Ihannenaisen minäkuva

Anonyymi-ap

Oletteko tulleet ajatelleeksi, että nainen, joka näyttää hyvältä ja vaikuttaa oikein mukavalta saattaa itse kokea olevansa ruma ja ei niin kiva.

Tämä siitä huolimatta, että nainen on oikeasti joka suhteessa ok.

Siinäpä miehellä ihmettelemistä, kun nainen vetäytyy vetäytymisen jälkeen.

12

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa, että on isoja pulmia psyyken kanssa, pershäiriötä. Ei noista oikein ole parisuhteeseen.

• Anonyymi

Jos sinua olisi haukuttu lähes koko elämä, niin miten ajattelisit että vaikuttaa minäkuvaan? Niinpä, pidä vähän pienempää meteliä asioista.

• Anonyymi

Kuulostaako?
        Mielenkiintoinen diagnoosi tuli heti...pershäiriötä!
        Tuossahan paljastuu sovinistinen ajattelu. Nainen on ulkokuori ja nainen on tarkoitettu olemaan mieliksi.
        Jos nainen itse ei koe itseään kauniiksi ja mukavaksi, niin senhän täytyy olla häiriintynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua olisi haukuttu lähes koko elämä, niin miten ajattelisit että vaikuttaa minäkuvaan? Niinpä, pidä vähän pienempää meteliä asioista.

No mut ei saa olla niin herkkä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut ei saa olla niin herkkä!

Tämäpä hyvinkin. Ruma ihminen täytyy polkea niin maan rakoon kuin pystyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäpä hyvinkin. Ruma ihminen täytyy polkea niin maan rakoon kuin pystyy!

Jeps 👌🏻

• Anonyymi

Onpa tullut kasvetuksi perheessä, jossa sai olla oma itsensä.
      Tyttönä minulle ei asetettu odotuksia. Ei odotusta rooleista, ei yhtään mistään. Sain toteuttaa itseäni juuri niinkuin halusin.
      Vanhemmiten olen törmännyt jatkuvasti arvosteluun ja vaikkakin se on ollut minulle positiivista, niin en ymmärrä sitä lainkaan!
      En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi pitää arvioida ja arvostella?
      Ihan vieras maailma minulle ja minusta olen semmoinen kuin olen; en erityinen.
      Siitä huolimatta ei ole minkäänlaista mielenhäiriötä, päinvastoin

• Anonyymi

Ja sama toisinpäin:

Nainen, joka ei näytä hyvältä mutta kuvittelee olevansa kaunis ja kaikkien tavoittelun kohde. Minä itse ajattelen aina että olen paras ja kaunein. :D

• Anonyymi

No, sinä olet ihme!

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Ei pidä itseään kovin suuressa arvossa syystä tai toisesta ja ei luultavasti tunne olevansa ihminen josta joku voisi oikeasti välittää...näin itse ajattelen, tosin en ole nainen 🤔

• Anonyymi

Olin pullukka lapsi ja teini, aikuisena superlihava. Onnistuin muuttumaan ja pudotin liikakilot. Yritän uskoa, että näytän nykyään ihan hyvältä. Kehonkuva on aavistuksen vääristynyt. Tarjoan itselleni kehorauhaa päivittäin, en halua enää mollata vartaloani.

Pyrin olemaan vähemmän epäluuloinen, kun saan miehiltä huomiota. Vieläkin herkästi epäilen, että vttuileekohan tuo, kun joku osoittaa kiinnostusta tai on muuten vaan mukava. Tulkitsen ilmeet ja kuuntelen äänenpainot äärimmäisen tarkasti, että saan napattua kiinni, jos kuitenkin miehet pilailee ja pilkkaa. Työstän asiaa itseni kanssa, on raskasta olla jatkuvasti varuillaan. Opettelen luottamaan.

Onnekseni olen saanut nykyisessä työssäni tovereita miehistä, hengailu heidän kanssaan on vaikuttanut minuun positiivisesti. Eivät arvaakaan, kuinka paljon ovat auttaneet minua.

On kiusattu koulussa ja entisessä työpaikassa lihavuudesta, yksi kiusaajista oli isäni. Hänelle en ole koskaan ollut nätti tytär. Smells like daddy issues.

Olen sellainen sekava kokonaisuus, että on ollut mielestäni parempi pysytellä sinkkuna. En ole ihannenainen tällä hetkellä. Tuleekohan minusta koskaan sellaista? Tunnustan, että olen vetäytyjä. Arkailen ja pelkään heittäytyä. Kaipaan silti läheisyyttä ja kosketusta. Syvä yhteys sopivan miehen kanssa olisi ihanaa. Pelottaa vaan niin pirusti. Minun täytyy olla rohkea nainen. Onni suosii rohkeaa. 🪰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5398
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5138
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe