Rakas minua kun sen teit?🥰
Ajattelitko
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Rakastan Sinua❤️
- Anonyymi
Oliko sulla joku siinä kaverina?☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄 noo joo se sun tuuraaja josta kerran mainitsin 🫣 mä luulin että liberaali meininki on sust jees 😅 ehkä meidän pitää neuvotella tilanne molemmille sopivaksi…? En missään tapauksessa halua sua loukata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄 noo joo se sun tuuraaja josta kerran mainitsin 🫣 mä luulin että liberaali meininki on sust jees 😅 ehkä meidän pitää neuvotella tilanne molemmille sopivaksi…? En missään tapauksessa halua sua loukata
Okei pidä tuuraajasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mun Rakas sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itsekseni leikin
- Anonyymi
Kuka ketä näi poikamiehenä kun ei ole sillai mitään mitä pitäs ajatella kun omia mukuloita korkeintaan millaisen kuvan itse heille annan itsestäni isänä tosin tyttöni ymmärtää miksi isä saattaa hieman kylmäkiskoinen naisia kohtaan olla ja poitsu ei taas sillai välitä toki johtuu siittäkin että on sen verta pie vielä
- Anonyymi
Jäikö monta panosta?
- AnonyymiUUSI
Aina
- AnonyymiUUSI
Panetus on kovaa
- AnonyymiUUSI
Tuu nussii mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244