Puoliso ei tullut yöksi kotiin

Anonyymi-ap

Tiedän että tämä ei ole paras paikka tästä kertoa mutta haluan purkaa tunteita ja mahdollisesti saada neuvoja miten toimia.

Puolisoni lähti eilen klo 14 aikaan kylälle näkemään kavereita ja oli siitä sitten jossain vaiheessa siirtynyt jonnekin muualle. Kukaan ei tosin osaa sanoa että minne tarkalleen tai että kenen kanssa/luokse meni.
En ole saanut häneen yhteyttä klo 20 jälkeen, klo 21-24 linja varattu. Viestit meni vielä ennen klo 22 läpi. Mutta siitä lähtien mennyt puhelut vastaajaan joten luultavasti puhelin sammunut(kello on 6 nyt)
Puolisoni ei ole saapunut kotiin, en tiedä missä hän on, en saa häneen yhteyttä, en saa yhteisiin kavereihimme yhteyttä ja olen huolissani että jotain on sattunut, koska tämä ei ole ollenkaan puolisoni tapaista. Hän on aina tullut ennen kahta kotiin, ilmoittanut jos puhelimesta akku vähissä.
Mitä teen? Olen tosi huolissani enkä tiedä keneen enään ottaisin yhteyttä, vai pitäisikö vain odottaa ja katsoa jos hän saapuisi kotiin? Koitin soittaa sairaalaan mutta koska avopuoliso, he eivät voi luovuttaa tietoja siitä onko vai eikö hän ole siellä. Voinko ottaa yhteyttä poliisiin, kauanko pitää odottaa että voin tehdä niin?

3

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvisikö? Olisiko joku muu lähiomainen jolle sairaala antaisi tiedot (vanhemmat tms.) johon kannattaisi olla yhteydessä? Ja voihan poliisiin olla huolesta yhteydessä, vaikka välttämättä ei vielä parin tuntia häviämisen jälkeen tapahtuisi nyt mitään heidän toimesta.

• Anonyymi

Ei ole vielä selvinnyt ja lähiomaisia hänellä ei ole. Kaikki mahdolliset kauhu skenaariot olen käynyt mielessä läpi mutta toivon että on jonkun kaverin tykönä tai putkassa ja koitan saada ainakin hetken nukuttua. Mutta jos hänestä ei puoleen päivään mennessä kuulu niin olen poliisiin yhteydessä😓

• Anonyymi

Soita poliisille. Neuvovat sitten. Jos ei ole tavallista käytöstä, kertovat kyllä, miten toimitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9668
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5444
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2240
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2155
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1776
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15