Katsokaa tätä. Jyskillä täysin sekava sivusto. https://tyopaikat.jysk.fi/avoimet-tyopaikat-fi
Klikkaa siitä mitä tahansa avointa tehtävää (myyjä/apulaismyymäläpäällikkö/ myymäläpäällikkö). Voi klikata HAE, vaikka et oikeasti hae.
Ensimmäinen kohta:
"Pikahaku
Valitse vaihtoehto esitäyttääksesi hakemuksesi automaattisesti. Voit tästä huolimatta täydentää hakemustasi käsin. "
Esitäyttääksesi siis mitä? Alapuolella on ruudut johon voi täyttää nimensä, sähköpostin, puhelinnumeron ja paikkakunnan. Vaihtoehdot, joista voi valita on "Valitse tiedosto" (eli tietokoneeltasi joku tiedosto) tai klikkaa Indeediin (hajuakaan mikä on). No tästä voi päätellä, että tarkoitetaan varmaan, että liitä ansioluettelo ja hakemus koneeltasi tähän, koska kyseessä on työnhaku. Toisaalta sanotaan, että esitäyttääksesi (alla olevat kentätkö?). Vai tulisiko seuraavalla sivulla vasta kohta jossa pyydetään ansioluetteloa ja hakemusta? No, varminta on täyttää kentät käsin ja katsoa jos edenmpänä kysytään lisää tietoja. Jos valitsisin koneelta jonkun pdf-tiedoston, niin vaikea kuvitella, että sen perusteella täyttyisi automaattisesti kentät.
Pikahaku kohdan, ja kenttien jälkeen tulee "Viesti rekrytointitiimille
Kerro tarkemmin, miksi haet tähän tehtävään ja yritykseen". No siihen lyhyesti jotain, koska ei ole kyse hakemuskohdasta. Siitä seuraavalle sivulle. Siellä lukee, että "ALUSTAVAT TIEDOT: Jos sinua suosittelee joku Jyskin työntekijä, laita hänen nimensä tähän". No jos ei suosittele, niin sitten vaan jättää sen tyhjäksi ja sitten kuvittelee, että tämän alustavan tiedon jälkeen tulisi seuraavalla sivulla hakemus ja ansioluettelokohta, mutta EI. Sieltä tulee sivu jossa lukee "Kiitos hakemuksestasi, se on nyt lähetetty!." Ei edes esikatselua.
Jyskin pilallinen työnhakusivusto
Anonyymi-ap
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Jyskiltä ei myöskään tule vastausta, kun kysyy montako hakijaa oli. Hirmu salaista, tai sitten täysin välinpitämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086