Kukahan psykopaatti lie keksinyt nämä ketterät menetelmät? Veikkaan että joku lääketeollisuuden tyyppi, miten saadaan lääkkeitä myytyä enemmän kun porukka väsyy töissä?
Kun tämä malli tuli työpaikalle joku vajaa 5v sitten, olen ollut vuosi vuodelta väsyneempi, etenkin kevät on haastavaa aikaa. Tuntuu kuin koneesta olisi irronnut pari mutteria ja kone ei toimi enää kunnolla, tuntuu kuin hommissa olisi seinä aina edessä. Aiemmin sitä oli niin skarppi ja hommat hoitui.
Ihan hirveetä puuhaa, tämä tikettiralli joita tulee ovista ja ikkunoista, sitten on analysointia mikä meni pieleen kun kesti liian kauan tai liian lyhytkin aika, ai ai ai, ei arvio osunut kohdilleen!
Sitten työpaikan johto esittelee graafeja kun on nousua tai laskua, niin ilettää katsoa sitäkin mahtailua saakeli, hyvähän se on siellä polleena olla kun työntekijöistä imetään ketterästi mehut pihalle.
Se on tosi kuin vesi, että jos tämä homma jatkuu omalla kohdalla, voin alkaa kuulemaan vaikka nauruja pään sisällä ja se on sitten työkyvyttömyyseläkkeelle, siskolla on tämä sairaus ja se voi olla itelläkin piilevänä, mistäpä sen tietää?
En ikinä hae enää isoon yritykseen töihin, ne on helevetistä!
Ketterät pään mehut imemis -menetelmät
Anonyymi-ap
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kun epärealismi lisääntyy, on oltu liian pitkään johtotehtävissä. Kädet saveen vaan (taas).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671