Paras venäläinen säveltäjä

Anonyymi-ap

En tunne tarpeeksi hyvin, mutta omaan korvaani Rachmaninoff vaikuttaa parhaalta venäläiseltä. Tsaikkari tuntuu menevän yksinkertaisilla teemoilla eteenpäin vailla yhtä hienoa kontrapunktia kuin Rahmiksella on.

11

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

toisaalta Tchaikovsky osaa melodiat ja koukut sekä hittitarjonnan mut hyvä pointti jossa on samaa mieltä kanssasi.

Rachmaninoff on ehkä kovin mutta on siellä myös Sergei prokefiev ja Dmitri Shostakovich osaavia ja nyky -taidesäveltäjistä Sarah nemtsov on multilahjakkuus joka muutaman kerran kompastunut ylinäppäryyteen mutta lähes aina tekee pelekkää laatua.

kirjoittaja Juha Pohjola(metsänmies-erakko)

• Anonyymi

Suomeksi kirjoitetaan Rahmaninoff.

• Anonyymi

minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)

kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10)

• Anonyymi

Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.

Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!

Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.

En tiedäkään tuosta nimen oikeinkirjoituasusta kun en ole kielitieteilijä ja tunnustan olevani tässä asiassa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)

kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10)

Tjajkovskij, tuo on se miten ruotsalaiset kirjoittavat Tsaikovskin sukunimen.

• Anonyymi

P.Tsaikovsky, mutta oliko hän aito venäläinen kun toinen isoisistään oli ranskalainen?

D.Shostakovich, mutta olisiko hänkään ollut ihka gulagin kestävä venäläinen koska toinen isoisistään oli puolalainen?

• Anonyymi

Mummo osasi venättä kun isänsä oli Pietarista Viipuriin apteekkariksi tullut venäläinen proviisori, joka taisi käydä metsällä karhujakin kaatamassa, jos ymmärsin sukuselvitystä lainkaan.

• Anonyymi

Vladimir Vysovtski, ehdottomasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe