Missä kuolleet herätetään paratiisissa? Ovatko he alasti?
Missä kuolleet herätetään paratiisissa
24
219
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeata uskoa tuollaiseen huuhaahan.
- Anonyymi
Kuolleet tulevat paratiisiin liukuhihnalta, missä heidät 3-D tulostetaan antimateriasta. Kokousvaatteet on valmiiksi päällä.
Kuolleet herätetään paratiisssin ruokalassa.
jeesus ynisee vähäsen rukouksen tynkää ja laskee erittäin äänekkäästi Peräilmaa, ja siitä kuoalleet säpsähtävät ikiunesta hereille. Enkelit ovat kattaneet kilometrien pitkiin pöytiin huikopalaa, eli verilättyjä ja koskenkorvaa palan painikkeeksi. Sillä herätetyillä on luonnollisesti hurrrrja nälkä, monethan ovat huilanneet syömättä tuhansia vuosia.
Ja ruokailun jälkeen kuolleista herätetyt menevä pienelle ruokalevolle laskemaan Peräilmaa. Sen jälkeen jeesus esittelee kiertoajelulla heille paikkoja. Nykyaikaisessa paratiisissa kun on muutakin kuin käärme ja hedelmäpuita.- Anonyymi
Hyh hyh muista pyyhkiä pylly.
Anonyymi kirjoitti:
Hyh hyh muista pyyhkiä pylly.
Se on pyhitty jo monta kertaa. Jo tuhansia vuosia sitten demonien leikkikoulussa meille tähdennettiin, että rektumia ei saa pyyhkiä liian usein. Sillä se lisää demonin uskottavuutta, kun mukana on myös pirtsakka haju.
- Anonyymi
Rurherfordin rakennuttamassa Beth Sarimissa, tietty! Mooses ja kumppanit asuvat siellä varmasti jos silloin, mutta ei se menoa haittaa.
- Anonyymi
Siellä Mooses ja kumppanit voivat opetella ajamaan Rutherfordin Cadillacilla.
- Anonyymi
Väärä kysymys.
Pitäisi kysyä:" mihin kuolleet herätetään".
Pieni osa herätetään Jumalan valtakuntaan. Suurin osa tuliseen järveen, koska heidän nimiään ei ole "elämän kirjassa".- Anonyymi
Ilm.20:15. " Ja jos jonkun nimeä ei löytynyt elämän kirjaaan kirjoitettuna, hänet heitettiin tuliseen järveen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm.20:15. " Ja jos jonkun nimeä ei löytynyt elämän kirjaaan kirjoitettuna, hänet heitettiin tuliseen järveen."
Missä se tulinen järvi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se tulinen järvi on?
Syvyyksissä. Missä se syvyys, sitten on jääköön sellaisen murheeksi joka sinne joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvyyksissä. Missä se syvyys, sitten on jääköön sellaisen murheeksi joka sinne joutuu.
Raamatun aikaisessa maailmankuvassa taivas oli kiinteä kansi, jonka yläpuolella olivat vedet ja Jumalan asuinpaikka. Maan alapuolella puolestaan oli syvyys, jossa myös tuonela sijaitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun aikaisessa maailmankuvassa taivas oli kiinteä kansi, jonka yläpuolella olivat vedet ja Jumalan asuinpaikka. Maan alapuolella puolestaan oli syvyys, jossa myös tuonela sijaitsi.
Luuk.16: 23,24. Kertoo rikkaasta miehestä.
"Kun hän tuonelassa tuskissaan kohotti katseensa. . .minä kärsin tuskaa tässä liekissä."
JT:sanovat, että Jeesus kertoi tässä vain vertauksen.
Mutta miksi Hän olisi harhauttanut ihmisiä uskomaan tälläiseen satuun, jos se olisi vain satu tai epätodellinen vertaus?
Ja koska muuallakin raamatussa kerrotaan samanlaisesta paikasta, kuten Ilmestyskirjassa, niin tämä kertomus on otettava todesta.
Vartiotorniparatiisi on satu ja sitä ei ole raamatussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun hän tuonelassa tuskissaan kohotti katseensa. . .minä kärsin tuskaa tässä liekissä."
Mutta miksi Hän olisi harhauttanut ihmisiä uskomaan tälläiseen satuun, jos se olisi vain satu tai epätodellinen vertaus?
Ja koska muuallakin raamatussa kerrotaan samanlaisesta paikasta, kuten Ilmestyskirjassa, niin tämä kertomus on otettava todesta.
Vartiotorniparatiisi on satu ja sitä ei ole raamatussa.Ajatus kuoleman jälkeisestä rangaistuksesta on Ilmestyskirjassa sen verran vahvasti läsnä, että sen ohittamiseksi täytyy käytännössä ohittaa koko Ilmestyskirja. Mikä ei välttämättä ole huono idea. Ilmestyskirjan tutkiminen ei välttämättä vie oikeaan suuntaan kristittynä elämisen kannalta. Luther oli sitä mieltä, että Ilmestyskirja olisi pitänyt jättää kaanonin ulkopuolelle. Idän kirkko on samoilla linjoilla eikä käytä Ilmestyskirjaa jumalanpalveluksessa.
Jeesuksen opetuksessa myös on ajatus kuoleman jälkeisestä rangaistuksesta, mutta ei ole selvää, kuinka kirjaimellisesti tämä tulisi ottaa. Paavalin teologiassa kuolema taas näyttäisi tarkoittavan tyhjiin raukeamista. Asia ei ole UT:n valossa yksiselitteinen. Ehkä yhteenvetona voi sanoa, että kristittyjen keskuudessa yleensä on ajateltu, että pelkkä kuolema olisi liian lievä rangaistus pahimmille väärintekijöille ja vainoajille. Tämä ei silti välttämättä tarkoita ikuista kidutusta, mutta sitä, että väärintekijät joutuvat kuitenkin jollain tapaa kohtaamaan tekonsa tuonpuoleisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiotorniparatiisi on satu ja sitä ei ole raamatussa.Jeesus sanoi toiselle pahantekijälle:”Sinä tulet olemaan minun kanssani paratiisissa.”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi toiselle pahantekijälle:”Sinä tulet olemaan minun kanssani paratiisissa.”
Väärin.
P.O."Tänään sinä tulet olemaan minun kanssani paratiisissa.".
- Anonyymi
Ei kuolleita herätetä, Jeesus sanoi että Jehova on elävien jumala Abrahamin, Mooseksen ym. elävien Jumala.
- Anonyymi
Luuk 23:43: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa"
Paratiisi oli jo olemassa ja Jeesus tapasi siellä ryövärin samana päivänä. Paratiisi on siis jotain muuta, kuin tämä nykyinen maa tuhatvuotisen valtakunnan aikana
Joh 5:28,29 "Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen (Jeesuksen) äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen"
Luku 144 000 mainitaan Raamatussa kahdesti, molemmilla kerroilla Ilmestyskirjassa (Ilm 7:1-8 ja 14:1-5). Tekstiyhteydestä näemme, että on kysymys Israelin lasten sukukunnista
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta
14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
-Heissä ei ole jehovantodistajia. jt:lle neuvotaan ja vaaditaan valehtelu työkaluksi vartiotornikaupusteluun.
Valehtelulle on ihan omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk 23:43: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa"
Paratiisi oli jo olemassa ja Jeesus tapasi siellä ryövärin samana päivänä. Paratiisi on siis jotain muuta, kuin tämä nykyinen maa tuhatvuotisen valtakunnan aikana
Joh 5:28,29 "Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen (Jeesuksen) äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen"
Luku 144 000 mainitaan Raamatussa kahdesti, molemmilla kerroilla Ilmestyskirjassa (Ilm 7:1-8 ja 14:1-5). Tekstiyhteydestä näemme, että on kysymys Israelin lasten sukukunnista
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta
-Heissä ei ole jehovantodistajia. jt:lle neuvotaan ja vaaditaan valehtelu työkaluksi vartiotornikaupusteluun.
Valehtelulle on ihan omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäyntiTaas ihan turhaan riehut minulle minä en ole Jehovan todistaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelulle on ihan omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäyntiMiksi Luuk.23:43 todistaisi mitään edes paratiisin olemassa olosta?
Puhuihan Raamatun Jeesus paljon muutakin paskaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas ihan turhaan riehut minulle minä en ole Jehovan todistaja.
Mitä sitten täällä mesoot, kun kerran vain luulet tietäväsi näistä asioista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten täällä mesoot, kun kerran vain luulet tietäväsi näistä asioista.
Pitäisiköhän sinun taas uudestisyntyä.
- Anonyymi
Minkä ikäisinä heidät herätetään? En haluaisi elää ikuisesti 94-vuotiaan kropassa.
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757