Eikä tämä ole mikään ihme !
Kokoajan tulee ilmi asioita, jotka murentavat luottamusta Suomen poliisiin.
Jo pelkästään se seikka, että poliisien joukossa on paljon persuja, tyypiltään ja teoiltaan poliisi Vornanen , pistää miettimään , mikä on ammattikunnan taso.
Eikä poliisien tekemät itsemurhat( useita viime akoina) lisää mielikuvaa vakaasta ja luotettavasta ammattikunnasta.
Poliisissa tiettyjä asioita vähätellään tai tutkintaa ei edes aloiteta ( esim. ympäristö- , omaisuus- ja metsästysrikoksia ).
Monille ihmisille on tullut mielikuva, että ainoastaan vain henkirikoksia ja henkeä uhkaavia tekoja aletaan kunnolla selvittää.
Kaikesta muusta on säästetty, mutta poliisi ja puolustus ovat saaneet lisää rahaa. Nähtäväksi jää , saako tavallinen matti ja maija meikäläinen jatkossa verorahoilleen katetta , kun/ jos tarvitsee poliisin apua.
Luottamus poliisiin on vähentynyt
Anonyymi-ap
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Poliiseissa määrä ei korvaa laatua. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393