Varokaa lisäaineita,terveellinen ruoka pilaantuu helposti.

Anonyymi-ap

Käytän itse erittäin paljon hiilihydraatteja,enkä ole ketoilija.

Tuossa linkissä on hyvin selitetty mitä kaikkea eri lisäaineet aiheuttaa.
Runsaasti hiilihydraatteja syövänkin kannattaa välttää lisäaineita aivan samalla tavalla kuin ketoilija.

Näitä lisäaineita lisätään tuotteisiin säilyvyyden parantamiseksi.Ruoka on silloin terveellistä jos se pilaanttuu helposti.Sen kuuluu pilaantua.

Ei se ole mikään ihme että nykyään on paljon syöpää yms ja mitä kaikkea ne voi aiheuttaa elimistössä.

Itse olen syönyt pelkästään kivikaudeaikaista ruokaa ja laihtunut sekä olo on erittäin hyvä ja energinen.
Tuotevalikoima on silloin erittäin pieni jos näin syö
Liha,juurekset,marjat,hedelmät,kasvikset.kananmuna
Niistä saa tehtyä kuitenkin herkullista ruokaa jos osaa tehdä.

Lisäaineitten vaarat

https://youtu.be/yzr3nzT7Ecs?si=Q275xlA0duR41yPN

13

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveellinen ruoka ei anna tyttöjen genitaaleille tarpeeksi propeenia,jota pitää saada 83ntä grammaa päivässä.En enään koskaan kirjoita tänne mitään muuta.🙄

• Anonyymi

Se ei ole sulta pois jos mä silloin tällöin syön einesruokia, Ei ole kuule vielä tullut syöpää tai muutakaan sairaustta ja veriarvot on loistavat. kolesteroli on todella hyvä ja ei ole diabetestä. myös maksa-arvot ovat hyvät. jos aloittajan elimistö ei kestä lisäaineita niin ei voi mitään.

• Anonyymi

aloittaja on laihtunut koska on syönyt aina terveellisesti. Miten sä oot voinut olla lihava jos sä oot aina syönyt terveellisesti. Mistä sä oikein laihdutat ei tollasella ruokavaliolla ole voinut lihoa.

• Anonyymi

siis toi video oli ketoruokavaliosta . Ihminen voi silloin tällöin syödä einesruokaa. Jos mä haluun syödä pinaattikeittoa niin mä ostan sen valmiina kuin alan sitä itse kotona valmistaa alusta loppuun. Ei se ole aloittajalta pois jos mä välillä syön sydänmerkittyjä einesaterioita.

Aloittaja syö täydellisesti niin hyvä mutta ei tartte tuomita jos minä syön silloin tällöin niitä terveellisemmästä päästä olevia einesruokia.

• Anonyymi

Helppo se ruoka on itsekkin tehdä niin tietää tarkasti mitä se sisältää.Jos käyttää valmisruokia,niin mielummin pakasteita koska niissä ei ole lisäaineita.

Valmisruuat sisältää yleensä lisäaineitten lisäksi liikaa suolaa ja rasvaa.Kannattaa katsoa aina pakkausten kylästä ainesosa luettelo.On niitä paljon sellaisiakin ruokaaineita missä ei ole lisäaineita.Esim feeliksin tomattiketsuppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo se ruoka on itsekkin tehdä niin tietää tarkasti mitä se sisältää.Jos käyttää valmisruokia,niin mielummin pakasteita koska niissä ei ole lisäaineita.

Valmisruuat sisältää yleensä lisäaineitten lisäksi liikaa suolaa ja rasvaa.Kannattaa katsoa aina pakkausten kylästä ainesosa luettelo.On niitä paljon sellaisiakin ruokaaineita missä ei ole lisäaineita.Esim feeliksin tomattiketsuppi.

Aito ruoka toimii paremmin laihdutuksessa ja painonhallinnassa ja kun itse tekee,siitä saa sen makuista kuin haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja olen valinnut pakastepinaattikeiton jossa ei ole lisäaineita. Toki siinä on sokeria. Luit sä mitä mä kirjoitin. Jos minä ostan eineksiä niin ne on sydänmerkin saaneita ja kyllä katson paljon niissä on suolaa. Mutta ihminen tarvitsee myös suolaa jos et tiennyt. Jos mä saan suolaa yht. noin 3g päivässä . Sun ei tartte syyä mitään missä on suolaa. Se on sun valinta.

Mä en jaksa sua. Neuvo niitä jotka ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sattunut tietää että on myös vähärasvaisia valmisruokia. Voit perehtyä vähän paremmin ennen kuin alat neuvoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito ruoka toimii paremmin laihdutuksessa ja painonhallinnassa ja kun itse tekee,siitä saa sen makuista kuin haluaa.

No minä olen laihtunut vaikka silloin tällöin suön einesaterioita ja miksi aloittaja laihduttaa jos kerta on aina syönyt terveellisesti.jos kerta syö terveellisesti niin ei voi lihia ja aloittaja on laihtunut. onko se alipainokaan hyväksi

• Anonyymi

Älä sitten liikaa laihduta jo valmiiksi hoikasta kropasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä ruokateollisuudelle tapahtui Jenkeissä 80-luvulla?
      https://t.me/c/1730839062/1460
      Kannattaa katsoa, mitä laittaa suuhunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe