Kun luulee tekevänsä työnsä hyvin ja saa vahvistuksen parilta kolmelta henkilöltä (mm. suunnittelija ja insinööri) ja on hyvin ylpeä mitä on tehnyt niin pomo tulee paikalle ja sanoo että se on ruma ja kiukuttelee että ei noin kuulu tehdä ja että ammattilaiset tekisi toisin.
Ottaa päähän aika rankasti välillä. Saatanan paskiainen perkele.
Toimitusjohtaja on mulkku
Anonyymi-ap
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Perusta oma firma. Ei tarvi kuunnella muita ja palaute tulee suoraan asiakkailta.
- Anonyymi
lyöpi hanskat sitten tiskiin ja sanoo öykkäri pomollensa, että tekee pomo hommat sitten ihan itse. Adjö ja good bye. Ja lähtee samantein litomaan. Pärjätköön miten pärjäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671