Eiköhän vappu kuitenkin ole sellainen juhla, jossa kansaa jaetaan tietoisesti kahteen kastiin, koulutettuihin ylioppilaisiin ja yksinkertaisiin duunareihin? Vappuna duunareille näytetään se oikea kaapinpaikka ja kerrotaan, kuka tässä yhteiskunnassa oikeastaan määrää ja sanelee mitä tehdään ja miten...sellainen puoliporvarillinen juhla! Puheet koko kansan juhlasta tai työväen juhlasta nyt on sellaista sananhelinää, jolla ei-ylioppilastaustaiset amislaiset voidaan pitää hiljaisina ja osoittaa naurua pidätellen, että " joo joo, kyllä ihan ollaan samassa veneessä ja samoissa talkoissa duunareina....hihihi".
Vappu on koko kansan juhla
14
116
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo ylioppilaaksi pääsy enää niin suuri juttu ole.ei se takaa työpaikkaa eikä muutakaan..ammattikoulu.. lähihoitaja ym koulutukset pääset töihin ja ditä jautta voit lukea lisää ammattikoulutusta..liian paljon vaahdotaan ylioppilas lakista
- Anonyymi
Eikös se nimenomaan ole ylioppilas juhla. En mä työläisiä siihen ole koskaan laskenut. Työläinen on töissä tälläkin hetkellä kun porvarit laittaa lapsensa torille myymään mustia munkkeja(kylmänä) ja simaa tupla hinnalla
Porvareilla oli siellä valkohatut itsellään päällä ja nahka minihameet - Anonyymi
joku niin ilmainen näöntarkastut jos optikko ei pystuy auttamaan silmälääkärin leikkaukseen mentävä ja noin 13434 euroa maksaa
- Anonyymi
Eihän tuo vielä mitään. Orpo ei laske eläkeläisiä edes kansalaisiksi.
Lupasi koko kansalle tuloveron alennukset, mutta eläkeläiset ei saanut mitään.
Päinvastoin otti valtion eläkerahastosta miljardien pikavipin.
>simiti<- Anonyymi
Omaishoidostakin ottivat 200e tässä kunnassa
- Anonyymi
Jos joku haluu juhlia vappua niin ei se multa ole pois. Juhlikoot niin paljon kuin sielu sietää.
- Anonyymi
Toivottavasti mahdollisimman moni köyhille vit.uileva kuolee
- Anonyymi
Ei pahemmin juhlalta tunnu kun ei ole mitään mitä syödä.Herrat kyllä syö hanhenmaksapalluroita ja kaviaaria ja hörppiii konjakkia ja vit.uilee köyhille.Ei ole kaikille suomi hyvinvointivaltio paitsi rikkaille
- Anonyymi
Kenestä täällä puhutaan . Ihmisistä jotka on käynyt lukion vai kenestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä täällä puhutaan . Ihmisistä jotka on käynyt lukion vai kenestä?
Vedä "tiedät kyllä mitä kun en kuitenkaan naista saa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et naista saa.Vit.u tätä puhelimien oikokirjoitus pas.aa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä pitää vetää. mihin toi nyt liittyy. Miksi naisen pitäis haluta naista kun nainen on hetero. en ymmärrä
Aika huonoihin hommiin ainakin kaverit, mitä mun aikaan kirjotti, niin ovat joutuneet. Tosin ne jotka jatko yliopistoihin, niin eipä heihin oo sen koommin yhteyttä pitäny.
Paremmin pärjäs noi amiksesta valmistuneet. Ja mäkin oisin kaivannu jotain hyvää amislinjaa, johon ois voinu yhdistää lukion pitkän matikan ja laajan fysiikan. Niin ei oos haitannut lukion turhat aineet opiskelua. Harmi kun menivät ton puulinjankin lopettaa, vaikka minkäs sille voi kun SOTKAkin lopetettiin, niin ei ollut harjoittelupaikkoja enää. Toisaalta on siellä sellasia hunpuukilinjoja, kun modistikin, että missäs hattutehtaassa he sitten harjottelee?- Anonyymi
https://youtu.be/lzXbTfgoMac?feature=shared
Hauska juttu amiksista ja akateemisista, vaikka maailma ei Suomessakaan ole yhtään sellainen. Polttilan muksuista pojat kertoivat olevansa bakteeritutkijoita koska meidän Fitneksestä bakteerit olivat tutkimatta. Professori Laaksonenkin oli sitä mieltä, että hänen pojat voisivat mennä Turun yliopistoon selittämään bakteereista. Hänen navetta-allergologia oli saanut täystyrmäyksen ja syy siihen oli monille selvinnyt.
Venäjä oli tehnyt invaasion erityisesti suomalaisiin sairaaloihin vuosien kuluessa ja venäläiset olivat syöneet niin paljon antibiootteja jo 1960-luvulla, ettei heille saanut missään nimessä kertoa antibioottien liikakäytön aiheuttamista haitoista. Koko Venäjän tilanne vaarantui jo 90-luvulla, kun antibioottiresistenteistä bakteereista oli tullut ongelma Suomessa ja puhuttiin sairaalabakteereista. Niitä oli venäläisillä.
Minä olen vielä ylioppilas, mutta lapset eivät enää uskalla mennä yliopistoon kaiken tapahtuneen jälkeen. Ja kaikki vain pankin takia, vaikka minä luulin että tästä maailmasta kielletään bakteeritutkimuksen tekeminen Suomessa. Meidän lapsetkin siitä tiesivät, että sodan aiheena on pankki ja ulkonäkö. Ajattelin, etteivät Polttilan muksut itse ymmärrä olevansa Amerikan tasoisia bakteeriasioissa ja Venäjän valinta oli ollut jo kauan sitten toinen.
Highway through the danger zone. Pankin taika perustui McDonaldsilla käymiseen, koska olimme saaneet McDonaldsin Suomeen vasta vähän aikaisemmin. Polttilan muksuja valmennettiin siirtokuljetukseen niin, että heille ruuaksi riittää kaksi paahtoleivän palaa, välissä kinkkua ja juustoa, perunalastuja ja kokiksen puuttumisesta ei saa valittaa. Sitten käy huonosti. Olimme juoneet liikaa kokista. Jos sitten saa aina kokista, on siitä täytyy olla onnellinen. Tällainen apinalauma oli siirtokuntoinen ennen siirtolentoa Finnairilla New Yorkiin ja mukana tuli ohje kokiksen saamiseen perustuvan apinalauman hoito-ohjeesta. Maailman helpoimmat muksut vaikuttivat jenkeissä jo liian onnellisilta.
Eeva-äiti oli eri linjalla. Minä olin eri linjalla. Olimme siitäkin päättäneet yhdessä, koska tilanne oli aivan katastrofaalisen huono. Molemmat äidit eivät vain vastustaneet aina kaikkea. Pankkiirin lesboperhettä ei vaan hyväksytty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883