Voiko perunasalaatin korvata keitetyillä perunoilla?

Anonyymi-ap

Ja jos ei tykkää nakeista, niin voihan nekin korvata sinappisillillä?

>simiti<

24

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perinteinen vappusillis. Ihanan akateemista.

• Anonyymi

voi korvata

• Anonyymi

Onhan noi terveellisempiä vaihtoehtoja . Niin kannattaa korvata ehdottomasti

• Anonyymi

Miksipä ei? Ajattelin korvata perunasalaatin sienisalaatilla.

• Anonyymi

Oma reseptini: Mä oon modifioinut kylmän tillimakaronin reseptiä siten, että kiehautan sen ja laitan sekaan öljyisen tonnikalapurkin sisälmykset. Sekaan 2 x lihaliemikuutiota. Nautitaan kuumana. Mulla on hihassa vaikka mitä juttuja. Mähän se olin joka leijui täällä niillä jauheliha-hampurilais-sipulikeittojutuillakin. Ja tortillapizzoilla ☝️. Suostun käyttämään pizza-sanassa vain z-kirjaimia, ts:ää. -💊-.

• Anonyymi

Mä meen vappuna ihan mun tavallisella ruokavaliolla.

• Kyllä voi! Vappumenyy saa olla juuri sellainen, kun itse haluaa.
      Keitetyt perunat, silliä (sinappisilliä, matjessilliä ja sipulisilliä), ruisleipää/ saaristolaisleipää ja juustoja.
      Tuohon mukaan voi vielä väsätä Mummon etikkakurkkuja, jos on viitseliäisyyttä.

• Anonyymi

Vappumenyyn on oltava sellainen kuin palstalla määrätään.

• Anonyymi kirjoitti:

Vappumenyyn on oltava sellainen kuin palstalla määrätään.

Tämä on totta. Palstan määräämää vappumenyytä on kaikkien uskollisesti ja nöyrästi noudatettava. Fakta tieto!

• Anonyymi

Mä olen miettinyt että miksi muulloin ei voi poiketa ruokavaliostaan vaan silloin kun on syytä juhlia. Voi niitä nakkeja ja perunasalaattia syyä muulloinkin kuin vain vappuna.

• En tiedä millä korvaisin alkoholin, jotta saisin kunnon vapputunnelman.

Vappu on muutakin kuin menyy...

• Anonyymi

Voi korvata vedellä, suoraan hanasta...

• Anonyymi

Huumeilla toki.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi korvata vedellä, suoraan hanasta...

En usko että vettä juomalla vappuhuiskasta tulisi hauska.

• Anonyymi kirjoitti:

Huumeilla toki.

Huumeet turruttaa.
        Nyt tarvitaan ainetta, joka nostaa menojalan haudasta.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Huumeet turruttaa.
        Nyt tarvitaan ainetta, joka nostaa menojalan haudasta.

Oletko miettinyt mistä olotilasi johtuu ? oletko käynyt läpi mitä tunteita se sinussa herättää?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt mistä olotilasi johtuu ? oletko käynyt läpi mitä tunteita se sinussa herättää?

Nyt tuli syvällistä 😊

"Oletko miettinyt mistä olotilasi johtuu ? "
        ---> Vappukaaos kaupungilla kutsuu, voisin elää siellä hetken nuoruuttani.

"oletko käynyt läpi mitä tunteita se sinussa herättää?"
        ---> Jos en nyt nosta jalkaa kuopasta, minut haudataan elävältä.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Nyt tuli syvällistä 😊

"Oletko miettinyt mistä olotilasi johtuu ? "
        ---> Vappukaaos kaupungilla kutsuu, voisin elää siellä hetken nuoruuttani.

"oletko käynyt läpi mitä tunteita se sinussa herättää?"
        ---> Jos en nyt nosta jalkaa kuopasta, minut haudataan elävältä.

Niin jos on mukavia muistoja nuoruudesta ja niitä on mahdollisuus kokea niin mikä sua estää. Niinhän se on jos ei käy tunteitaan läpi niin muutosta ei välttämättä tapahdu. Jos haluat muutosta niin silloin sille asialle pitää tehdä jotain

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

En usko että vettä juomalla vappuhuiskasta tulisi hauska.

22:20
        En tiedä, mutta miltähän vesipöhö tuntuu?
        Vilma
        Ainakin olisi halpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

22:20
        En tiedä, mutta miltähän vesipöhö tuntuu?
        Vilma
        Ainakin olisi halpaa.

Vesipöhössä elimistön neste- ja suolatasapaino häiriintyy, kun sellaiset elektrolyytit kuten natrium ja kalium laskevat liian alas. Oireina on tajunnan häiriöitä, jopa pyörtymisiä.

Niin ohan se halpaa jos susta ei ole terveydenhuollon päivystysmaksu liian iso ja siihen päälle jos ambulanssilla sinne mennään. sekin maksaa.

• Silliä kullekkin.🐟

• Anonyymi

pitäisi tehdä kuutioita perunoista ja viilentää ne, joku forssan perunasalaatti mielestäni aika hyvä

entä jäätelöjuttu: päärynäjäätelo-litrainen tiiliskivi jonka päälle menee sopivasti mausteena Fazer sininen kokonainen sulkaalevy

• Anonyymi

Niin jos se jäätelö ei ole kerennyt alkaa sulaa ja et ole ehtinyt sotkemaan sormiasi kun sä aukaset sen jäätelöpaketin. Itse suosin noita purkissa olevia jäätelöitä koska niissä ei ole pelkoa että sotket itsesi jos jäätelö on kerennyt sulaa.

• Anonyymi

joku tyttö tuttu aika hauskakin myyjä tyttö kysyi minkä viimevuoden suosikkijäätelösi, ei heti tullut mieleen tuo päärynä ja suklaajuttu, seuraavalla tapaamiskerralla kerron..

kun itse maistelen erilaisi jäätelöitä, pienempiäkin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      115
      7506
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      38
      4348
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3842
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      401
      2014
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      72
      1559
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1468
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      184
      1173
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1128
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1053
    Aihe