Puoliso ei tullut yöksi kotiin

Anonyymi-ap

Tiedän että tämä ei ole paras paikka tästä kertoa mutta haluan purkaa tunteita ja mahdollisesti saada neuvoja miten toimia.

Puolisoni lähti eilen klo 14 aikaan kylälle näkemään kavereita ja oli siitä sitten jossain vaiheessa siirtynyt jonnekin muualle. Kukaan ei tosin osaa sanoa että minne tarkalleen tai että kenen kanssa/luokse meni.
En ole saanut häneen yhteyttä klo 20 jälkeen, klo 21-24 linja varattu. Viestit meni vielä ennen klo 22 läpi. Mutta siitä lähtien mennyt puhelut vastaajaan joten luultavasti puhelin sammunut(kello on 6 nyt)
Puolisoni ei ole saapunut kotiin, en tiedä missä hän on, en saa häneen yhteyttä, en saa yhteisiin kavereihimme yhteyttä ja olen huolissani että jotain on sattunut, koska tämä ei ole ollenkaan puolisoni tapaista. Hän on aina tullut ennen kahta kotiin, ilmoittanut jos puhelimesta akku vähissä.
Mitä teen? Olen tosi huolissani enkä tiedä keneen enään ottaisin yhteyttä, vai pitäisikö vain odottaa ja katsoa jos hän saapuisi kotiin? Koitin soittaa sairaalaan mutta koska avopuoliso, he eivät voi luovuttaa tietoja siitä onko vai eikö hän ole siellä. Voinko ottaa yhteyttä poliisiin, kauanko pitää odottaa että voin tehdä niin?

3

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Selvisikö? Olisiko joku muu lähiomainen jolle sairaala antaisi tiedot (vanhemmat tms.) johon kannattaisi olla yhteydessä? Ja voihan poliisiin olla huolesta yhteydessä, vaikka välttämättä ei vielä parin tuntia häviämisen jälkeen tapahtuisi nyt mitään heidän toimesta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole vielä selvinnyt ja lähiomaisia hänellä ei ole. Kaikki mahdolliset kauhu skenaariot olen käynyt mielessä läpi mutta toivon että on jonkun kaverin tykönä tai putkassa ja koitan saada ainakin hetken nukuttua. Mutta jos hänestä ei puoleen päivään mennessä kuulu niin olen poliisiin yhteydessä😓

• Anonyymi
      UUSI

Soita poliisille. Neuvovat sitten. Jos ei ole tavallista käytöstä, kertovat kyllä, miten toimitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe