Älä nyt ainakaan naimisiin mene.

• Anonyymi

Just.

Kuse ensin omiin muroihisi ja riko psyykettäsi. Sitten kun saat siitä negatiivisia tuntemuksia, niin syytä miestäsi "typerykseksi" ja "potkaise se ulos".

• Anonyymi

No eiköhän naisena esiintyen pakkopakinoiva äijä ole menossa ainoastaan lataamoon

• Anonyymi

Joku sanoi hyvin totuuden.

Ei ollut suosittu - piti poistaa!

Miksi?

Säälittävää moderointia...

• Anonyymi

Menititte kihloihin ja häät tulossa? Miksi? Mikä järki jos miehesi haluu muita. Naimisiin meno tarkoittaa sinulle että seksin määrä lisääntyy. No voihan sen noinkin ajatella

• Anonyymi

Jassoo ja sitten olet menos vielä naimisiin tuollaisen kanssa? Eihän se nyt äitiään halua naida.

• Anonyymi

Nyt paljastit aloittajaäijä ongelmallisesta suhteesta äitiisi liiankin paljon..

• Anonyymi

Elämän /elämäsi pilaaminen on jo hyvällä mallilla luulis sun ymmärtävän että melkolailla lähes täydellisen helvetin itelles onnistun löytään

• Anonyymi

Hyvä AP, tiedät nyt jo ettei tuo mies ole sopiva sinulle. Ekä kenellekään joka haluaa aviokumppanikseen ihmisen joka kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan ja joka ymmärtää mitä avioliitolla tarkoitetaan.

Tuo mies on aivan henkisesti kehittymätön ymmärtämään noin korkeatajuisia asioita.
      Tulekoo hän kultturista jossa naisilla on eri rooli kuin suomalisessa kulttuurissa_.
      No, nyt tiedät aivan tarkkaan mitä tulevaisuus sinulle tuo tullessaan jos laillisesi avioidut tuohon henkiseen kääpiöön. Parhaassa tapauksessa siihen liittyy myös ääretön väkivalta!!

Voit valita tuhota elämäsi, olethan aikuinen jo.
      Mutta varmista ettet ala tekemään lapsia tuon taso miehen kanssa. Sterilisointi on ehkä 98% varmin tapa estää lapsen saanti sinun tilanteessasi. Tee se jos vielä haluat laillisesti sitoa itsesi tuohon olioon!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2520
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe