Jumala ei voi pelastaa kaikkia ihmisiä. Jos voi, niin miksi ei pelasta?
Kaikki ei ole mahdollista jumalalle
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on kaikkivaltias. Ja Jumala on myös rakkaus. Siinä suhteessa helluntalaisten usko ikuiseen ja loputtomasti jatkuvaan helvettiin raukeaa tyhjiin.
Yksikään jumala ei voi luoda niin isoa kiveä ettei hän jaksa sitä nostaa.
Näinollen kaikkivaltias ei voi olla kaikkivaltias, eikä siten jumalakaan.
Olisiko aika teidän heikkolahjaistenkin kokonaan luopua jumalharhasta ja keskittyä todellisuuteen ainoaa elämää kuluttäessa epäjumalan palvontaan?
Varsinkin jos oikea epätädennäköinen oikea jumala on olemassa olette kusessa epäjumalaa palvoessanne.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Yksikään jumala ei voi luoda niin isoa kiveä ettei hän jaksa sitä nostaa.
Näinollen kaikkivaltias ei voi olla kaikkivaltias, eikä siten jumalakaan.
Olisiko aika teidän heikkolahjaistenkin kokonaan luopua jumalharhasta ja keskittyä todellisuuteen ainoaa elämää kuluttäessa epäjumalan palvontaan?
Varsinkin jos oikea epätädennäköinen oikea jumala on olemassa olette kusessa epäjumalaa palvoessanne.Miten ajattelit maailman syntyneen jos ei ole luojaa?
- Anonyymi
Jumala ei pakota luotua omistamaan armoa, olen hieman ihmetellyt kun seurakunnassa juorutaan toisen synnistä, sillä jokainen ihminen toteuttaa elämällään ennakkoon kirjoitettua kirjoitusta joka kirjaan kirjoitettu on jo taivaassa.
Juoru on haureutta vakavampi synti sillä se saastuttaa koko ruumiin syttyen Helvetistä. - AnonyymiUUSI
Jumala ei luonut marionetteja. Hän antoi ihmiselle vapaan tahdon, joka näkyy jo syntiinlankeemuksessa. Jumala kehottaa ja kutsuu ihmistä yhteyteensä, MUTTA EI PAKOTA. Sinä valitset ja kannat valintojesi seuraukset.
”Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen: siunauksen, jos te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan, mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa, ja seuraatte muita jumalia, joita te ette tunne.” 5. Moos. 11. 26 – 28.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575