Trumpin täyden alatyylisyyden näyte

Anonyymi-ap

Tämä kuva ("paavi Trump") ei ole edes hauska, vaan nolo:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011208584.html

Se on niin nolo, ettei edes loukkaa. Jos ei vain hymähdytä, niin ehkä suututtaa. En itse kylläkään ole katolilainen, mutta kuitenkin kristitty.

Moni katolilainen saattaa kyllä loukkaantuakin.

Tässä mielessä se loukkaa myös meitä ei-katolilaisia kristittyjä, jotka kuitenkin kunnioitamme myös katolilaista uskoa ja kirkon jäseniä.

Trump itse on uskoltaan presbyteeri ("Skotlannin kirkko", jonkinlainen anglikaanien sivuhaara?), mutta suosittu etenkin USA:n etelävaltioiden rasistisen nk. raamattuvyöhykkeen KKK-anabaptistien joukoissa, sieltä nuo klassista kristinuskoa pilkkaavat tavatkin. "Anabaptismin henki".

Siunausta uuden paavin valintaan. Olkoon hän aito Jumalan paavi. ✨️

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putin on sata kertaa järkevämpi , paha vaan kun Putte on psykopaatti !

• Anonyymi

Koko Trump on pelle bimbo . Sääli USA n kansalaisia on .

• Anonyymi

Olen katolilainen ja minusta tuo kuva ei ole alatyylinen, loukkaava taikka nolo. Trump hauskalla tavalla haluaa kunnioittaa paavia ja katolista uskoa. Se on varsin tervetullutta! Minä kannatan Trumpia ja toivon, että kaikkiin maihin saataisiin vielä jonain päivänä samanlainen lujatahtoinen johtaja, joka laittaa oman maansa asiat etusijalle.

• Anonyymi

Hmmm. No, tuo on sitten (eräs) katolilainen näkemys.

Ajattelemme eri tavoin.

Monet katolilaiset tosin loukkaantuivat Trumpin ja pr. Williamin sinisistä puvuista paavin hautajaisissa. Mutta Trump pukeutuneena itse paaviksi ei loukkaa?

No, meillä selvästi on eri usko. Minusta tuo Trumpin pelleily ei ole hauskaa, ei sinisessä puvussa kuin paavin hiipassakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      277
      2173
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      45
      1949
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1862
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      68
      1524
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      85
      1379
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1284
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1283
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      220
      1184
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1155
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      176
      1021
    Aihe