Nourix laihdutusvalmiste

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemuksia Nourix lahdutusvalmisteesta?

11

1148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole. Mutta kokeile toki kun sulla ei terveellinen ruokavalio ja liikunta ole auttaneet.

• Anonyymi

on muuten vähän huono suomi noilla suomenkielisillä sivustoilla. Puhdistaa maksaa. Voi helvetti. Kyllä se maksa alkaa puhdistuu kun alat syömään terveellisesti ja liikkumaan. No sinähän ostat sen tuotteen joka tapauksessa koska ....????????????????

• Ei varmasti toimi. Sisältää erilaisia kasviuutteita.

• Anonyymi

Ei se varmasti ihmeitä tee, mutta voi toki auttaa jonkin verran. Itse olen nyt syönyt ihan kokeeksi 3 kk sellaista luontaistuotepilleriä ihan Tokmannilta, jossa on kurkumaa, inkivääriä ja mustapippuria + C vitamiini. Näiden ainesten nimeen on vannonut moni varsinkin naisten metabolian hankaluudesta laihtumisessa puhuva laihdutus expertti esim. Facebookin mainoksissa jne. Näiden sanotaan tehostavan suoliston toimintaa ja sitä kautta helpottavan laihtumista. En kyllä ole laihtunut, mutta en aio enää jättää tätä tuotetta syömättä, kun vatsan toimintani on tasaantunut todella hyväksi. Ennen oli välillä kovalla ja välillä löysällä ja oli turvotuksia, joita tuli välillä ihan ihmeellisesti, vaikka en ollut syönyt mitään sopimatonta. Nyt ei turvota jos vaan ei syö tiettyjä
      minulle sopimattomia ruokia/ainesosia. Mutta ongelmakin on. Uloste ja pierut haisevat aivan kamalille, tuotteessa olevien mausteiden pilaantunutta hajua muistuttaa. Mutta hyödyt tällä n. 8 e putkilla on niin isot minulle, että kestän sen. Nourixia tekisi mieli tästä syystä kokeilla, että siitä voisi jotain apuja olla, mutta noin kallista tuotetta en aio tilata

• Anonyymi

sä syöt purkista mausteita ja c vitamiinia. Eikö noita mausteita voi lisätä ruokaan ja syödä ruokia joista saa c vitamiinia. Eihän tollasessa ole mitään järkeä

• Anonyymi

Suomalainen Sari, ruotsalainen Sara ja saksalainen Lisa suosittelevat tätä tuotetta. He ovat hämmästyttävän samannäköisiä. Identtiseen sisarussarjaan kuuluu varmasti muitakin eri kielisiltä sivustoilta.

• Anonyymi
      UUSI

ja jännästi aina ulkomaisen nimen omaavat puhuvat suomea

• Anonyymi
        UUSI

eli eikö kantasuomalaiset käytä näitä näitä tuotteita

• Anonyymi
      UUSI

Samantien kun tein Nourix tilauksen netissä oli tililtä tehty ylimääräisiä katevarauksia 150eur arvosta. Siis huijaus ja petos. Kortti kuoletettu ja uusi kortti tilaukseen..

• Anonyymi
        UUSI

Vanhan korttisi numerotiedot päivitetään automaattisesti Nourixin myyjälle.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta ainakin sun kehon rasva ja myrkyt lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      70
      5938
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      167
      2140
    3. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      74
      2026
    4. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      20
      2021
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      180
      1544
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      69
      1216
    7. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1146
    8. Nourix laihdutusvalmiste

Onko kenelläkään kokemuksia Nourix lahdutusvalmisteesta?
      Laihdutus
      11
      1128
    9. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      51
      1098
    10. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      84