Kiva pian taas tavata. Pitkä viikonloppu taas takana unelmointia ja haaveilua..
Kohta taas kohdataan
26
872
Vastaukset
- Anonyymi
Huomennako kohtaatte?
- Anonyymi
Huomenna taas nähdään töissä :)vähä ollu ikävä sua taas
- Anonyymi
Unelmointi ja haaveilu tuottavat odotuksia ja odotukset tuottavat pettymyksiä kohtaamisissa.
- Anonyymi
Totta. Haaveilen, mitä tekisin hänelle tai hän mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Haaveilen, mitä tekisin hänelle tai hän mulle
Niin minäkin.. Mutta eipä niitä tapahdu.
- Anonyymi
Niin nähdään. Mullakin haaveilua ja ajatukset ollut sinussa. Katseet taas kohtaa..
- Anonyymi
Ei riitä.. Ei jaksa enää mitään katseet kohtaa juttua kun jatkuu riittävän pitkään ja mitään ei tapahdu.. Haluan itse eroon tunteistani.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.. Ei jaksa enää mitään katseet kohtaa juttua kun jatkuu riittävän pitkään ja mitään ei tapahdu.. Haluan itse eroon tunteistani.
Sivusta.Mitä toivoisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.. Ei jaksa enää mitään katseet kohtaa juttua kun jatkuu riittävän pitkään ja mitään ei tapahdu.. Haluan itse eroon tunteistani.
Sivusta.Samat fiilikset. Tässä on pari vuotta katseltu ja hengailtu. Olen odottanut ja pitänyt hänelle paikkaa varattuna. Mutta ei tästä taida tulla koskaan mitään sen enempää, koska hän on varattu. Olen väsynyt haaveiluun. Tahdon rakastaa ja tulla rakastetuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Haluan rakastelemaan hänen kanssaan joka asennossa ja vaikka missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan rakastelemaan hänen kanssaan joka asennossa ja vaikka missä.
Samat ajatukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset
Joo, ajatuksiksi jääkin.
- Anonyymi
Ei kannata kovin hurjia haaveilla, että ei punastella, kun nähdään.
- Anonyymi
Mä kyllä haaveilen hurjia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä haaveilen hurjia.
Sitten saat syyttää ihan itseäsi. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten saat syyttää ihan itseäsi. 😘
Ehkä mutta olen nainen. Tiedoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mutta olen nainen. Tiedoksi.
Niin minäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mutta olen nainen. Tiedoksi.
Niin minäkin olen nainen ja ajatukset käyvät välillä kuumina 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin olen nainen ja ajatukset käyvät välillä kuumina 😘
Minullakin mieheen
- Anonyymi
Mä en taida häntä enää kohdata. ☹️ Pakko lähteä..
- Anonyymi
Älä lähde. Kaikki järjestyy kyllä aivan varmasti ♥️
- Anonyymi
Täytyy lopettaa haaveilu ja alkaa elää
- Anonyymi
Kohdattaisipas vain.. Mutta onko aitoa kohtaamista kun on jännitteitä.
Ainakin meillä. - Anonyymi
Sehän on jo huomenna :)
- Anonyymi
Ei pitkä aika enää kun nähdään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602