Kukahan psykopaatti lie keksinyt nämä ketterät menetelmät? Veikkaan että joku lääketeollisuuden tyyppi, miten saadaan lääkkeitä myytyä enemmän kun porukka väsyy töissä?
Kun tämä malli tuli työpaikalle joku vajaa 5v sitten, olen ollut vuosi vuodelta väsyneempi, etenkin kevät on haastavaa aikaa. Tuntuu kuin koneesta olisi irronnut pari mutteria ja kone ei toimi enää kunnolla, tuntuu kuin hommissa olisi seinä aina edessä. Aiemmin sitä oli niin skarppi ja hommat hoitui.
Ihan hirveetä puuhaa, tämä tikettiralli joita tulee ovista ja ikkunoista, sitten on analysointia mikä meni pieleen kun kesti liian kauan tai liian lyhytkin aika, ai ai ai, ei arvio osunut kohdilleen!
Sitten työpaikan johto esittelee graafeja kun on nousua tai laskua, niin ilettää katsoa sitäkin mahtailua saakeli, hyvähän se on siellä polleena olla kun työntekijöistä imetään ketterästi mehut pihalle.
Se on tosi kuin vesi, että jos tämä homma jatkuu omalla kohdalla, voin alkaa kuulemaan vaikka nauruja pään sisällä ja se on sitten työkyvyttömyyseläkkeelle, siskolla on tämä sairaus ja se voi olla itelläkin piilevänä, mistäpä sen tietää?
En ikinä hae enää isoon yritykseen töihin, ne on helevetistä!
Ketterät pään mehut imemis -menetelmät
Anonyymi-ap
1
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kun epärealismi lisääntyy, on oltu liian pitkään johtotehtävissä. Kädet saveen vaan (taas).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393