Perustulo-hivutus

Anonyymi-ap

Joka on Purran lempilapsi on aloitettu. MTV:llä tänään ilmoitettu, että vastaus sosiaalituen ongelmiin. Kertomatta jää, että nykyisiä tukia alempi. Rapauttaisi lopullisesti liittojen vallan.

18

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1000 egeä kuulemma kuukaudessa. Voisi kyllä olla vähän isompi, edes 1200 egeä, niin riittäisi joten kuten edes perustarpeisiin.

• Anonyymi

Suomella olisi varaa noin 250egen perustuloon, käy minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomella olisi varaa noin 250egen perustuloon, käy minulle.

Maahanmuuttajille nolla perään tuohon summaan, vieraat ensin

• Anonyymi

Purran voi polkea suohon säälimättä

• Anonyymi

Ei se sinun oloa helpota, tulee aina uusia Purria tilalle. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinun oloa helpota, tulee aina uusia Purria tilalle. :D

Ei ne sääntöjen kiristykset ja loivennukset mitään auta. En tule valtiolle töihin vaikka mitä tekisit:D

• Anonyymi

560 e/kk, joten älä satuile. Kokeiltu aikaisemmin. Ei tuonut mitään työllisyysvaikutukia. Ainoastaan Iranissa käytössä. Kertonee kaiken asiasta.

• Anonyymi

Samansuuntaisia tuloksiahan Suomessakin saatiin, eli ei työllisyysvaikutuksia.
        Kokeeseen osaa ottavat ihmiset tosin reportoivat elävänsä stressittömämmin, iloisemmin ja hyvinvointi parani kautta linjan. Jostain syystä mitään noita ei haluta, vaikka kustannusvaikutus olisi sama, kertoo paljon ihmisten luonteesta jotka näistä päättävät.

Perustulohan ei voi olla esim. tuollainen 1000€/kk, koska siihen ei ole varaa. Mutta se voisi olla vaikka 300€/kk, koska siihen on varaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samansuuntaisia tuloksiahan Suomessakin saatiin, eli ei työllisyysvaikutuksia.
        Kokeeseen osaa ottavat ihmiset tosin reportoivat elävänsä stressittömämmin, iloisemmin ja hyvinvointi parani kautta linjan. Jostain syystä mitään noita ei haluta, vaikka kustannusvaikutus olisi sama, kertoo paljon ihmisten luonteesta jotka näistä päättävät.

Perustulohan ei voi olla esim. tuollainen 1000€/kk, koska siihen ei ole varaa. Mutta se voisi olla vaikka 300€/kk, koska siihen on varaa.

Paitsi etti 300e/kk elä kukaan....koska perustulohan on kai sellainen ettei muita tukia saa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi etti 300e/kk elä kukaan....koska perustulohan on kai sellainen ettei muita tukia saa...

Eikai tukien varassa olekaan tarkoitus elää, vaan selvitä siihen asti että löytää uudestaan töitä?
        Meinaatko että muiden pitäisi ottaa hirveästi lainaa, jotta työttömille voidaan antaa suurempi perustulo? Ei se niinkään voi mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai tukien varassa olekaan tarkoitus elää, vaan selvitä siihen asti että löytää uudestaan töitä?
        Meinaatko että muiden pitäisi ottaa hirveästi lainaa, jotta työttömille voidaan antaa suurempi perustulo? Ei se niinkään voi mennä.

Maailmassa on varmaan muitakin työnantajia kuin Suomen valtio. Jos et tätä tiennyt niin toivottavasti nyt tiedät.

• Anonyymi

Kannattaa hake e eläkkeelle. Pienin eläke noin 1000 egee kuussa vaikka ei ois töitä tehny päivääkään.

• Anonyymi

On sulla jutut :D

• Anonyymi

Yritän, mutta vaikeaa on päästä eläkkeelle.. Olen ollu nyt työttömänä kohta 10v ja oppinut kuinka elää oman näköistä elämää, ilman aevopesua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän, mutta vaikeaa on päästä eläkkeelle.. Olen ollu nyt työttömänä kohta 10v ja oppinut kuinka elää oman näköistä elämää, ilman aevopesua

Päissään😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päissään😄

Mikä on elämän tarkoitus? Elämän tarkoitus on tehdä töitä niska limassa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe