Kamala darra

Anonyymi-ap

Siis aiwan törkeä krapula, eli hängäri.

Eli siis ei järin paha.

(hirn)

19

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stana

Perkele kun homma menee aina niin, että ”käydään vielä siellä”.

Ei kuulkaas Kallio on vanhukselle aivan liian suuri paikka millekään ”sille”.

(hihitystä)

• Anonyymi

Työväki

Missä ihmeessä tämä kuuluisa työväki on, sillä tapasin vain valmistujia ja omistajia haalareissaan pitkin iltaa?

Kukaan ei ollut töissä.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työväki

Missä ihmeessä tämä kuuluisa työväki on, sillä tapasin vain valmistujia ja omistajia haalareissaan pitkin iltaa?

Kukaan ei ollut töissä.

(reps)

Maailman mielenkiintoisin veto on utopiaa, fiktiivinen (siinä missä todellinen) ja myös reunahuomautukseton.

(reps)

https://youtube.com/shorts/w-zXupcOGGE?si=BAQn-CQfXJhINdhB

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työväki

Kukaan ei ollut töissä.

(reps)

Silloin kun olin vielä duunari niin työpäivä kesti loppuunasti klockan 16:00 tienoille. Virkamiehet viettivät kraikkalaisen työpäivän ja ylioppilaat aloittivat Vapun ryypiskelyn jo kolmepäivää aiemmin. Duunarit pitävät Suomea pystyssä ja nyt lähden vappumarssille punalippua liehuttamaan.

• Anonyymi

Join eilen kolme lasillista kuivaa valkoviiniä (sokeria 6 %), eikä nyt ole lainkaan krapulaa. 💃

Näin koko yön unta eräästä projektista, jonka sain jokin aika sitten päätökseen. Ärsytti kun ei yöllä saanut levätä vaan täytyi tehdä hommia. 🙄

🦄

• Anonyymi

rumakin olet vielä

• Anonyymi

Ja palstapiristäjätkin ovat heränneet 🤔🤭

• Anonyymi

Miten kuvailisit tämän palstasedän ulkonäköä? Voit toki kuvailla jonkun muunkin, joka EI ole tämä aloittaja

• Anonyymi

pitäisi säästää aamuksi vaikka joku siideripurkki jotta juoda tasoittavana aamulla.

ja nukkumaan ei kannata sammumispisteessä vaan odotta jotain tunti viimeisen ryypyn jälkeen

• Anonyymi

Mjaa

No siis eikö noita nyt saa purkkeja vaikka 24/7 automaatista, kun oikein anoo.

Mutta kyllä meillä on ihan kaupat auki tällaisia hätätilanteita varten.

(reps)

• Anonyymi

Sama. 😭

• Anonyymi

Kuohuviiniä juodaan vain sen verran jotta saa oman persoonallisuutensa kootuksi. Topi toimii näin.

• Anonyymi

Onko sinun krapula palstasetä se ns parempi krapula?

• Anonyymi

Ihan joo

Joo siis meillä palstasedillä on pannulla munia ja pekonia (zipulilla).

Sairaan hyvää darrasafkaa!

Ehkä vähän salaattia, mutta ei niin tarvis.

(reps)

• Anonyymi

eräs juttu harmitti kun olin Kola-viinakaupassa niin hyvä hupivalkoviinikin Luna Negra Chardonnay, oli vain isoissa tynyreissä tuota, olisin halunnut ostaa vain yhden pullon

• Anonyymi

Mjoo

Joo siis viinit (jos mitkä) ovat pelittäviä vain yhdellä tavalla.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis viinit (jos mitkä) ovat pelittäviä vain yhdellä tavalla.

(hirn)

Keskikaljasta saa hyvät Yrjöt heti samana päivänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskikaljasta saa hyvät Yrjöt heti samana päivänä!

Keskellä yötä? :\

• Anonyymi

Keski-Kalja Keskiyöllä, se Juha Mietaankin ladulla pitää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe