Miksi muslimit eivät itse pidä tonttiansa puhtaana vaan antavat terroristien ja silpojien käyttää uskontoaan keppihevosenaan.
Minusta se näyttää hiljaiselta hyväksymiselta.
Miksi
9
648
Vastaukset
sinä ideoita miten rikollisten puuhat saataisiin loppumaan.
- ähläm?..?
että lopetettisiin se hölynpöly 72:sta neitsyestä, jotka itsemurhapommittaja (marttyyri!) taivaassa saa palkakseen.
- ähl´m
Kun jossain päin maailmaa tapahtuu onnistunut terroriteko, niin muslimit kautta maailman juhlivat kaduilla ammuskellen ilmaan. Siinä samassa muutama omakin saa luodin päähänsä, mutta mitäs pienistä.
Ei voida siis puhua "hiljaisesta" hyväksynnästä. - aye-serene
...maailman kaikkien muslimien vika ole?
Vikahan on enimmäkseen muslimimaitten päättäjissä...heillä olisi valta ja mahti tehdä jotain...kysykää heiltä miksi eivät tee mitää??
...niin ja voisihan kyllä muslimitkin protestoida kova-ääänisesti...ainakin länsimaissa asuvat muslimit...
/aye- Mr.White
---- ...niin ja voisihan kyllä muslimitkin protestoida kova-ääänisesti...ainakin länsimaissa asuvat muslimit...
Aye lilla, vad säger du:)
Täytyy sanoa, että mielenosoitukset muslimien osalta. Kivityksiä ja naisten hakkaamista vastaan olisivat positiivinen asia, tämä voisi olla sellainen askel jonka minäkin näkisin positiivisena kehityksenä. Sinne voisi vielä liittää miehen ja naisen tasa-arvon mukaan listalle. Nämä protestoijat vaan joutuisivat erilaisille mustille listoille, uskonnonvastustajina, ei kannattaisi paljon matkustella sen jälkeen. - aye-serene
Mr.White kirjoitti:
---- ...niin ja voisihan kyllä muslimitkin protestoida kova-ääänisesti...ainakin länsimaissa asuvat muslimit...
Aye lilla, vad säger du:)
Täytyy sanoa, että mielenosoitukset muslimien osalta. Kivityksiä ja naisten hakkaamista vastaan olisivat positiivinen asia, tämä voisi olla sellainen askel jonka minäkin näkisin positiivisena kehityksenä. Sinne voisi vielä liittää miehen ja naisen tasa-arvon mukaan listalle. Nämä protestoijat vaan joutuisivat erilaisille mustille listoille, uskonnonvastustajina, ei kannattaisi paljon matkustella sen jälkeen.>>>Aye lilla, vad säger du:)
- White lille...jag sa det jag sa, bara min åsikt. :)
- Jos minä olisin muslimi ja asuisin jossakin länsimaassa...protestoisin kaikin voimin terrorismia vastaan...ja protestoisin tietenkin kivityksiä vastaan...kuten teen nytkin...ja vaatisin naisillekkin vapautta...
- No, jos joutuvat mustille listoille...silloin joutuvat...mutta elämässä on uskallettava joskus toimia omien aivojen mukaan...eikä pelätä fanaattisia mullaheja joissakin muslimimaissa...
- Mutta tietenkin...jos esim. on fanaattisesti Koraaniin ja Haditheihin uskova muslimi...silloin ei protestoi...eihän he uskoaan vastaan protestoi...
- Och nu ska Aye lilla gå till jobbet...arbetar du aldrig?? ;)) Du hänger här nästan dygnet runt...
/aye - Mr.White
aye-serene kirjoitti:
>>>Aye lilla, vad säger du:)
- Jos minä olisin muslimi ja asuisin jossakin länsimaassa...protestoisin kaikin voimin terrorismia vastaan...ja protestoisin tietenkin kivityksiä vastaan...kuten teen nytkin...ja vaatisin naisillekkin vapautta...
- No, jos joutuvat mustille listoille...silloin joutuvat...mutta elämässä on uskallettava joskus toimia omien aivojen mukaan...eikä pelätä fanaattisia mullaheja joissakin muslimimaissa...
- Mutta tietenkin...jos esim. on fanaattisesti Koraaniin ja Haditheihin uskova muslimi...silloin ei protestoi...eihän he uskoaan vastaan protestoi...
- Och nu ska Aye lilla gå till jobbet...arbetar du aldrig?? ;)) Du hänger här nästan dygnet runt...
/aye...sommarlooooov.
- Mr.White
aye-serene kirjoitti:
>>>Aye lilla, vad säger du:)
/ayeEihän tämä paljon aikaa vie, osaan kymmensormijärjestelmän hyvin:) Teen muutenkin tosi paljon töitä koneen ääressä, joten huvin ja hyödyn yhdistäminen on loogista.
- aye-serene
Mr.White kirjoitti:
...sommarlooooov.
...trevligt för dig...jag ska jobba nästan hela sommaren...ska ta ledigt bara ett par dagar här och där. :)
Du får väl ha då en trevlig och solig semester...och glöm Islam under tiden. ;))
/aye
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000