Tänäänkin työvoimapalveluiden virkapummi syö pöydässäsi

Anonyymi-ap

Omituista elättää valtavaa työvoimapalveluiden pummilaumaa, jotka eivät kykene tekemään mitään minkään asian eteen.

Sinä maksat sen ruoan, sähkön ja kaiken muun arvonlisäverojen kautta eli ylisuurilla elinkuluillasi.

25

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävää maksaa toisten loisimista.

• Anonyymi

Ei sinulla ole vaihtoehtoa

• Anonyymi

Työvoimapalvelija ei juhli Vappua, koska se on työläisten juhla.

• Anonyymi

Tekisin töitä jos peli olis reilua, mutta kun työkaverit varastaa ideat. Omaa yritystä ei voi perustaa, koska toiset saa yritystukia, niin että voivat kilpailuttaa ulos markkinoilta. Kuinkahan moni saa kelasta tukea välikäden kautta, kuten vuokratuloina tai lapsilisinä, tai muuten repii rahaa rehellisin keinoin?

• Anonyymi

Ole ystävällinen. Pyydä virkaiija kylään syömään ja jutustelemaan, Tarjoat sitä mitä sinulla on. Arkiruokaasi, Olutta, makkaraa, käärittyä sätkää, Hän näkee miten asut ja elät., Soffaan on tullut syvä painauma. Lattialla viruu muovikaseittain tyhjiä oluttölkkejä, makkarakääreitä ja pizzalaatikoita, tietokoneella pyörii prnovideo . Vessan pytty on umpihomeessa ja vessassa on vesivahinko. Veriroiskeita seinätapeteissa. Tupakin haju tarttuu vaatteisiin. Silloin hän ymmärtää jättää sinut rauhaan. Kuntouttamisesta ei ole hyötyä. Kuntouttamiselle ei ole edes tarvettakaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näitä samansisältöisiä aloituksia tehtaileva peräkammarinpoika voisi alkaa voimaan henkisesti paremmin jos ottaisi itseään niskasta kiinni ja ryhtyisi tekemään jotain tilanteensa ja elämänsä eteen.

• Anonyymi

Onhan se tuokin tapa yrittää hiljentää keskustelu.

Jos työttömyys ja toimeentulemattomuus ei ole sinun maailmassasi mikään ongelma, ota itseäsi niskasta kiinni ja taluta itsesi ulos työttömyyttä ja toimeentulemattomuutta käsitteleviltä keakustelufoorumeilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se tuokin tapa yrittää hiljentää keskustelu.

Jos työttömyys ja toimeentulemattomuus ei ole sinun maailmassasi mikään ongelma, ota itseäsi niskasta kiinni ja taluta itsesi ulos työttömyyttä ja toimeentulemattomuutta käsitteleviltä keakustelufoorumeilta.

Olette te ihme iippoja kun tuollaista mitäänsanomatonta jankutusta ja älämölöä jaksatte täällä pitää, ketä ja mitä tällainen hyödyttää??

• Anonyymi

Työvoimapalveluiden pummilauma pitää erottaa. Tuollainen loisinta on sairasta.

• Anonyymi

Aloittaja on täysin oikeassa. Työvoimapalvelijat ovat turha ja kallis kulu kansalaiselle.

• Anonyymi

Suomen velkaantumisen ovat aiheuttaneet julkisen sektorin loisiva henkilökunta.

• Anonyymi

Kannatusta aloitukselle saa kun itse vastaa ketjussa siihen. Eiköstä niin :D

• Anonyymi

Jokaiselle työttömälle pitäisi olla asuntolapaikka. Se jos mikä kannustaa hakemaan työtä eli parempaa elintasoa.

• Anonyymi

Onko aloittaja saanut mitään aikaiseksi omaan elämäänsä tällä vuosikausia kestäneellä vikinällään suoli 24 forumilla. Samaa sontaa kirjoittelee päivästä toiseen

• Anonyymi

Työkkäri on suojatyöpaikka lusmuille ja puuhasteleville virkaköpeille, tuottavuus negatiivinen ja maksaa kansalle todella paljon aiheuttaen kerensseja ja työkyvyttömyyttä sekä epätoivoa.

Kuinka moni on syrjäytynyt lopullisesti koko elämästä työkkärin psykojen takia?

Säästöjä haetaan karensseilla ja lopputulos on että maksaa yhteiskunnalle entistäkin enemmin kuten rikokset, vankilatuomiot, sairaanhoito, väkivalta, varastaminen, rikollisuuden valtava kasvu, yhteiskuntarauhan totaalinen menetys.

• Anonyymi

Meillä syö presidentti...

• Anonyymi

Minkä asian eteen heidän pitäisi tehdä?

Pitäisikö heidän hakea sinulle työpaikka? Entä pitäisikö heidän syöttää sinua kun et itse taida sitäkään osata?

• Anonyymi

Se onkin hyvä kysymys, minkä asian eteen työvoimapalvelijoiden kuuluisi toimia. Kukaan ei tiedä miksi työvoimapalvelijoitten laumaa elätetään verovaroilla, eikä kukaan tiedä mikä on heidän työ. He eivät edes itse tiedä mitä pitäisi tehdä.

Todellisuudessahan he ovat työttömiä valetyöpaikoissaan loisimassa muiden siivellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin hyvä kysymys, minkä asian eteen työvoimapalvelijoiden kuuluisi toimia. Kukaan ei tiedä miksi työvoimapalvelijoitten laumaa elätetään verovaroilla, eikä kukaan tiedä mikä on heidän työ. He eivät edes itse tiedä mitä pitäisi tehdä.

Todellisuudessahan he ovat työttömiä valetyöpaikoissaan loisimassa muiden siivellä.

Höpö höpö juttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ on tuloksellista tavoitteisiin tähtäävää toimintaa, joten voidaan todeta ettei työvoimapalvelijat ole työssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ on tuloksellista tavoitteisiin tähtäävää toimintaa, joten voidaan todeta ettei työvoimapalvelijat ole työssä.

Ihan pummeja ja lusmuja jotka saa palkkaa turhasta hommasta ja työnkuva on totaalisen tyhjänpäiväinen.

Mikä on niiden perimmäinen tarkoitus kun työpaikkoja ei sieltä saa?

• Anonyymi

Enpä ole mitään hyötynyt työvoimapalvelusta. Turhia ovat, suojatyöpaikka laskureille.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1927
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe