Onkos teillä ollut sellaista tilannetta, että vähemmällä työkokemuksella ja pätevyydellä oleva työkaveri tienaa enemmän, kuin sinä? Jos on, niin saitteko sitten korotusta, kun kävitte kysymässä vai lähdittekö muualle töihin?
Tienaatko vähemmän, kuin työkaverisi?
2
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, eroa on 250-400 eur/kk henkilöstä riiippuen. He ovat pomon suosikkeja, muka-kehittämässä ja puhuvat jatkuvasti palaverissa tyhjänpäiväisyyksiä ja ovat aktiivina virkistyspäivissä. Tietämys ja tehokkuus heillä on surkeaa mutta minkäs voit, he ovat pomon silmissä hyviä tyyppejä....
- Anonyymi
joo.Nuoremmalla kollegalla on parempi palkka. Se saa enemmän aikaiseksi.Laatua ja määrää. On nuorempi ja kehityskelpoisempi kuin minä. Tulevaisuuden kyky johon firma satsaa. Minulla toki paremmat sertifikaatit ja pidempi työkokemus alalta. Olen ehtoopuolella. Jäähdyttelijä siis.
Sellaasta se on. Elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1263880- 793187
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 193125
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292815
- 542557
- 662296
- 192287
- 412141