Mitä mieltä olette kun sanotaan auton olevan miehelle "sen jatke". Eli mitä hienompi auto, sitä pienempi. Pitääkö paikkansa?
Autoista
16
1411
Vastaukset
- joo..
Ei pidä. Olet katsonut liikaa televisiota.
- paikkaansa
Ei pidä paikkaansa että auto olisi "sen" jatke, joissain tapauksissa auto voi olla egon jatke, mutta ei läheskään kaikissa. Väittäisin että suurimmassa osassa tapauksia erikoinen auto on ostettu sen takia että omistaja siitä tykkää... Ainakin itse ostan autoni itselleni, enkä välitä siitä pitävätkö muut siitä vai eivät. Jos joku muukin tykkää niin hyvä niin... =)
- matula
Enpä usko yhteyttä noilla asioilla olevan mutta ihan varmaa tietoa tulee tässä: Se tapa ja tyyli miten mies käsittelee ja hoitaa autoaan kuvastaa suoraan häneen tapaansa kohdella naista.
Siis pestyllä ja puhtaalla autolla sulavasti ajava antaa varmasti myös naiselleen hyvän kohtelun ja hyväilee takuuvarmasti molempia yhtä sievästi ja hellästi.- Oldie
... antaa autolle hirveetä sikaa jatkuvasti? :^)
- Asiasta huvittunut
Oldie kirjoitti:
... antaa autolle hirveetä sikaa jatkuvasti? :^)
Ajelee varmaan naistaankin säästämättä :)
- Athe
Mulla ainakin hieman toisenlaisia kokemuksia..
- kun.
isokaluinen mies ostaa hienon auton niin kalu rupeaa kutistumaan, vai?
- Oldie
En epäile hetkeäkään etteikö autoja käytettäisi säännöllisesti kalunjatkeina. Toisaalta kääntäen p*ska kottero ei tarkoita automaattisesti isoa melaa.
Pointti on sikäli kuitenkin turha, että testatusti autolla ei voi tehdä minkäänlaista vaikutusta kuin murto-osaan naisista.- mari
naisnäkökulmasta. Ei miestä auto auta, jos ei kiinnosta itse mies. Itse pidän autoista, erilaisista, mutta ei sen takia tai siitä syystä miestä valita.
- miehiin ;)
Ihan totta, pointti on yleisesti ottaen turha - vaikken sano, etteikö blondi voisi tuntea vetoa avoautoon... Mutta oikeasti minusta autoa käytetään pikemminkin toisille uroksille pullisteluun. :)
- Oldie
miehiin ;) kirjoitti:
Ihan totta, pointti on yleisesti ottaen turha - vaikken sano, etteikö blondi voisi tuntea vetoa avoautoon... Mutta oikeasti minusta autoa käytetään pikemminkin toisille uroksille pullisteluun. :)
Epäilemättä voikin tuntea vetoa, mutta se ei valitettavasti ole mikään vakio. Vein tuossa hiljattain erään blondin ilta-ajelulle avoautolla eikä siitä tietenkään mitään seurannut.
Kivaa oli silti :)
- Kalliin auton omistaja
Tuo peniksen jatkehan juontaa siitä, että köyhillä tunareilla ei itsellään ole varaa kuin romuun ja johonkinhan se kateus on purettava.
Mitä tulee siihen, että houkutteleeko hieno auto naisia, niin kyllä houkuttelee - se on fakta.
Kallis autohan on enemmän kuin usein (Ei aina!) merkki myös menestyksestä ja siitä, että taloudellinen puoli on kunnossa. Menestys ja raha houkuttelee, sitä lienee turha kenenkään kiistää.
Mitä omaan autooni tulee, niin minä ajelen kalliilla autolla siksi, että minulla on siihen varaa ja elämästä pitää otta kaikki ilo irti. Rahoja ei hautaan mukaan saa. En ajele romulla vain sen vuoksi, että joku kateellinen saisi paremmin nukuttua yönsä.- sdasad
---
- kullijoonas
minä ajan halvalla paskalla saadakseni pimppiä. Ja hyvin on toiminut. Vuosihanke 40000e ja auton arvo on n. 210e. Onko suhde oikea?
- Vaimolla 80 D-D
Vaimo ajelee autolla vm. 2003 hintaluokka 28.000 ecua.
Itse ajelen autolla vm. 1998 hintaluokka 8.000 ecua.
Eikä ole pili yhtään pienentynyt. Koska en omista autoa, niin täytyy vain olla samaa mieltä tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396