Mikä on se syy?
Mikä on syy ettet ota yhteyttä kaivattuusi?
15
265
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä me pidetään yhteyttä molemmin puolin ♥️🔥
Yxi S - Anonyymi
On jakorasia.
- Anonyymi
😉🤣
- Anonyymi
Onko sillä väliä? Menihän joku naimisiin Eiffel-tornin kanssa. Fetissit tuokin. Sinne vaan matoasi työntämään, varma saanti.
- Anonyymi
Monilla varmaan tavallisimmat syyt, ettei vain tohdi, ei tiedä toisen tilannetta, ei ole varma toisen tunteista, kulunut aika tms. Ei yleensä sen kummempaa.
- Anonyymi
Koska tänään on lauantai, eikä ole semmosta asiaa. 🤐
- Anonyymi
Ei ota ei kirveelläkään
- Anonyymi
kosKa hän on jättänyt minut taakse.
- Anonyymi
Hän on jättänyt liian usein vastaamatta yhteydenottoon.
- Anonyymi
Eikös sille ole sanottu että ei saa ottaa yhteyttä.
Jollakin oma lehmä ojassa.- Anonyymi
Kuka sulle on sellaista sanonut? Oletko hämmentäjä?
- Anonyymi
Syy on se, että viimeinen näkeminen välitti minulle ehkä tarkoituksella viestin. Silloin päätin, etten voi kuvitella hänestä IRL enää mitään ennen kuin saan selityksen tapahtumille.
- Anonyymi
Mille tapahtumille?
- Anonyymi
Minkä viestin?
- Anonyymi
Kaikki ne esteet. Saatan silti ottaa, mutta se ei ole helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822