Kiva pian taas tavata. Pitkä viikonloppu taas takana unelmointia ja haaveilua..
Kohta taas kohdataan
24
597
Vastaukset
- Anonyymi
Huomennako kohtaatte?
- Anonyymi
Huomenna taas nähdään töissä :)vähä ollu ikävä sua taas
- Anonyymi
Unelmointi ja haaveilu tuottavat odotuksia ja odotukset tuottavat pettymyksiä kohtaamisissa.
- Anonyymi
Totta. Haaveilen, mitä tekisin hänelle tai hän mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Haaveilen, mitä tekisin hänelle tai hän mulle
Niin minäkin.. Mutta eipä niitä tapahdu.
- Anonyymi
Niin nähdään. Mullakin haaveilua ja ajatukset ollut sinussa. Katseet taas kohtaa..
- Anonyymi
Ei riitä.. Ei jaksa enää mitään katseet kohtaa juttua kun jatkuu riittävän pitkään ja mitään ei tapahdu.. Haluan itse eroon tunteistani.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.. Ei jaksa enää mitään katseet kohtaa juttua kun jatkuu riittävän pitkään ja mitään ei tapahdu.. Haluan itse eroon tunteistani.
Sivusta.Mitä toivoisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.Samat fiilikset. Tässä on pari vuotta katseltu ja hengailtu. Olen odottanut ja pitänyt hänelle paikkaa varattuna. Mutta ei tästä taida tulla koskaan mitään sen enempää, koska hän on varattu. Olen väsynyt haaveiluun. Tahdon rakastaa ja tulla rakastetuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Haluan rakastelemaan hänen kanssaan joka asennossa ja vaikka missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan rakastelemaan hänen kanssaan joka asennossa ja vaikka missä.
Samat ajatukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset
Joo, ajatuksiksi jääkin.
- Anonyymi
Ei kannata kovin hurjia haaveilla, että ei punastella, kun nähdään.
- Anonyymi
Mä kyllä haaveilen hurjia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä haaveilen hurjia.
Sitten saat syyttää ihan itseäsi. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten saat syyttää ihan itseäsi. 😘
Ehkä mutta olen nainen. Tiedoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mutta olen nainen. Tiedoksi.
Niin minäkin olen nainen ja ajatukset käyvät välillä kuumina 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin olen nainen ja ajatukset käyvät välillä kuumina 😘
Minullakin mieheen
- Anonyymi
Mä en taida häntä enää kohdata. ☹️ Pakko lähteä..
- Anonyymi
Älä lähde. Kaikki järjestyy kyllä aivan varmasti ♥️
- Anonyymi
Täytyy lopettaa haaveilu ja alkaa elää
- Anonyymi
Kohdattaisipas vain.. Mutta onko aitoa kohtaamista kun on jännitteitä.
Ainakin meillä. - Anonyymi
Sehän on jo huomenna :)
- Anonyymi
Ei pitkä aika enää kun nähdään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672585Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1932295Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312292Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482167Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331925Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1961754Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171671Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2231576Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261325Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2461220