Mielipiteesi nenän lävistämistä ja esineestä lävistyksessä.
1) kiellän
2) vastustan
3) ei väliä
4) puollan
5) vaadin
Mies: Nenän lävistys ja siinä roikkumassa rengas tai muu esine. Hyväksytkö kumppanille?
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
1) kiellän. Bakteeri pesiä en huoli mitään reijällistä
- Anonyymi
Totta, sehän on räkäpyydys. Minäkin olisin kieltänyt aikoinaan (mutta ei ollut tarvis) ja nyt torjun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, sehän on räkäpyydys. Minäkin olisin kieltänyt aikoinaan (mutta ei ollut tarvis) ja nyt torjun.
On se missä kohtaa vaan se on aina likainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se missä kohtaa vaan se on aina likainen.
Tarkoitatko että olkoonpa lävistys missä kohdassa nenää tahansa (sierainvälissä, tai jommankumman sieraimen ulkoseinämässä), taikka olkoonpa missä kohdassa tahansa naisen rumista?
Minä kyllä hyväksyn mm. korvalävärit, näpälävärit, nännykkälävärit ja lepatinlävärit, jos olen käskenyt niitä ottamaan. Jos niitä on otettu jonkun muun miehen käskystä, niin karsastan suuresti. Kyllähän näihinkin voi jotain hyhhyä tarttua mutta ehkä ne kuuluvat enemmälti itse asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703