Mielipidettä kysyn. Kun puoliso antaa lapsille kotitöitä niin hän puhuu seuraavasti: Ja sitten otat ne kaikki sieltä etkä jätä mittää sinne,ärjyen aanoo tuon. Uawin liaää jonkun apiikin aiihen liaää tyyliin:kun oot tommonen sottapytty aina. Kolmanneksi kehuu itseään miten hän on jo tuossa iässä ollut siisti eikä tuommonen.
Olen sanonut tuosta puolisolle että voisiko vähän sievemmin panna lapsia töihin. Kerron toki että on hyvä kun opettaa lapsia työntekoon mutta voiaiko nätimmin sanoa. Puoliso auuttuu ailmittömäati tuosta. En enää uskalla sanoa asiasta. Menee ihan poissa tolaltaan jos puutunu tuohon.
Olen antanut asian olla mutta harmittaa vietävästi kun näen miten lapsia ahdistaa..käakytän heitä itsekkin.
Miksei voisi sanoa vaikkapa: vie roskat samalla kun meet uloa. Leikkaa tänään nurmikko ennenkuin alat kavereita. Aleetaanpa siivoamaan,imuroi sinä niin minä luutuan jnejne
Mitäs ootte mieltä
Anonyymi-ap
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332