Olemme onnellisia kun maahamme sekoittuu samaa verta kuin upslassa. ismalin jengin sukulaisia kohtaan tehty❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakkautta suurta tätä mekin haluamme
Suhteet vain rikastaa meitä
7
252
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks meil ei Italian mafiaa . Nää usasta lähtöisin olevat helvetin enkelit ja Bandidos ovat kyl hyviä .
- Anonyymi
Joo ne hoitaa järkevästi mutta nää pennut räiskii päihin missä sattuu🫣
- Anonyymi
hyi.
- Anonyymi
Ihan sairasta menoa naapurissa . Jengit 15-20v oli ampuneet kadulla päähän. Toivotaan ettei meidän lasten tarvitse nähdä tuollaista. Tosin jengeihin värväydytään nuorena. Siksi meidän poliiseille on annettu lisärahoitusta. Toivotaan että sekin näkyy jossain.
- Anonyymi
Seuraavana, Uppsala. Nästa, Uppsala. The next stop, Uppsala. Kokkolasta Uppsalaan ja bäkkiin ryyppyristeily. Oisko kova? Itse asiassa Tankarista Uppsalaan. Keskellä talvea se olisi luultavasti mahdotonta jäiden takia. "Nästa, Tankar."
- Anonyymi
Löysä tavara on löysä tavara.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741