Tapasin perjantaina Levin Baarissa komean Antti nimisen miehen. Hänellä on puoliso Oulussa ja 2 poikaa, 8 ja 11 vuotiaat. Minulle jäi mieleen, kun hän kertoi lastensä äidin olleen masentunut vuosikausia, ja ettei välitä hänestä enään. Kävimme iltasella Antin kans saunassa. Mitään ei tapahtunut saunassa, vain vähän hyväilyä. Saunan jälkeen lähdimme baariin, jossa Antti tapasi vanhan / nyk panonsa. Isokokoinen vaalea nainen. Aikansa tingattuaan ja kuherreltuaan he lähtivät kesken illan pois .
Toivottavasti joku tunnistaa hänen puolisonsa, ja kertoo tämän hänelle, jotta hän voi päästä eroon tuosta naistenmiehestä, ja alkaa tervehtymään masennuksesta 😀
Pettäjä Oulusta vappuna Levillä 2025
Anonyymi-ap
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663