Mä olen noudattanut noin vuoden elämäntapamuutosta, ja viimeiset kilot karistan parhaillaan vhh ruokavaliolla. Olen tällä hetkellä normaalipainoinen, ylärajalla tosin mutta normaali. Olen käynyt Inbody mittauksessa noin 5 kk ja nyt se väittää että mun rasvaprosentti ja viskeraalirasva vaan kasvaa. Rasvaprossa on ollut jo aikaisemminkin liian korkea, mutta kasvaa vaan vaikka paino normaali. En ole syönyt kovia rasvoja, lisännyt kyllä hyvien rasvojen määrää.
Musta tuntuu että toi Inbody on ihan turha. Antaa ihan kummallisia lukuja jopa saman päivän aikana. Olen joskus käynyt piruuttani parin päivän välein, ja rasvaprosentti saattaa heittää aivan hulluna näiden parin päivän aikana. Sehän ei käytännössä ole mahdollista, että tänään rasvaprosenttini on 35 ja ylihuomenna 38.
Onko muilla ollut kummallisia terveysvaikutuksia laihdutuksesta?
vhh ja rasvaprosentti kasvaa
Anonyymi-ap
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415763
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442960
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753