Ehdin ton kuulla biisistä,kun se jo loppui...Miksi hän vihaa..pähkäilin,mut toisaalta siihen on helppo myöntyä...
Voi kuinka kauniita kesäpäiviä vihaan...
60
1604
Vastaukset
- vihaa
kesäpäiviä!!!
- quistis
en varmaan...Tai sit kaikkea...:o)
- itseäsi
quistis kirjoitti:
en varmaan...Tai sit kaikkea...:o)
enemmän!
- quistis
itseäsi kirjoitti:
enemmän!
komentaa mua...Kiitos:o)))
- vähän
quistis kirjoitti:
komentaa mua...Kiitos:o)))
ja on ystävä! Ole hyvä!
- quistis
vähän kirjoitti:
ja on ystävä! Ole hyvä!
neuvoa:o)))
- nauraa
quistis kirjoitti:
neuvoa:o)))
vähän! Nyt enemmän!!
- quistis
nauraa kirjoitti:
vähän! Nyt enemmän!!
Huomaatko nyt mikä irvistys..Kyl mä jo hymyilen..Mielessäni ainakin:o)
- sydänystävä
Miksi vihata kesäpäiviä? Vaikka mullakin kaikki menee tänään p....leen :((
Silti nautin auringosta :)))- quistis
Olenn vain niin nuukahtanut...Mieli täynnä:o(
Loman tarpeessa...jota myös pelkään:o) - sydänystävä
quistis kirjoitti:
Olenn vain niin nuukahtanut...Mieli täynnä:o(
Loman tarpeessa...jota myös pelkään:o)työsi on väsyttävää,mutta miksi pelkäät lomaa???
Vai arveletko kuuliaisena työtekijänä sairastuvan heti,kun jäät lomalle? :) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
työsi on väsyttävää,mutta miksi pelkäät lomaa???
Vai arveletko kuuliaisena työtekijänä sairastuvan heti,kun jäät lomalle? :)varmasti laukee,mut en mä sitä pelkää...Tätä räjähdysaltista elämäntilannetta vain:o) Omia reaktioitani yms!!
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
varmasti laukee,mut en mä sitä pelkää...Tätä räjähdysaltista elämäntilannetta vain:o) Omia reaktioitani yms!!
onko jäänyt kaasuhana auki,varo sitten ;))))
Kannattaa olla tooooosiii varovainen! - quistis
sydänystävä kirjoitti:
onko jäänyt kaasuhana auki,varo sitten ;))))
Kannattaa olla tooooosiii varovainen!kauan..liian kauan.Mä en vain tajunnu sitä...Tai sit varoin tosi paljon!!Mut mä olen varovaine...Tässä hemmetin kultaisessa vankilassa..Niin levoton olen:o(
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
kauan..liian kauan.Mä en vain tajunnu sitä...Tai sit varoin tosi paljon!!Mut mä olen varovaine...Tässä hemmetin kultaisessa vankilassa..Niin levoton olen:o(
Otettasko kylmät suihkut....häviäisikö sillä levoton olo ja mieli piristyis ;))))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
Otettasko kylmät suihkut....häviäisikö sillä levoton olo ja mieli piristyis ;))))
Mul niin levoton sielu...Voihan...Onneksi en nyt ole töissä:o)
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Mul niin levoton sielu...Voihan...Onneksi en nyt ole töissä:o)
meillä kaikilla joskus levoton olo,luulisin ainakin :))
Mutta nyt lähden aurinkoon,tee sinä samoin ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
meillä kaikilla joskus levoton olo,luulisin ainakin :))
Mutta nyt lähden aurinkoon,tee sinä samoin ;))olin auringossa koko aamupäivän...Olen punainen ja väsy:o))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
ja hunajashampoo hävittävä takuulla levottoman olon;))
- yksitypy evk
voi että kun näkisitte mun naaman :=))
Paljon tääl töissä sille naurettu. Valkeat renkaat vaan näkyy silmien ympärillä kun oli aurinkolasit päässä.
Nyt kyllä uskon, et voi olla tottakin kun näin jossain vitsin, et mies kysyi vaimoltaan kun se tuli viikonloppureissusta, et oliko kiva loma, niin vaimo sanoi, et ei siellä nyt niin ihmeenpää ollut ja nainen oli ruskettunut siten, että rinnan kohdalla näkyi valkeana miehen käsi.
Jos minullekin olis niin käynyt, ei harmittais kyllä yhtään :=))))- quistis
Typy Sä sait mut nauramaan...Nauraa täällä vedet silmissä...
- sydänystävä
sut nyt...Hahhaaaa....ihanaa sait nauramaan ;)))
Vaikka eipä silti,punainen olen minäkin juuri nyt :) - yksitypy evk
sydänystävä kirjoitti:
Vaikka eipä silti,punainen olen minäkin juuri nyt :)Hyvä että sain nauramaan teidät :=))
Se oli tarkoitus. Oma naama on kyllä kun batmanilla, paitsi punainen. Soitin kollille, että käy kaupassa, kun en kehtaa mennä ite ainakaan vielä tänään sinne. Tekis ihan mieli kuva teille lähettää :=))))) Sitten te vasta nauraa saisitte. :=))) - quistis
yksitypy evk kirjoitti:
Hyvä että sain nauramaan teidät :=))
Se oli tarkoitus. Oma naama on kyllä kun batmanilla, paitsi punainen. Soitin kollille, että käy kaupassa, kun en kehtaa mennä ite ainakaan vielä tänään sinne. Tekis ihan mieli kuva teille lähettää :=))))) Sitten te vasta nauraa saisitte. :=)))kuva...Se kyl pelastas koko kesän:o))) Heh...Tahtoo oman mielenrauhan ja positiivisen ja iloisen mielen takas...Kuka hemmetti ne vei:o(
- yksitypy evk
quistis kirjoitti:
kuva...Se kyl pelastas koko kesän:o))) Heh...Tahtoo oman mielenrauhan ja positiivisen ja iloisen mielen takas...Kuka hemmetti ne vei:o(
Nyt sen kuvan lähettämisen. On naama niin kamala, että siitähän huuhaaporukka muistas mainita varmaan pari vuotta eteenpäin :=)))
Kyllä sinä quistis vielä iloisen ja positiivisen mielen saat itellesi. Älä hättäile. Se tulee varmaan ennen kuin huomaatkaan :=))))
Näin ennustaa tää pohjoisen noitanainen :=))))) - quistis
yksitypy evk kirjoitti:
Nyt sen kuvan lähettämisen. On naama niin kamala, että siitähän huuhaaporukka muistas mainita varmaan pari vuotta eteenpäin :=)))
Kyllä sinä quistis vielä iloisen ja positiivisen mielen saat itellesi. Älä hättäile. Se tulee varmaan ennen kuin huomaatkaan :=))))
Näin ennustaa tää pohjoisen noitanainen :=)))))ennustaa hyvin etelän noita-akalle:o))) Kiitos!!
Höh ne jäi tietysti Ouluun ne kaikki vaaleanpunaiset värit;o) - AMR-52
sydänystävä kirjoitti:
Vaikka eipä silti,punainen olen minäkin juuri nyt :)...SY, ja kaanista kesäpäivää Siul...)))
- sydänystävä
AMR-52 kirjoitti:
...SY, ja kaanista kesäpäivää Siul...)))
AMR-52 :)))kaanis oli päivä ja kaaniimpi vielä ilta,kohta saunaan ja uimaan :)
- kippari1
saa kuule vihata niitä kauniita päiviä on niin vähän et koitappa nauttia näistä niin kipparikin koittaa:=))
- quistis
yritän...Mut tuntuu vain siltä:o(
- sydänystävä
Juuri olen lähdös aurinkoon nauttimaan lämmöstä.
Palaillaan :))
Oletko kuulut D mitään? - kippari1
quistis kirjoitti:
yritän...Mut tuntuu vain siltä:o(
jos et voi ajatella niitä ajattele meitä sinun ystäviä jotka ovat täällä huuhaalla:=))
- kippari1
sydänystävä kirjoitti:
Juuri olen lähdös aurinkoon nauttimaan lämmöstä.
Palaillaan :))
Oletko kuulut D mitään?ulkosalla on iavan ihana ilma olen siellä kanssa juossut jo moneen kertaan tänään.
En ole kuulut muuta kuin viimeksi kun postia sain ja siitäkin jo montapäivää aikaa eikä siinä puhunnut mitään ihmeelistä. - quistis
kippari1 kirjoitti:
jos et voi ajatella niitä ajattele meitä sinun ystäviä jotka ovat täällä huuhaalla:=))
Ja kiitos kauheesti ajattelen:o)))Ajatus Teistä saa mut iloiseksi...Siis onnellisemmaksi:o)
- kippari1
quistis kirjoitti:
Ja kiitos kauheesti ajattelen:o)))Ajatus Teistä saa mut iloiseksi...Siis onnellisemmaksi:o)
muualla ole ystäviä ainakin täällä niitä on ja monet ovat viellä ns. niitä kunnon ystäviä:=)
- quistis
kippari1 kirjoitti:
muualla ole ystäviä ainakin täällä niitä on ja monet ovat viellä ns. niitä kunnon ystäviä:=)
mulle hurjan tärkeitä:o))))
- kippari1
quistis kirjoitti:
mulle hurjan tärkeitä:o))))
ei ole ikinä liikaa:=))Mut pitää sit miettiä ketkä ovat niitä kunnon ystäviä koska niitä on yleensä aina hyvin vähän:=)
- tuo nainen luulee
varmaan että sinä olet minä mutta en enää kirjoita tänne koska en jaksa tuota syyttelyä ja vielä uhkaili
- sydänystävä
kippari1 kirjoitti:
ulkosalla on iavan ihana ilma olen siellä kanssa juossut jo moneen kertaan tänään.
En ole kuulut muuta kuin viimeksi kun postia sain ja siitäkin jo montapäivää aikaa eikä siinä puhunnut mitään ihmeelistä.ei malttaisi tulla sisällekkään,meinaa vaan tulla huono olo liiasta auringosta.
Mutta kohta saunaan lisää hikoilemaan ja sit uimaan...aah :)))
Ystäväni taitaa olla :(((((( - quistis
kippari1 kirjoitti:
ei ole ikinä liikaa:=))Mut pitää sit miettiä ketkä ovat niitä kunnon ystäviä koska niitä on yleensä aina hyvin vähän:=)
ketkä on mun ystäviäni..Ja toivonkin etten kuormita heitä liikaa:))
- mitä häh?
kippari1 kirjoitti:
oletteko minun huuhaatätejä ja setiä?
- quistis
mitä häh? kirjoitti:
oletteko minun huuhaatätejä ja setiä?
mä olen sun huuhaatäti...Heh:o)))
- kippari1
sydänystävä kirjoitti:
ei malttaisi tulla sisällekkään,meinaa vaan tulla huono olo liiasta auringosta.
Mutta kohta saunaan lisää hikoilemaan ja sit uimaan...aah :)))
Ystäväni taitaa olla :((((((tuolla vielläkin niin lämmintä ettei tarvii kuin nauttia siitä lämmöstä:=)Vai meinaat et ystävä on taas:=(
- kippari1
quistis kirjoitti:
ketkä on mun ystäviäni..Ja toivonkin etten kuormita heitä liikaa:))
sinä kuormita ketään ystäviäsi vaan täällä kaikki on ysväsiä keskenään ja ollaan aina hengessä mukana:=)))
- Doe-01
kippari1 kirjoitti:
tuolla vielläkin niin lämmintä ettei tarvii kuin nauttia siitä lämmöstä:=)Vai meinaat et ystävä on taas:=(
Pelkkää auringonottoa ja telttailua:=)))))
- eijarina
Tätä päivää ainakin, vaikka ei se päivän vika ole, tuli vaan puhelinlasku postiluukusta ja meinasin pyörtyä kun katoin summaa. Pitäs vähän hillitä tota kännyn käyttöö.
- Pahk@sika
Oliko 80 €, niinkuin minulla?
Minulla on yleensä 40 euroa ja nyt meni työttömältä kaurapuuron ja hernekeiton puolelle. - eijarina
Pahk@sika kirjoitti:
Oliko 80 €, niinkuin minulla?
Minulla on yleensä 40 euroa ja nyt meni työttömältä kaurapuuron ja hernekeiton puolelle.nyt ihan niin paljoo vaan saman verran kun sulla yleensä mut työttömän rahoissa paljon kuitenkin kun tavallisesti se on ollut jotain 25 euroo.
- Pahk@sika
eijarina kirjoitti:
nyt ihan niin paljoo vaan saman verran kun sulla yleensä mut työttömän rahoissa paljon kuitenkin kun tavallisesti se on ollut jotain 25 euroo.
Monia asioita saa hoidettua onneksi tietokoneen kautta. Kun vähän rajoittaa tuota puhelemista niin puolet menee kuitenkin laajakaistaan, puhelinlaskuun tv-lupaan ja vuokraan vuosi tasolla korvauksista. Onneks tietsikka on jo oma.
- eijarina
Pahk@sika kirjoitti:
Monia asioita saa hoidettua onneksi tietokoneen kautta. Kun vähän rajoittaa tuota puhelemista niin puolet menee kuitenkin laajakaistaan, puhelinlaskuun tv-lupaan ja vuokraan vuosi tasolla korvauksista. Onneks tietsikka on jo oma.
muuta sano. Onneks systerikin lopulta hankki tietsikan, sen kanssa me melkein se mun känny lasku on aikaan saatukkin. Vaikka yritin kyl kännylläkin lähetellä lähinnä viestejä.
- pahk@sika
eijarina kirjoitti:
muuta sano. Onneks systerikin lopulta hankki tietsikan, sen kanssa me melkein se mun känny lasku on aikaan saatukkin. Vaikka yritin kyl kännylläkin lähetellä lähinnä viestejä.
Kesäkuulta on tulossa samanlainen tai 70 euron lasku. Otin touko kesäkuun vaihteessa sen verran lientä että puhesuoni pulppusi. Onneks se jakaantui kahdelle kuulle. Puolenvälin jälkeen kun lopetin, ilmeisesti iäksi juopottelun niin en ole raaskinut soittaa edes tärkeitä puheluita. Nyt katotaan mihin puhepaketin 500 minsaa kuluu, ja sitten vasta lasku ylittää 18 euroa. Että puhuttua on tullut... muistais vain mitä..
- eijarina
pahk@sika kirjoitti:
Kesäkuulta on tulossa samanlainen tai 70 euron lasku. Otin touko kesäkuun vaihteessa sen verran lientä että puhesuoni pulppusi. Onneks se jakaantui kahdelle kuulle. Puolenvälin jälkeen kun lopetin, ilmeisesti iäksi juopottelun niin en ole raaskinut soittaa edes tärkeitä puheluita. Nyt katotaan mihin puhepaketin 500 minsaa kuluu, ja sitten vasta lasku ylittää 18 euroa. Että puhuttua on tullut... muistais vain mitä..
joskus pakkaa toi dementtia iskemään perjantai illan jälkeen, onneks puhelimesta näkee mihkä on soitellu je viestejä lähetelly ja mihin aikaan.
- LonesomeMan
eijarina kirjoitti:
joskus pakkaa toi dementtia iskemään perjantai illan jälkeen, onneks puhelimesta näkee mihkä on soitellu je viestejä lähetelly ja mihin aikaan.
Vai sellaista! Mutta sekin on että uskaltaako katsoa lompakkoon, ja onko kännykkä edes tallessa...
- eijarina
LonesomeMan kirjoitti:
Vai sellaista! Mutta sekin on että uskaltaako katsoa lompakkoon, ja onko kännykkä edes tallessa...
ei tarvi kattoo, se on tyhjä ja kännystä pidän kyl tiukasti kii. Jos lähden johkin "illan viettoon" ulos en ota edes kännyä mukaan.
- quistis
niin ihania...kunhan ne ei ole omia;o))
- LonesomeMan
quistis kirjoitti:
niin ihania...kunhan ne ei ole omia;o))
Mitähän tässä oikein kirjoittelis. Oon pyöriny ja surffaillu ympäriinsä koko päivän, välillä käyny täällä ja välillä kirjotellu sähköpostia, nälkäkin olis... taidankin keittää kahvit, tekiskö väkevää? Jeps!
tätäkin ketjua - kuten tuota yhtä tuossa hiukka alempana.
Hellettä pukkaa - kestetään yhdessä, t. MM.- kippari1
täällä taitaa joutuu siivoilemaan aika usein jos vertaa silloin vuosia sit täällä oli rauhamaassa;=)Joo nyt ei valiteta vaikka pikkusen lämmintä onkin;=)
- rahtari1
huuhaa meininki tääl on ja mistä laulusta sä nyt höpiset
- quistis
Peteliuksen laulu,joka iski tajuntaani:o(
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814