Huomenna vappuajelulle avo V8-autolla. Ja koko kesä lokakuulle asti. Kyllä minä nautin. Ai että. Saattaapi vähän koskea patteripetterin sieluun.
Polttiksella maksaa helposti yli 50e /100km
12
127
Vastaukset
- Anonyymi
Patteripetteri järsii mikrossa lämmitettyä halpaa maksalaatikkoa sillä aikaa, kun meikäläinen syö herkullista vappubrunssia. Laskeskelee, että nyt sähkösuristin vei 22 piste piste piste kilowattituntia.
Voi elämän kevät näitä vatkainpellejä! Sitten asutaan niin ahtaasti, että naapurin pierukin kuuluu ja haisee! Ei ole minun elämää, mutta jatkakaa sitä helvetin tylsää ja turvallista elämää! Ei mulla muuta. En lue vatkainpellejen kateellista ja säälittävää ulinaa.
PS. on tää Porshe vaan makee käyttöauto.- Anonyymi
Etkä ressukka osaa kirjoittaa ”autosi” merkkiä oikein.
Onko ikävää olla persaukinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ressukka osaa kirjoittaa ”autosi” merkkiä oikein.
Onko ikävää olla persaukinen?Porssekuski voisi luntata kirjoitusasun, kuten koulussa lunttasi, kävisi pihalla katsomassa. Puuttuu vain se piha ja se Porsse.
- Anonyymi
Minä kyllä ajelen mun polttiksella samalla summalle kesämökille 400 km. Ne on sitten erikseen noi harrastepelit, joille tavara maistuu urakalla.
- Anonyymi
Sähköllä ajo maksaa maksaa 100e/ 100km kun laskee arvonaleneman mukaan.
- Anonyymi
Käriläkki ei ole kovin kestävää kehitystä.
- Anonyymi
Sähkiksen leasinghinta on jo lähemmäs 100 €/100 km.
- Anonyymi
Oletko kuullut, että sähköautonkin saa ostaa omaksi vaikka käteisellä?
Niin minä Teslani ostin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut, että sähköautonkin saa ostaa omaksi vaikka käteisellä?
Niin minä Teslani ostin.Typerys. Ei rahaa kannata autoon sitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerys. Ei rahaa kannata autoon sitoa.
Kuvitteletko että leasingfirmat ihan hyvyyttään vuokraavat autojaan?
Ei, ne tekevät sillä voittoa, jonka maksaa auton vuokraaja
Ihan huvikseni katsoin jonkun leasingyhtiön vuokrahintaa Teslalleni, minun vuosittaisillani ajokilometreillä, ilman mitään ylimääräisiä palveluja.
Hinta oli yli 10000€ vuodessa.
Eli neljän vuoden leasingmaksuilla voi ostaa auton omaksi ja myydessä siitä saa vielä n. 20000€.
Vain rahaton tai typerys vuokraa auton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko että leasingfirmat ihan hyvyyttään vuokraavat autojaan?
Ei, ne tekevät sillä voittoa, jonka maksaa auton vuokraaja
Ihan huvikseni katsoin jonkun leasingyhtiön vuokrahintaa Teslalleni, minun vuosittaisillani ajokilometreillä, ilman mitään ylimääräisiä palveluja.
Hinta oli yli 10000€ vuodessa.
Eli neljän vuoden leasingmaksuilla voi ostaa auton omaksi ja myydessä siitä saa vielä n. 20000€.
Vain rahaton tai typerys vuokraa auton.Vuokraus kannattaa vain, jos sen kulun pystyy vähentämään verotuksessa toimintakuluina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokraus kannattaa vain, jos sen kulun pystyy vähentämään verotuksessa toimintakuluina.
Itse olin yrittäjä yli 15 vuoden ajan ja yritykseni henkilömäärä oli alle 10.
Tarve oli viidelle pakettiautolle ja vaikka miten laskin leasingin kannattavuutta, niin minun matematiikallani omistaminen tuli aina halvemmaksi. Yritykselläni oli sopimus nimenomaan verotukseen erikoistuneen tilitoimiston kanssa, joten osaamattomuus verovähennyksissä ei voinut olla syynä.
Ehkä leasing on toimiva ratkaisu sellaisissa yrityksissä, joiden liikevoitto on enemmän, kuin oli oman yritykseni koko liikevaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658