Rasistit ovat siis pelkureita. Taidatko sen paremmin sanoa. Rasismi ei ole pienimmässäkään määrin isänmaallisuutta.
Rasismi on pekoa
16
973
Vastaukset
- Aurelianus
Sarjamme löysän ajattelun ilmentäjät näköjään jatkuu...
- Aurelianus
karvapää kirjoitti:
sarjaan sinä itsesi luet?
Rohkeasti vaan esiin!
- Zippå
Aurelianus kirjoitti:
Rohkeasti vaan esiin!
Tyhjänpäiset paskan jauhajat. Ainakin tuon vastineesi perusteella. Jos olet erimieltä sano vaan rohkeasti.
- Aurelianus
Zippå kirjoitti:
Tyhjänpäiset paskan jauhajat. Ainakin tuon vastineesi perusteella. Jos olet erimieltä sano vaan rohkeasti.
Minä en jaa nimimerkin ulosteisiin kohdistuvaa mielenkiintoa.
- Al-Ahram
Monet "rasistit" pelkäävät tyhmyyttään muunmuassa: korkeita veroja ja siitä johtuvaa massatyöttömyyttä alhaisemman elintason lisäksi sekä eläkepommia.. (kova pamaus, eläkeläisten määrä yli kaksinkertaistuu lyhyessä ajassa)
Aika pelkureita koko sakki... Rahaahan saadaan aina lisää sossusta, eihän se mihinkään lopu.
Ei vaikka tänne tuodaan laumoittain IKUISESTI elätettäviä rikastajia kaukomailta asti.
Ei vaikka pavtahövvö ja setamummeli muutaman helssinkiprosessin ja "kehitys"avun tuplauksen hoitelisikin. "Toveri" Mugaabe hoitelee sitten omaa osuuttaa Pariisilaisen loistosuiten hämärissä, luxushuorien kanssa.
Eihän vasurivihreät ja heidän "oikeisto" hännystelijät tyhmiä, lyhytnäköisiä, vastuuttomia, näköalattomia, nepotisteja, reaalimaailmasta vieraantuneita, typeriä laiskureita ole... Eihän? - Fatherland.........
No miten tuohon nyt vastaisi oikealla tavalla? Kyllä isänmaallisuuteen kuuluu rasismi yleensä jos ajattelee asiat sillä tavalla. Rasismia on oltava ainakin meidän maassa, suomessa.. Koska isänmaa ja suomi ei sovi ollenkaan Eu:n yhteistyöhön siinä mielessä että suomi on pakolaisvirran kohteena. Pakolaiset on suuri ongelma, monella tavalla! Siihen rasismisuus suuntautuu...Epäoikeuden mukaisuudesta. Koska pakolaisilla maahanmuuttajilla on paremmat raha tuet, jotai ne saavat yhteiskunnaltamme...Taas vastaavasti aidot, valkoiset suomen kansalaiset ovat periaatteessa toisessa asemassa. Siinä syntyy rasistinen ajattelu ja rasistinen väkivaltainen tapa!
- Zippå
Aloitukseni oli ehkä vähän kärjistetty. Tietty määrä rasismia kuuluu ihmisen luontaiseen puolustus mekanismiin. (Tosin senkin voi luokitella peloksi.) Kaikki outo pelottaa aluksi. Tarkoitan lähinnä sitä, kun tuo pelko alkaa saamaan sairaita muotoja esim. ihmisiä piestään pelkän ihonvärin takia tai joitain etnisiä ryhmiä tuhotaan järjestelmällisesti yhteiskunnasta. Tuo on jo suuremman pelon aiheuttamaa.
Pakolais ongelmaa ei pidä kytkeä rasismiin suoranaisesti, ikään kuin tänne virtaisi pelkästään mustaihoisia pakolaisia. Ryhmä on tiesti helposti tunnistettava ja siksi otollinen kohde. Olen itsekin sitä mieltä, että pakolais ongelmat pitää ratkaista siellä, missä ne syntyvät. Oma hyvinvointimmekin perustuu pitkälti kehitysmaiden olemassaoloon. Kuitenkin ongelma on yhteiskunnassamme ja lainsäädässämme, Siksi on täysin väärä tapa purkaa sitä pakolisiin, joista monet ovat systeemin uhreja itsekin. Väkivallalla ei voi voittaa tässä mitään. Ainoastaan hävitä. Omaa pelkoa se voi lievittää hetkeksi. Ei pidä antaa pelolle valtaa.
- Fennougri
..Väestössä ympäri maailmaa,rotuun ja asuinpaikkaan katsomatta, periytyvä normaali ominaisuus.
Vain ihminen lajina pystyy jossakin määrin pakottamaan itsensä ns. suvaitsevaiseksi, muiden eläinlajien joukossa toisen rotuinen uros ajetaan pois tai surmataan.
Eli älkää tunteko arvoisat miehet syyllisyyttä "rasistisista" tunteistanne ne ovat luonnon valinta ja ainoa keino säilyttää teihin istutettu luonnon tärkein tehtävä :Lisääntyä ja varmistaa oman geneettisen perimän jatkuvuus.
Siksi tätäkin keskustelua käydään.
Joka ainoa terve mies tuntee "rasismia" l. muukalaisvihamielisyyttä.
Naisille tunne on vieras, koska biologisesti kaikki naiset ovat huoria l. Naiseen istutettu tehtävä taas on penikoiminen ja mahdollisimman monen penikan selviäminen elossa takaamalla mahdollisimman monipuolisen geeniperimän jälkeläisille.
That's it- Zippå
Terve ja sairas rasismi toisistaan. Muutenhan kirjoituksesi on täyttä potaskaa. Kysyppä keltä tahansa koira harrastajalta, millainen työ on pitää kennelinsä "puhtaana". Tämä on vain yksi esimerkki. Ne koiraatkin liikkuvat mielellään laumoina rotuun katsomatta. Naaraat huoria hmm.. Täytyyhän sunkin joskus saada.
Siinä olet oikeassa, ettei pelosta ole syytä tuntea syyllisyyttä. - Fennougri
Edellisen kirjoitukseni perusteella siis on selvää,että suurin ongelma muiden rotujen heimoalueemme valloitukselle demokraattisena aikakautena on "tasaarvo" .
Näinollen naissukupuoli voi toteuttaa geneettistä "huoruuttaan" vapaammin suvaitsevaisuuden ja muun sellaisen erirotuisten lisääntymiskykyisten miesten vapaamman maahanmuuttopolitiikan varjolla.
Oleellisin asia on tuoda asia koko tylyydessään keskusteluareenoille sekä pyrkiä varmistamaan nuiden lisääntymiskykyisten erirotuisten miesten "sterilointi". Suomeksi sanottuna pesäpallomailalla hakkaamisessa ei ole paljoakaan älliä fiksuinta on potkaista munat paskaksi tai salvaa kilvoittelijamme.
Se on sama kuin kymmenen kärpästä yhdellä iskulla.
Vastuu heimomme säilymisestä on meillä jokaisella
Suomalaisella miehellä, vastuumme tulevia sukupolvia kohtaan on aukoton.
Siinä ei ole tippaakaan fasismia eikä rasismia tai muita ismejä se on kylmä totuus.. Jos annamme naisillemme mahdollisuuden harjoittaa vapaasti
geneettistä huoruuttaan häviämme me yksi maailman vanhimmista pienistä pohjolan heimoista historian lehdille. - Fennougri
..Alulle paneva voima monissa ennakkoluuloissa, mutta myös ihmisen tärkeimmässä velvollisuudessa:
Itsensä säilyttämisessä on pelko tuhotuksi tulemisesta käynnistävä voima.
On tyhmää hallita pelkojaan valheellisin selityksin. Seuraukset poistuvat vasta kun syy häviää.
ps. kesykoirat ovat kovin heikko vertaus ellei verrata "kesymiehiin" :)
- Adolf
Rasismi on pelkoa oman isänmaansa puolesta, eli se on isänmaallista.
- POIS SUOMESTA
RASISMI ON HYVÄ JA IHAILTAVA ASIA
- SF__88
Rasismi ei ole pelkoa.. Se on itsepuolustusta.
Oman rodun ja kansan suojelemista sukupuuttoon kuolemiselta! Voisin lyödä vetoa, että et itse ole suomalainen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000