"Älä tapa" Jumalan käsky lahko-opeissa

Anonyymi-ap

!!!!!!!!!!!!
Elämme lopun aikoja kun palvotaan rikollisia ja murhamiehiä.
Näitä Immuja löytyy esim. vapaaseurakunnassa ja helluntailaisuudessa pääpuhujina.
Lahkopiireissä ei verikostoakaan kielletä ja pienten lasten tappamista äidin kohtuun.
Murhaajat pääsevät puhumaan mutta tavalliset uudestikastetut
eivät.

9

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei KD ainakaan Jumalan sanasta välitä pätkääkään . Nimi krististillis pilkkaa jumalaa .

• Anonyymi

Punavihreä vasemmistolla on omat ilmastonmuutos jumalansa.
      Jotkut vetää rahaa sodista ja ilmasto ahdistuksesta.

• Anonyymi

palstan aihe on helluntailaisuus

• Anonyymi

Lahkosaarnaajat aloittavat yleensä puheen kehumalla linnavuosiaan ja rikoksiaan. Näin luodaan pelon ilmapiiria.

Tatuoidut linnakundit lahkoissa laitetaan keräämään niitä vapaaehtoisia uhrilahjoja, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita.

• Anonyymi

Mark. 2:
        16. Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"
        17. Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
        Hes. 34:16; Matt. 18:11; Luuk. 19:10; 1Tim. 1:15

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut pyytävät anteeksi myös saamelaisilta pahojatekojaan!!!!

• Anonyymi

Mielenhäiriö vain pahenee..

• Anonyymi

Ei tietenkään ole hyvä jos ei kunnnioita lakeja ja palvoo sotarikosten nimeen, mutta ei siksi silti ole tarpeen herjata ihmisiä, koska ei silläkään synnillä voi taivaaseen ratsastaa.

• Anonyymi

Hes. 34:
      16. Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa; mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.
      Sef. 3:19

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe