Eikö olisikin hyvä

Anonyymi-ap

Jos tekoälykontentille luotaisiin oma youtubensa, kuten AI-tube? Tekoälykuvat vielä ymmärrän mutta se kun AI-videot vilistävät oikeiden videoiden seassa niin se voi vääristää sekä uutisantia että erilaisten ilmiöiden havainnointia. Vaikkapa ufohavainnot - Mistä sen voi tietää onko video aito vai ei? Youtubessa porukka kirjoittelee että tekoälysisältö pitäisi merkitä aina niiden videoiden yhteyteen missä sitä on käytetty.

Olen täysin samaa mieltä. Esimerkiksi presidentin uudenvuodenpuhekin voitaisiin tekaista tekoälyllä. Tässä Putin puhuu itselleen: https://www.youtube.com/watch?v=5L2YAIk0vSc . Mitä luulette? Onko tuo kopioija löytänyt itsensä gulagista tuon ulostulonsa myötä 🤭? Enpä ihmettelisi vaikka Stalinin gulageissa vangit olisivat ajautuneet aina kannibalismiin asti. Stalin <---> Super Mario.

5

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajatukset ja suunnitelmat, operaatio-suunnitelmatkin kehittyvät aivoissa jos lääkäårinkin määräämää lepoaikaa

oho nyt meni joku kochopperi ohi.. kaupungin ääniä..

• Anonyymi

Tekoälyn käyttö on parhaimmillaan silloin kun sitä käyttää apunaan uusien ideoiden oivaltamiseen. Ihmisen oman luovuuden on oltava kuitenkin keskiössä sillä oma ajattelu on itsessään tärkeää. Ihmisten on valvottava tekoälyä ja sen aivoituksia, mikä korostuu työelämässä. Oikeastaan ihmisten kannattaisi ensin pinnistellä ongelmien ratkaisemiseksi ja mikäli haasteet tuntuvat ylitsepääsemättömiltä niin vasta sitten ottaisivat tekoälyn käyttöön.

Ehkä tekoälyn käyttö on laiskuutta, mutta on se kustannustehokastakin. Pienellä vaivalla voi luoda vaikkapa jonkin hienon AI-kuvan. Kustannustehokkuudesta puheen ollen, tekoälyn käyttö vaatii vissiinkin paljon energiaa eli sähköä. Ihmiskunnan tulisi ensin lisätä ja vahvistaa energiantuotantoaan ennen kuin tekoälyä alettaisiin yleisesti käyttämään. Tai jos ei muu auta niin Musk sun muut saisivat maksaa ihmisten sähkönkäytön omalta tililtään. - Ap.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki nettiin tuupatut kuvat ja videot sun muut pitäisi varustaa selvällä leimalla, jossa ilmoitetaan niiden olevan tekoälyjuttuja. Feikkauksista pitäisi määrätä automaattisesti sakko.

• Anonyymi

Kuinka katsoja voi tietää ovatko mainstream-uutiset lopulta edes aitoja vai feikkejä? Selvimmin feikit tunnistaa siitä kun videossa on liikettä. Jos liike on niin sanotusti pehmeää niin se kielii tekoälyn käytöstä. Kohteiden ääriviivat voivat olla sumeita.

Rändomi linkitti joskus testin missä oli sekä oikeita että tekoälykuvia. Tekoälykuvien värien kirkkaus oli jotenkin luonnottoman näköinen joissakin kuvissa. Videoiden sisällön uskottavuus itsessään herättää lisäksi epäilyksiä. - Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe