Ihastuin pomoooni. Ihan uutta mulle ja tiedän,että menee ajallaan ohi mutta saahan sitä haaveilla... niin ja ollaan vielä molemmat samaa sukupuolta,hän mua vanhempi. N-->N
Ihastuin pomooni
38
540
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kait se väärin oo
- Anonyymi
No ei ole ja minkä tunteille voi. Tiedän ettei tästä voi tulla mitään. Olemme molemmat varattuja. En ole häneen aiemmin kiinnittänyt mitään huomiota,että ihastus vain tuli pikkuhiljaa. Olen häntä ajatellut paljon tässä viime päivinä ja miettinyt sitä katsetta....
- Anonyymi
Niin aikuinen itse tekee omat ratkaisut.
- Anonyymi
Millä alalla olette?
- Anonyymi
Minulle jäi myös yksi pitkä katse mieleen... Oli miehen ja naisen välillä. Se vei jalat alta. Onhan siinä jotain seksuaalista, mutta se on vain ihmisyyttä.
- Anonyymi
Joskus se mahdottomuus ja kiellettyys tekee siitä jännittävää ja kiihottavaa.
Voi jopa olla, että muuten siihen toiseen ei olisi edes ihastunut, mutta juuri töissä näin käy. Se on tietynlainen ympäristö jossa ihminen on melkolailla sitä mitä on. Ja joskus vain kemiat kohtaa. Se on hienoa ja ihanaa. Se pitää osata vain käsitellä oikein niin, että jää hyvä mieli.
Toki meidän nykyihmisten maailmassa kaikki vetää roolia. On työrooli, harrastusrooli, kaveriporukkarooli, rooli rooli, roolin perään rooli.
Missä on aitous? Kaikki vetää jossain oravanpyörässä ja esittää jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla olette?
Sosiaali- ja terveysalalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla olette?
Sosiaali -ja terveysalalla työskennellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se mahdottomuus ja kiellettyys tekee siitä jännittävää ja kiihottavaa.
Voi jopa olla, että muuten siihen toiseen ei olisi edes ihastunut, mutta juuri töissä näin käy. Se on tietynlainen ympäristö jossa ihminen on melkolailla sitä mitä on. Ja joskus vain kemiat kohtaa. Se on hienoa ja ihanaa. Se pitää osata vain käsitellä oikein niin, että jää hyvä mieli.
Toki meidän nykyihmisten maailmassa kaikki vetää roolia. On työrooli, harrastusrooli, kaveriporukkarooli, rooli rooli, roolin perään rooli.
Missä on aitous? Kaikki vetää jossain oravanpyörässä ja esittää jotain.Varmaan tämä on se suurin syy tähän juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaali -ja terveysalalla työskennellään
Tilanne kuulostaa jotenkin mahdollisesti tutulta... Paljonkos teillä on ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne kuulostaa jotenkin mahdollisesti tutulta... Paljonkos teillä on ikäeroa?
En tarkkaan tiedä hänen ikää mutta paljon... sanoisinko yli 20v
- Anonyymi
Näinhän se on...
- Anonyymi
On mullekin niin käynyt joskus. Ei sillä ole väliä missä asemassa joku on jos ihastuu. Se voi vain olla turhan monimutkainen tilanne, kun kyse on työstä ja tunteet ovat mukana..
Eiköhän aikuiset ihmiset kuitenkin osaa elää näiden asioiden kanssa sovussa.
Eikä muiden tarvitse tietää. - Anonyymi
Mitä sitten? Normaalissa työpaikassa tuollainen ymmärretään, kunhan ei mitään suosimista tapahdu.
- Anonyymi
Normaalia elämää. Ihminen viettää töissä enemmän aikaa toisinaan kuin kotona. Olisi jopa outoa että ihastumisia ei tapahtuisi tai suhteita syntyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalia elämää. Ihminen viettää töissä enemmän aikaa toisinaan kuin kotona. Olisi jopa outoa että ihastumisia ei tapahtuisi tai suhteita syntyisi.
Just näin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta on jotenkin outoa rakastua ihan täysin ihmiseen jonka kanssa ei ole paljoa tekemisissä. Kokee hänet jotenkin omanlaisekseen, ymmärtää häntä ja miten hän ehkä kokee asioita. Näen hänessä itseäni vähän nuorempana. Luonteet vähän samanlaisia, vaikka minusta hän ei ehkä huomaa sitä, koska ympäristö vaatii tietynlaista luonnetta ja kokemus on muokannut omaani kun on se rooli päällä. Tunteet ovat ihmeellinen juttu. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta on jotenkin outoa rakastua ihan täysin ihmiseen jonka kanssa ei ole paljoa tekemisissä. Kokee hänet jotenkin omanlaisekseen, ymmärtää häntä ja miten hän ehkä kokee asioita. Näen hänessä itseäni vähän nuorempana. Luonteet vähän samanlaisia, vaikka minusta hän ei ehkä huomaa sitä, koska ympäristö vaatii tietynlaista luonnetta ja kokemus on muokannut omaani kun on se rooli päällä. Tunteet ovat ihmeellinen juttu. /sivusta
Tämä on kyllä totta,kun en tunne häntä,niin silti ihastuu.. Kait se on se olemus joka on sytyttänyt ja katse. Tälläkin hetkellä hänen ajattelu saa perhosia aikaan tuolla vatsan pohjassa,tai hänen näkeminen. Semmoista mitä ei aiemmin ole tuntenut. Voiko katse jotain kertoa kun mietin, että katsooko kaikkia alaisia samanlailla silmiin, vai saako ihastuminen aikaan sen ,että alkaa kuvittelemaan kaikenlaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä totta,kun en tunne häntä,niin silti ihastuu.. Kait se on se olemus joka on sytyttänyt ja katse. Tälläkin hetkellä hänen ajattelu saa perhosia aikaan tuolla vatsan pohjassa,tai hänen näkeminen. Semmoista mitä ei aiemmin ole tuntenut. Voiko katse jotain kertoa kun mietin, että katsooko kaikkia alaisia samanlailla silmiin, vai saako ihastuminen aikaan sen ,että alkaa kuvittelemaan kaikenlaista?
Joo. Älä lankea tohon kuvittelujuttuun. Tunteet saa aikaan sen että luulee kaikesta normaalistakin vaikka mitä. Tietty sä tajuat sen vasta.. myöhemmin, kun tiput korkealta. En tietenkään toivo ja sano että sinulle kävis niin. Ja voithan aina tänne kirjoitella mukavia hänelle, kun oikein on ikävä. :) /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Älä lankea tohon kuvittelujuttuun. Tunteet saa aikaan sen että luulee kaikesta normaalistakin vaikka mitä. Tietty sä tajuat sen vasta.. myöhemmin, kun tiput korkealta. En tietenkään toivo ja sano että sinulle kävis niin. Ja voithan aina tänne kirjoitella mukavia hänelle, kun oikein on ikävä. :) /sivusta
Ihastuminen saa kyllä sen aikaan kaikenlaista ,että alkaa kuvittelemaan kaikenlaista tuolla päässä ;). Tänne hyvä kirjoitella :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ovat tosiaan ihmeellinen juttu. ❤️🩹 Tsemppiä!
Tiedän todella miltä vahvat tunteet tuntuvat toista kohtaan. Voivat olla selittämättömän vahvoja ja juuri siksi hämmentävät, koska se tulee puskista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä se on pois, jos tykkää. 🙂 Ja jos tiedostaa asian laidat ja puolet sekä monet värisävyt niin ei tipu korkealta. Sitä on ehtinyt jo prosessoida ja varautua kaikkeen. Usko pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen saa kyllä sen aikaan kaikenlaista ,että alkaa kuvittelemaan kaikenlaista tuolla päässä ;). Tänne hyvä kirjoitella :)
Se on inhimillistä. Olemme vain ihmisiä ja tämä on vain elämää. Ei hukata sitä häpeämällä tunteitamme. Tunteet ovat ja niitä ei tarvitse hävetä. Niiden voi antaa tulla ja mennä. Niitä voi tutkiskella ja pyöritellä. Sitten päästää leijumaan eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä se on pois, jos tykkää. 🙂 Ja jos tiedostaa asian laidat ja puolet sekä monet värisävyt niin ei tipu korkealta. Sitä on ehtinyt jo prosessoida ja varautua kaikkeen. Usko pois.
En usko. Kirjoitin kokemuksestani. Hyvä puoli on että tuskin tulee ikinä tapahtumaan uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Kirjoitin kokemuksestani. Hyvä puoli on että tuskin tulee ikinä tapahtumaan uudelleen.
Minua sattuu rakkaus välillä mutta kyllä tästäkin selvitään. Se sattuu sen mahdottomuuden vuoksi.
/Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua sattuu rakkaus välillä mutta kyllä tästäkin selvitään. Se sattuu sen mahdottomuuden vuoksi.
/SivustaMikään ei ole mahdotonta, jos oikein haluaa ja rakastaa. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole mahdotonta, jos oikein haluaa ja rakastaa. /sivusta
On se mahdotonta silloin, jos toinen ei tunne samoin. 🙂
/Sivusta
- Anonyymi
Huomaan myös sen,että alkaa kiinnittämään enemmän omaan ulkonäköön huomiota,että toinen kiinnittäisi muhun huomiota/saisin häneltä huomiota ;)
- Anonyymi
Niinhän tuo menee. Rupeamme sukimaan sulkiamme.
- Anonyymi
Hassua,tässä tahtoo syöminenkin unohtua kun miettii ja haaveilee. Silmänruokaa sitten töissä,,,
- Anonyymi
Minulle on silmänruokaa kyllä, itse en ole sitä taas muille. 🫣 Ehkä ihan hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on silmänruokaa kyllä, itse en ole sitä taas muille. 🫣 Ehkä ihan hyvä vaan.
En minäkään. Olen NORSU.
T. SIVUSTA
- Anonyymi
Kyllä se siitä. Mut mikä meillä ihmisillä aiheuttaa tän?
Miksi sitä jotakin niin haluaa ja kaipaa? Itse miettinyt, koska tämä on varattuna käynyt itselleni.
Yrittänyt tutkiskella itseäni.. Silti toinen vaan on siellä vaikka miettisin vain negatiivisia puolia asiasta ja unohtaisin hetkeksi. Tulee sitten uniinkin rakkauttaan kuiskimaan. Kevätkiima vaan?
Mikä on oikein ja mikä väärin? Tunteet on aina oikein, teot voi olla väärin.
Mut kuka määrittää mitäkin? - Anonyymi
Hyvä kysymys. Itsekin olen naimisissa, niin silti menin ja ihastuin esimieheeni mutta minkäs teet tunteille,näin vain tapahtu. Toinen pyörii mielessä ja ajatukset harhailee siellä sun täällä.
- Anonyymi
Ikävä häntä.... odotan seuraavaa kohtaamista ❤️
- Anonyymi
Millon kohtaatte ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon kohtaatte ?
Toivottavasti ennen viikonloppua 🩷
- Anonyymi
Voi kun voisi jotenkin ilmaista tunteensa hänelle mutta ehkä parempi näin,kun eihän se johda mihinkään. Yrittää viestittää katseella.... Täytyy vain haaveilla hänestä ja nauttia siitä tunteesta,mitä se saa aikaan tuolla vatsanpohjassa ja kropassa. .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672585Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1932295Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312292Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482167Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331925Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1961754Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171671Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2231576Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261325Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2461220