Onko kenelläkään kokemuksia Nourix lahdutusvalmisteesta?
Nourix laihdutusvalmiste
11
1148
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole. Mutta kokeile toki kun sulla ei terveellinen ruokavalio ja liikunta ole auttaneet.
- Anonyymi
on muuten vähän huono suomi noilla suomenkielisillä sivustoilla. Puhdistaa maksaa. Voi helvetti. Kyllä se maksa alkaa puhdistuu kun alat syömään terveellisesti ja liikkumaan. No sinähän ostat sen tuotteen joka tapauksessa koska ....????????????????
Ei varmasti toimi. Sisältää erilaisia kasviuutteita.
- Anonyymi
Ei se varmasti ihmeitä tee, mutta voi toki auttaa jonkin verran. Itse olen nyt syönyt ihan kokeeksi 3 kk sellaista luontaistuotepilleriä ihan Tokmannilta, jossa on kurkumaa, inkivääriä ja mustapippuria + C vitamiini. Näiden ainesten nimeen on vannonut moni varsinkin naisten metabolian hankaluudesta laihtumisessa puhuva laihdutus expertti esim. Facebookin mainoksissa jne. Näiden sanotaan tehostavan suoliston toimintaa ja sitä kautta helpottavan laihtumista. En kyllä ole laihtunut, mutta en aio enää jättää tätä tuotetta syömättä, kun vatsan toimintani on tasaantunut todella hyväksi. Ennen oli välillä kovalla ja välillä löysällä ja oli turvotuksia, joita tuli välillä ihan ihmeellisesti, vaikka en ollut syönyt mitään sopimatonta. Nyt ei turvota jos vaan ei syö tiettyjä
minulle sopimattomia ruokia/ainesosia. Mutta ongelmakin on. Uloste ja pierut haisevat aivan kamalille, tuotteessa olevien mausteiden pilaantunutta hajua muistuttaa. Mutta hyödyt tällä n. 8 e putkilla on niin isot minulle, että kestän sen. Nourixia tekisi mieli tästä syystä kokeilla, että siitä voisi jotain apuja olla, mutta noin kallista tuotetta en aio tilata- Anonyymi
sä syöt purkista mausteita ja c vitamiinia. Eikö noita mausteita voi lisätä ruokaan ja syödä ruokia joista saa c vitamiinia. Eihän tollasessa ole mitään järkeä
- Anonyymi
Suomalainen Sari, ruotsalainen Sara ja saksalainen Lisa suosittelevat tätä tuotetta. He ovat hämmästyttävän samannäköisiä. Identtiseen sisarussarjaan kuuluu varmasti muitakin eri kielisiltä sivustoilta.
- AnonyymiUUSI
ja jännästi aina ulkomaisen nimen omaavat puhuvat suomea
- AnonyymiUUSI
eli eikö kantasuomalaiset käytä näitä näitä tuotteita
- AnonyymiUUSI
Samantien kun tein Nourix tilauksen netissä oli tililtä tehty ylimääräisiä katevarauksia 150eur arvosta. Siis huijaus ja petos. Kortti kuoletettu ja uusi kortti tilaukseen..
- AnonyymiUUSI
Vanhan korttisi numerotiedot päivitetään automaattisesti Nourixin myyjälle.
- AnonyymiUUSI
Mutta ainakin sun kehon rasva ja myrkyt lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi705938Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1672140Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !742026Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html202021Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1801544- 691216
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.2191146- 111128
- 511098
- 841060