Niin sitten ei saa seksiäkään koskaan. Joillakin miehillä taas on samantien uusi nainen jo yksi jättää. Joillakin miehillä on jatkuvasti jopa useita naisia samaan aikaan. Jotkut miehet jää sitten tosiaan kokonaan ilman ja menevät jopa hautaan ilman ainuttakaan seksikokemusta. Kai sitä sitten pitää olla sopivalla tavalla jännä naisten mielestä eikä mikään tylsä tai outo autisti.
KilttiMies89
Mikä siinä on että jotkut miehet ei herätä naisissa mitään kiinnostusta
169
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta samahan se on toisinkin päin mutta naisille se juttu voi olla parisuhde eikä seksi. Ei löydy millään kun kaikki haluavat vain seksiä. Joillain naisilla on parisuhteita heti kun toinen loppuu. Toisilla voi olla kokonainen haaremi mutta ei sellaisia jotka haluaisivat seurustella tai sitoutua.
- Anonyymi
Voisin kyllä harkita sitoutuakkin kunhan toinen ymmärtäisi että haluan riittävästi myös omaa aikaa ja tilaa kun ahdistun siitä jos pitää olla jatkuvasti yhdessä. Niin ja kunhan nainen myös haluaa riittävän usein seksiä kun itsellä on paljon haluja siihen. Toki pitää olla myös yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja suunnilleen samansuuntaiset elämänarvot, eikai homma muuten toimi.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kyllä harkita sitoutuakkin kunhan toinen ymmärtäisi että haluan riittävästi myös omaa aikaa ja tilaa kun ahdistun siitä jos pitää olla jatkuvasti yhdessä. Niin ja kunhan nainen myös haluaa riittävän usein seksiä kun itsellä on paljon haluja siihen. Toki pitää olla myös yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja suunnilleen samansuuntaiset elämänarvot, eikai homma muuten toimi.
KilttiMies89Nuohan ovat ihan hyviä ja realistisia toiveita. Mä tälleen naisena uskon että joillain naisilla voi vahvemmin nousta pintaan se evoluution luoma turvan tarve miehestä eli tarve olla paljon yhdessä jolloin kokee olevansa välitetty ja turvassa. Se vietti on hyvin vahva ja uskon että kompromissi näissä on se tärkein asia. Paljon seksiä puolestaan vaatii sen että molemmat osaavat tyydyttää toisensa niin että se on mielekästä molemmille myös pitkällä tähtäimellä. Yhteiset mielenkiinnonkohteet ovat mielestäni tottakai hyvä asia, mutta jos niitä ei ole niin edes jonkinlainen yhteinen ajanvietto voi korvata sitä.
- Anonyymi
Niin joillakin voi olla vaikka viisi parisuhdetta yhtäaikaa.
Jos on parisuhteessa onko silloin onnellinen ja jos on kaksi niin silloin kaksin verroin onnellisempi ja jos on ne viisi niin se on orgasmien orgasmi.
Kun taas ne joilla ei ole edes sitä yhtä ovat masentuneita.
masennus ei taas voi lisääntyä kun ei taas parisuhteiden määräkään vähentyä nollasta.
Miks kiltti sä mietit aina tätä samaa. Mulla on ihan sama tilanne, mutta maailmassa on sen verran epäkohtia, etten jaksa näitä omia asioita murehtia. Ne kun on lopulta pikkujuttuja.
Taas menee tehtaita kiinni. Oliks toi kuitulevy, mikä viimeks. Taas lisää työttömiä ja taas vähemmän verovaroja rahoittaa sotepalveluita. Tää yhteiskunta kuin murenee käsiin.- Anonyymi
Pitäähän sitä joku selitys sille saada miksi elää vuodesta toiseen ilman naista ja seksiä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sitä joku selitys sille saada miksi elää vuodesta toiseen ilman naista ja seksiä.
KilttiMies89"Miks kiltti sä mietit aina tätä samaa. Mulla on ihan sama tilanne, mutta maailmassa on sen verran epäkohtia, etten jaksa näitä omia asioita murehtia. Ne kun on lopulta pikkujuttuja."
Kenelle on pikkujuttuja ja kenelle ei. Sitä ei oikein kukaan muu voi toisen puolesta päättää mitkä on pikkujuttuja ja mitkä isoja juttuja toiselle. Mulle taas monet muut epäkohdat maailmassa on pikkujuttuja. Minkä esim sille voin että maailmassa on sotia tai nälänhätää, no en mitään. Itseä ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään se että maailmassa on sotia tai että Suomessa ei synny vauvoja riittävästi. Ajattelen vain alapäälläni.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89No ehkä silleen yleisellä tasolla. Mun theoria on, että miehet ja naiset asuu eri paikakunnilla. meidän ompelutehtaat kun on menny nurin aikoja sitten, niin naisten on ollu pakko kouluttautua ja muuttaa suuriin kaupunkeihin. Kun taas miesvaltasilta aloilta paperia terästä ym on tää rakennemuutos tapahtunnu vasta nyt. Ja vaikka miehillä on tieteskiin yhtälailla mahdollisuus kouluttautua, niin ei näitä akateemisia aloja loputtomiin ole. ettei työtä enää löydykkään kouluttamalla. koska yhtälailla kokonaisten toimialojen lakkauttaminen vähentää myös korkeakoulutettujen tarvettaa vaikkakin viiveellä. ja tästä syystä ei luontaisia kohtaamisia enää synny. En mäkään ittestäni mitään varsinaista vikaa keksi, että miksen löytäis jos ois. Joo, en oo kiltti, mutta en pahakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miks kiltti sä mietit aina tätä samaa. Mulla on ihan sama tilanne, mutta maailmassa on sen verran epäkohtia, etten jaksa näitä omia asioita murehtia. Ne kun on lopulta pikkujuttuja."
Kenelle on pikkujuttuja ja kenelle ei. Sitä ei oikein kukaan muu voi toisen puolesta päättää mitkä on pikkujuttuja ja mitkä isoja juttuja toiselle. Mulle taas monet muut epäkohdat maailmassa on pikkujuttuja. Minkä esim sille voin että maailmassa on sotia tai nälänhätää, no en mitään. Itseä ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään se että maailmassa on sotia tai että Suomessa ei synny vauvoja riittävästi. Ajattelen vain alapäälläni.
KilttiMies89Kun ajattelet vain alapäälläsi, se on varmin tapa olla herättämättä naisessa kiinnostusta.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajattelet vain alapäälläsi, se on varmin tapa olla herättämättä naisessa kiinnostusta.
- SheenaTuo on niin totta.
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta.
Nainen sivustaOnhan se nyt kerrottava naisille että mies haluaa seksiä, eihän ne sitä muuten tiedä kun eivät ole mitään ajatustenlukijoita.
Hyvä se on kertoa mitä haluaa, jos ei pelkkää ystävyyttä halua.
KilttiMies89 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No ehkä silleen yleisellä tasolla. Mun theoria on, että miehet ja naiset asuu eri paikakunnilla. meidän ompelutehtaat kun on menny nurin aikoja sitten, niin naisten on ollu pakko kouluttautua ja muuttaa suuriin kaupunkeihin. Kun taas miesvaltasilta aloilta paperia terästä ym on tää rakennemuutos tapahtunnu vasta nyt. Ja vaikka miehillä on tieteskiin yhtälailla mahdollisuus kouluttautua, niin ei näitä akateemisia aloja loputtomiin ole. ettei työtä enää löydykkään kouluttamalla. koska yhtälailla kokonaisten toimialojen lakkauttaminen vähentää myös korkeakoulutettujen tarvettaa vaikkakin viiveellä. ja tästä syystä ei luontaisia kohtaamisia enää synny. En mäkään ittestäni mitään varsinaista vikaa keksi, että miksen löytäis jos ois. Joo, en oo kiltti, mutta en pahakaan.
Itse oon sekä kiltti että paha vuorotellen mutta en mikään väkivaltainen rikollinen kuitenkaan mutta en kyllä mikään kovin kilttikään silloin kun suutun.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miks kiltti sä mietit aina tätä samaa. Mulla on ihan sama tilanne, mutta maailmassa on sen verran epäkohtia, etten jaksa näitä omia asioita murehtia. Ne kun on lopulta pikkujuttuja."
KilttiMies89Ei todellakaan ole mikään pikkujuttu tämä, ei ollenkaan pikkujuttu.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt kerrottava naisille että mies haluaa seksiä, eihän ne sitä muuten tiedä kun eivät ole mitään ajatustenlukijoita.
Hyvä se on kertoa mitä haluaa, jos ei pelkkää ystävyyttä halua.
KilttiMies89"Onhan se nyt kerrottava naisille että mies haluaa seksiä"
Ala-arvoinen kommentti. Miten tyhmänä naisia oikein pidät? Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa.
Nainen haluaa miehen, joka haluaa naista - ei vain seksiä. Siinä on SUURI ero.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onhan se nyt kerrottava naisille että mies haluaa seksiä"
Ala-arvoinen kommentti. Miten tyhmänä naisia oikein pidät? Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa.
Nainen haluaa miehen, joka haluaa naista - ei vain seksiä. Siinä on SUURI ero.
- Sheena"Ala-arvoinen kommentti. Miten tyhmänä naisia oikein pidät? Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa. "
Ok, on siis ala-arvoista kertoa että haluaa harrastaa seksiä naisten kanssa vaikka luultavasti 90% miehistä haluaa sitä. Loput 10% ovat joka seksuaalivähemmistöön kuuluvia tai aseksuaaleja. Toki haluan siinä samalla myös sitä naista jonka kanssa haluan seksiä ja olen varmasti myös muullakin tavalla siitä naisesta kiinnostunut että ei nyt tarvi vääristellä mun sanoja.
"Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa. "
Itse nyt en ainakaan ole kenenkään naisen tiedossa kun voin vain haaveilla siitä seksistä.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
"Ala-arvoinen kommentti. Miten tyhmänä naisia oikein pidät? Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa. "
Ok, on siis ala-arvoista kertoa että haluaa harrastaa seksiä naisten kanssa vaikka luultavasti 90% miehistä haluaa sitä. Loput 10% ovat joka seksuaalivähemmistöön kuuluvia tai aseksuaaleja. Toki haluan siinä samalla myös sitä naista jonka kanssa haluan seksiä ja olen varmasti myös muullakin tavalla siitä naisesta kiinnostunut että ei nyt tarvi vääristellä mun sanoja.
Itse nyt en ainakaan ole kenenkään naisen tiedossa kun voin vain haaveilla siitä seksistä.
KilttiMies89Mä en ihan noihin prosentteihin usko. Mulle ainakin seksin tarve nousee hyvin hitaasti. Että se ei tule tosta vaan boing, vaan kehittyy tilanteen mukaan. Siis niinku oon kertonu, se tuntuu yleisesti mulle vasten mieliseltä. Mutta saattaisi hyvinkin kehittyä romanttisten tunnelmien myötä. Ja niin että sen toisen osapuolen tuntis hyvin ja pidemmältä ajalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ala-arvoinen kommentti. Miten tyhmänä naisia oikein pidät? Seksin perässä juoksevat miehet on liiankin hyvin naisten tiedossa. "
KilttiMies89Välistä kommentti
Voit vain haaveilla seksistä sen vuoksi kun haet seksiä ja lähestyt naisia seksi edellä tyyliin. Se on ehdottomasti väärä tapa. Miehen tehtävä on herättää kiinnostusta naisessa, nimenomaan yksikössä naisEssa. Nainen kiinnostuu miehestä, jos tällä on jotain muuta "annettavaa" kuin omien seksuaalisten tarpeiden tyydytys, jos mies on kiinnostava. Yksinkertaista mutta totta.
Onko sinulle uutta, ettei nainen kiinnostu miehestä vain toimiakseen hänelle panoalustana? Ts. naiset näkevät sinusta jo kaukaa, että olet ennenkaikkea kiinnostunut naisesta vain tyydyttääksesi itsesi. Sellainen ei tosiaan herätä kiinnostusta vaan päinvastoin. - AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Mä en ihan noihin prosentteihin usko. Mulle ainakin seksin tarve nousee hyvin hitaasti. Että se ei tule tosta vaan boing, vaan kehittyy tilanteen mukaan. Siis niinku oon kertonu, se tuntuu yleisesti mulle vasten mieliseltä. Mutta saattaisi hyvinkin kehittyä romanttisten tunnelmien myötä. Ja niin että sen toisen osapuolen tuntis hyvin ja pidemmältä ajalta.
Seksi on paljon enemmän kuin omien tarpeiden tyydytys. Monella palstamiehellä tämä taitaa olla liian mutkikasta ajattelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välistä kommentti
Voit vain haaveilla seksistä sen vuoksi kun haet seksiä ja lähestyt naisia seksi edellä tyyliin. Se on ehdottomasti väärä tapa. Miehen tehtävä on herättää kiinnostusta naisessa, nimenomaan yksikössä naisEssa. Nainen kiinnostuu miehestä, jos tällä on jotain muuta "annettavaa" kuin omien seksuaalisten tarpeiden tyydytys, jos mies on kiinnostava. Yksinkertaista mutta totta.
Onko sinulle uutta, ettei nainen kiinnostu miehestä vain toimiakseen hänelle panoalustana? Ts. naiset näkevät sinusta jo kaukaa, että olet ennenkaikkea kiinnostunut naisesta vain tyydyttääksesi itsesi. Sellainen ei tosiaan herätä kiinnostusta vaan päinvastoin.enj ymmärrä tuota.....
- Anonyymi
Katotte vähä millaisia naisia tai miehiä nillä on jokka vaihtavat/saavat tuosta vaan helposti uuden ulkonäöllisesti saatta olla jopa täydellisiä mu voi kun tietäsittekin millasia ovat todelliselta käytökseltään ni tuskin haluaisitte olka missään tekemisissä edes sellaisten kanssa mu kuka on katerllinen mistäkin mä olen onnistunu löytämään yleensä ne vaativimmat toki on saattanu olla että itsetunto ei ole ollu paras mahdollinen naisilla se vaatimustaso laskee paljonkin mitä enemmän ikää tulee kun oppivat huomaavat että useimmat ei pysty edes itse omiin vastimustasoihinsa ja raha on niistä pienin vaatimus se ole yleensä kiinni kun siitä että kuinka on töitä ja kuinka pitkää päivää saa voi tehdä että varmistaa hyvän tai erinomaisen tulotason se nääs joutuu inssikin usein tekeen pitkää päivää liuan suurten elinkustannusten takia vaikka yhtälöön ei kuulisi edes yhtä lasta
- Anonyymi
Entäs kun sitä omaisuutta on jo niin paljon ettei sen puolesta tarvitse käydä koskaan töissä, kai sekin kelpaa? Lähinnä sijoittelen sitä omaisuutta vaikka sekään aina kovin hyvin ole onnistunut. Muita hommia kyllä hoitelen ahkerasti ellei masennus mene pahaksi. Sitten pitää välillä lepäillä että jaksaa taas.
KilttiMies89 - Anonyymi
Ei se vaatimustaso mihinkään laske, muuttaa vaan muotoaan. Vanhemmiten ei jaksa mitään pelureita katsella enää. Ja sitten kaikki taas ei muuten ollenkaan sytytä. Kyllä ne oman ikäluokan hyvät miehet on kiven alla, kun on jo hieman varttuneempi. Valikoima aika suppea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vaatimustaso mihinkään laske, muuttaa vaan muotoaan. Vanhemmiten ei jaksa mitään pelureita katsella enää. Ja sitten kaikki taas ei muuten ollenkaan sytytä. Kyllä ne oman ikäluokan hyvät miehet on kiven alla, kun on jo hieman varttuneempi. Valikoima aika suppea.
Tämä on kyllä niin totta paitsi toki yksilöllisiä eroja näissäkin kuten esimerkiksi se että minä nimenomaan olen vaihtanut pelureihin sillä hyviä miehiä ei juurikaan ole tai heillä on ollut todella epärealistiset odotukset siihen nähden mitä itse ovat. Pelurin jutut näkee tässä iässä jo hyvin läpi joten niistä ei piittaa vaan ottaa kaiken ilon irti. Muutenkin keskityn vain elämään itsekseni. Ehkä sitä sitten on jotenkin pelureilla pelaajaksi muuttunut kun ei muutakaan ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄 hirmu loukkaavaa, en mä missään kiven alla asu ja luikertele esiin vain vesisateella...ja "krhöm" paas katteleen oikeista paikoista 😁
No se, että joku muu herättää heidän kiinnostuksensa. Ei siihen sen enempää vaadita.
- Anonyymi
Raha saa naiset kiinnostumaan terv. Hjallis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raha saa naiset kiinnostumaan terv. Hjallis
Vuosien tutkimusten tuloksena olen päätynyt siihen, ettei kiinnostuksessa kyse ole vain miehen rahoista, kuten esimerkissäsi Hjallis. Hän on suuri persoonallisuus "Suorasanaisena tunnetulla Hjalliksella on myös herkkä puolensa, joka näyttäytyy harvemmin julkisuudessa. Hyvät suhteet läheisiin ovat hänen polttoaineensa."
"Hjallis on purjehtinut Atlantin yli ja maailman ympäri, rakentanut lähiöitä ja perustanut oman puolueen. Hän on myös kolmen pojan isä ja paljon muuta."
Ihmiset, joilla on rahaa ovat paljon muutakin kuin rahansa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien tutkimusten tuloksena olen päätynyt siihen, ettei kiinnostuksessa kyse ole vain miehen rahoista, kuten esimerkissäsi Hjallis. Hän on suuri persoonallisuus "Suorasanaisena tunnetulla Hjalliksella on myös herkkä puolensa, joka näyttäytyy harvemmin julkisuudessa. Hyvät suhteet läheisiin ovat hänen polttoaineensa."
"Hjallis on purjehtinut Atlantin yli ja maailman ympäri, rakentanut lähiöitä ja perustanut oman puolueen. Hän on myös kolmen pojan isä ja paljon muuta."
Ihmiset, joilla on rahaa ovat paljon muutakin kuin rahansa.hjjallliksella on se kaikki muu mitä tarvitaan paitsi ulkonäkö, ja nimikin tietty on naurettava.... mutta kun 9 juttua 10stä löytyy ja vaan yksi puuttuu niin kyllä kelpaa naisille
- Anonyymi
Sexin kautta ihmiset vaihtavat bakteerejaan mikä ilmeisesti kerryttää eli monipuolistaa elimistön bakteerikantaa. Naisia paljon p*nevat miehet saavat siis tyttöbakteereja ja vastaavasti naiset saavat poikabakteereja. Bakteerikannan moninaisuus lisää ihmismielen sosiaalisia skillsejä. Eli loppupäätelmänä todettakoon että paljon p*nevat miehet kykenevät manipuloimaan naisia entistä helpommin petiin kanssaan mitä useamman eri kumppanin kanssa he ovat.
Tämä on osasyy sille miksi toisilla riittää liikaakin vientiä ja toisilla ei yhtään. Bakteerikanta on yksi tekijä muiden joukossa mutta nähdäkseni silti olennainen. Tästä asiasta ei edes ikinä puhuta ja tämä on eräänlainen itse kyhäämäni teoria. Ihmiskeho on täynnä bakteereja eli kyllä niiden määrällä ja laadulla on oikeasti väliä.- Anonyymi
En siis kannusta käymään h*orissa mutta tosiasiallisesti silti kannustan. Bakteerit välittynevät aktiin osallistuvien välille kumin käytöstä huolimatta. Olen nero. Olen puhunut 🙏.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis kannusta käymään h*orissa mutta tosiasiallisesti silti kannustan. Bakteerit välittynevät aktiin osallistuvien välille kumin käytöstä huolimatta. Olen nero. Olen puhunut 🙏.
Muuten kyllä varmaan menisinkin mutta jotankin tuossa vaan ei innosta se kun tietää että se nainen todennäköisesti haluaa seksiä miehen kanssa vain sen takia kun mies maksaa siitä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä varmaan menisinkin mutta jotankin tuossa vaan ei innosta se kun tietää että se nainen todennäköisesti haluaa seksiä miehen kanssa vain sen takia kun mies maksaa siitä.
KilttiMies89Hyvä KilttiMies89, etkö juuri sanonut ajattelevasi alapäällä? Alapää on työkalu.. Eli jos itse ajattelisit olevasi ihan vaan maksava alapää asiakas.. Tiedätkö pääset paljon helpommalla, kun maksat aktista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä KilttiMies89, etkö juuri sanonut ajattelevasi alapäällä? Alapää on työkalu.. Eli jos itse ajattelisit olevasi ihan vaan maksava alapää asiakas.. Tiedätkö pääset paljon helpommalla, kun maksat aktista..
No joo aika usein ajattelen alapäällä mutta usein myös yläpäällä, en nyt kuitenkaan täysin yksinkertainen ihminen ole.
KilttiMies89
- Anonyymi
Tässä on koko ikä odotettu sitä oikean elämän alkamista jotta vihdoin kelpaisi naisille.. voisi vihdoin mennä opiskelemaan itselle ammatin ja mennä töihin. Mutta mitään ei ole tapahtunut, yksikään nainen ei ole tarjoutunut minua rakastamaan...
- Anonyymi
Sama tilanne mulla mutta olen nainen ja olen odottanut miestä
- Anonyymi
Suureksi harmikseni sain juuri kuulla että olen 36-vuotiaana liian vanha jopa yli 50-vuotiaalle naiselle tiettyjen fantasioiden toteuttamiseen siis kun pitäisi olla joku 20-vuotias poikanen.
KilttiMies89- Anonyymi
Alkaakin hiljalleen paistamaan läpi nämä syyt seksittömyyteen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaakin hiljalleen paistamaan läpi nämä syyt seksittömyyteen....
Siis millä tavalla?
KilttiMies89 - Anonyymi
Roolileikit kunniaan!!!
- Anonyymi
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Kyse on varmasti ollut siitä ettet ole ilmeisesti miellyttänyt häntä sillä tavoin tai olet olettanut että ikäsi tuo sinulle enemmän etua kuin todellisuudessa tuo.
Annan sinulle esimerkkejä. Olen keski-ikäinen nainen ja olen antanut kuukauden aikana 5 pakit (ei sisällä yöelämässä annettuja pakkeja) Miehet sijoittuivat ikähaitarissa 25-35v. 1 etsi seurustelusuhdetta ja 4 muuta etsi vakituista seksiseuraa. Itse etsin seurustelusuhdetta mutta voin myös harkita fwb systeemiä jos synkkaa, vetovoimaa löytyy mutta mies ei ole seurustelumateriaalia(jollain tavalla ongelmallinen tapaus). Neljälle seksiseuraa etsineelle annoin pakit siksi etten kokenut minkäänlaista vetovoimaa fyysisellä tasolla eivätkä ihmisinäkään sytyttäneet. He olivat kaikki ennemminkin sen oloisia että heidän olisi kannattanut etsiä ennemminkin parisuhdetta sillä siinä voi enemmän joustaa viehättävyydessä sillon kun kiintymys ja vetovoima persoonana tuo sitä halua. Yksi oli yksinkertaisen oloinen ja todella epävarma, yksi läväytti oven naamalleni kun rynni treffipaikan ovesta sisään rynniessä eteeni eikä edes piitannut asiasta, oli aika tukeva tyyppi muutenkin, yksi vihasi naisia ja oli huomattavan ylimielisen provosoiva, yksi tukeva mies yritti painostaa seksiin treffeillä, yksi oli niin pieni ja hintelä etten syttynyt hänestä. Se yksi ja ainoa joka etsi parisuhdetta oli todella erilainen kuin itse olen. En tiedä oliko satanisti mutta sellaisen kuvan itsestään antoi ja näytti siltä. En kokenut vetovoimaa millään tasolla enkä että meillä olisi ollut mitään yhteistä.
Ei ne asiat vain aina kohtaa olipa sitten minkä ikäinen tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Kyse on varmasti ollut siitä ettet ole ilmeisesti miellyttänyt häntä sillä tavoin tai olet olettanut että ikäsi tuo sinulle enemmän etua kuin todellisuudessa tuo.
Annan sinulle esimerkkejä. Olen keski-ikäinen nainen ja olen antanut kuukauden aikana 5 pakit (ei sisällä yöelämässä annettuja pakkeja) Miehet sijoittuivat ikähaitarissa 25-35v. 1 etsi seurustelusuhdetta ja 4 muuta etsi vakituista seksiseuraa. Itse etsin seurustelusuhdetta mutta voin myös harkita fwb systeemiä jos synkkaa, vetovoimaa löytyy mutta mies ei ole seurustelumateriaalia(jollain tavalla ongelmallinen tapaus). Neljälle seksiseuraa etsineelle annoin pakit siksi etten kokenut minkäänlaista vetovoimaa fyysisellä tasolla eivätkä ihmisinäkään sytyttäneet. He olivat kaikki ennemminkin sen oloisia että heidän olisi kannattanut etsiä ennemminkin parisuhdetta sillä siinä voi enemmän joustaa viehättävyydessä sillon kun kiintymys ja vetovoima persoonana tuo sitä halua. Yksi oli yksinkertaisen oloinen ja todella epävarma, yksi läväytti oven naamalleni kun rynni treffipaikan ovesta sisään rynniessä eteeni eikä edes piitannut asiasta, oli aika tukeva tyyppi muutenkin, yksi vihasi naisia ja oli huomattavan ylimielisen provosoiva, yksi tukeva mies yritti painostaa seksiin treffeillä, yksi oli niin pieni ja hintelä etten syttynyt hänestä. Se yksi ja ainoa joka etsi parisuhdetta oli todella erilainen kuin itse olen. En tiedä oliko satanisti mutta sellaisen kuvan itsestään antoi ja näytti siltä. En kokenut vetovoimaa millään tasolla enkä että meillä olisi ollut mitään yhteistä.
Ei ne asiat vain aina kohtaa olipa sitten minkä ikäinen tahansa.😂 voi sentään, nollapolla, sovinisti, päällekäyvä, pikkuruinen, satanisti 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roolileikit kunniaan!!!
Joo joku vanhempi nainen vois olla semmonen domina ja olisin ns. seksiorja. xD Pitäisihän tuo kokea edes kerran elämässä. Joskus olin lähellä päästäkkin vastaavaan tilanteeseen mutta olin liian arka ja nössöilin niin tilaisuus meni sivusuun.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne asiat vain aina kohtaa olipa sitten minkä ikäinen tahansa.Mä oon varmaan se naistenvihaaja tyyppi eli pahin mahdollinen, no vitsi vitsi mutta on tullut konfliktia ihan oikeassakin elämässä kun suutuin siitä kun joku nainen antoi pakit. Ihme kun ei ole haastanut oikeuteen mun kommenttien takia. Meni se nainenkin tosin liian pitkälle kun sylkäisi mun naamalle, haukkui vammaiseksi ja käski tekemään itsemurhan. No en oikeasti ole tuollainen ihminen mutta olin käyttänyt lääkkeitä ja alkoholia sekaisin niin muutun sitten täysin ihmisenä.
Mutta joo kuulostaa siltä että olet todella kriittinen miesten suhteen ja kriteerit on jossain pilvissä kuten naisilla yleensä...
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon varmaan se naistenvihaaja tyyppi eli pahin mahdollinen, no vitsi vitsi mutta on tullut konfliktia ihan oikeassakin elämässä kun suutuin siitä kun joku nainen antoi pakit. Ihme kun ei ole haastanut oikeuteen mun kommenttien takia. Meni se nainenkin tosin liian pitkälle kun sylkäisi mun naamalle, haukkui vammaiseksi ja käski tekemään itsemurhan. No en oikeasti ole tuollainen ihminen mutta olin käyttänyt lääkkeitä ja alkoholia sekaisin niin muutun sitten täysin ihmisenä.
Mutta joo kuulostaa siltä että olet todella kriittinen miesten suhteen ja kriteerit on jossain pilvissä kuten naisilla yleensä...
KilttiMies89No en ole mitenkään ylpeä siitä että käytin siitä naisesta erästä halventavaa sanaa ja sorruin jopa uhkailemaan mutta sellaista se elämä voi olla kun on huono itsetunto, käyttänyt liikaa päihteitä eikä asiat mene kuten toivoisi. Pitää kuitenkin varoa etten toimi enää jatkossa tuolla tavalla yhdenkään naisen kanssa. Vaikka jossain määrin koin jopa oikeutetuksi tuon halventavan sanan käyttämisen, no uhkailu on kyllä ihan nou nou.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole mitenkään ylpeä siitä että käytin siitä naisesta erästä halventavaa sanaa ja sorruin jopa uhkailemaan mutta sellaista se elämä voi olla kun on huono itsetunto, käyttänyt liikaa päihteitä eikä asiat mene kuten toivoisi. Pitää kuitenkin varoa etten toimi enää jatkossa tuolla tavalla yhdenkään naisen kanssa. Vaikka jossain määrin koin jopa oikeutetuksi tuon halventavan sanan käyttämisen, no uhkailu on kyllä ihan nou nou.
KilttiMies89Niin ja sain melkein turpaani joltain mieheltä siellä baarissa tuon käytöksen takia, se mies oli varmaankin sen naisen joku tuttu.
Moni on varmaan sitä mieltä että se olis ollut ihan oikeutettua jos olisin saanut turpaani kunnolla.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sain melkein turpaani joltain mieheltä siellä baarissa tuon käytöksen takia, se mies oli varmaankin sen naisen joku tuttu.
Moni on varmaan sitä mieltä että se olis ollut ihan oikeutettua jos olisin saanut turpaani kunnolla.
KilttiMies89Voi olla että olis ollut ihan oikeutettuakin mut onkai meikäläistäkin nöyryytetty jo ihan tarpeeksi tässä elämässä, koulukiusaaminen sun muut sen takia kun olen mitä olen.
KilttiMies89 - AnonyymiUUSI
Ikä on tuossa tapauksessa vain tekosyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo joku vanhempi nainen vois olla semmonen domina ja olisin ns. seksiorja. xD Pitäisihän tuo kokea edes kerran elämässä. Joskus olin lähellä päästäkkin vastaavaan tilanteeseen mutta olin liian arka ja nössöilin niin tilaisuus meni sivusuun.
KilttiMies89Kannattaisiko kokeilla maksunaista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon varmaan se naistenvihaaja tyyppi eli pahin mahdollinen, no vitsi vitsi mutta on tullut konfliktia ihan oikeassakin elämässä kun suutuin siitä kun joku nainen antoi pakit. Ihme kun ei ole haastanut oikeuteen mun kommenttien takia. Meni se nainenkin tosin liian pitkälle kun sylkäisi mun naamalle, haukkui vammaiseksi ja käski tekemään itsemurhan. No en oikeasti ole tuollainen ihminen mutta olin käyttänyt lääkkeitä ja alkoholia sekaisin niin muutun sitten täysin ihmisenä.
KilttiMies89Lähdet siis alkoholin ja lääkkeiden combolla iskemään naisia? Ei hyvä ollenkaan eikä ihme ettei onnistu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sain melkein turpaani joltain mieheltä siellä baarissa tuon käytöksen takia, se mies oli varmaankin sen naisen joku tuttu.
KilttiMies89Väkivalta ei ole oikeutettua, mutta tapasi lähetyä naisia on kammottava ja reaktiosi pakeista. Sinulle ei kertakaikkiaan ole hyväksi lähestyä naisia missään, itsekontrollin puute, etkö tajua sitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väkivalta ei ole oikeutettua, mutta tapasi lähetyä naisia on kammottava ja reaktiosi pakeista. Sinulle ei kertakaikkiaan ole hyväksi lähestyä naisia missään, itsekontrollin puute, etkö tajua sitä?
no antaa ny kaikkie elää omalla tavallaa ja tyylillään, eikä tarvi arvostella toisia
jost tykkää ottaa lääkkeitä ja viina nii mitä se muillle kuulluu
- Anonyymi
Rahalla saa.Kun katsoo noita rikkaita miehiä joiden naamat ei ole mitään komeita ja kropatkin pullukoita ja silti on kauniita naisia aina vaan
- Anonyymi
Oletko miettinyt että todellisuudessa he eivät ole saaneet rahallansa mitään muuta kuin kauniin kulissin? Ellei sitten kyseinen mies ole niin narsistinen ja manipuloiva että olisi menestynyt sen ansiosta ja samasta syystä saanut manipuloitua kivan naisen. Voi myös olla että mies on tulotasollaan pyrkinyt ”ostamaan” naisen tarjoamallaa turvaa ja vakautta naiselle. Mies joka rahalla houkuttelee vetää myös puoleensa ne häikäilemättömimmät naiset jotka tuskin aidosti miehestä välittävät joten sinänsä en kadehtisi. Sillon jos kumppani on oman tasoinen niin juttu voi toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt että todellisuudessa he eivät ole saaneet rahallansa mitään muuta kuin kauniin kulissin? Ellei sitten kyseinen mies ole niin narsistinen ja manipuloiva että olisi menestynyt sen ansiosta ja samasta syystä saanut manipuloitua kivan naisen. Voi myös olla että mies on tulotasollaan pyrkinyt ”ostamaan” naisen tarjoamallaa turvaa ja vakautta naiselle. Mies joka rahalla houkuttelee vetää myös puoleensa ne häikäilemättömimmät naiset jotka tuskin aidosti miehestä välittävät joten sinänsä en kadehtisi. Sillon jos kumppani on oman tasoinen niin juttu voi toimia.
Tuskin se niitä miehiä haittaa jos ovat tyytyväisiä siihen että saavat seksiä kauniilta naisilta tai ainakin yhdeltä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et usko kuinka paljon ne naiset jumaloivat rikkaita ja menestyneitä miehiä, johtajatason miehiä, siihen on ihan biologiset syyt olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et usko kuinka paljon ne naiset jumaloivat rikkaita ja menestyneitä miehiä, johtajatason miehiä, siihen on ihan biologiset syyt olemassa
Voisin omaisuuteni puolesta olla tuollainen johtajatason mies mutta muuten en ole ominaisuuksiltani mikään johtaja tai alfauros.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin omaisuuteni puolesta olla tuollainen johtajatason mies mutta muuten en ole ominaisuuksiltani mikään johtaja tai alfauros.
KilttiMies89perusta joku bisnes niillä rahoillasi, ala isoksi johtajaksi...... hienot vaatteet ja auto ja firma pystyyn, siinä se...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perusta joku bisnes niillä rahoillasi, ala isoksi johtajaksi...... hienot vaatteet ja auto ja firma pystyyn, siinä se...
On tuotakin tullut mietittyä mutta vaatii riskinottokykyä ja rohkeutta aika paljon.
Mitä hiton väliä on toisten miesten naamoilla ja naisilla? Et tiedä muiden suhteista yhtään mitään.
- Anonyymi
Tai herättää mutteivät naiset näytä kiinnostustaan.
Hurmaamisyritykset voivat tuntua liioiteltuilta ja hassuilta.- Anonyymi
- Anonyymi
Täällä vastailee vain wanhusnaiset ja moni heistä on fèmakko, heiltä saa vastauksiksi vain tarkoitushakuisia valheita.
Lukaise vaikka tämä: https://www.amazon.de/How-Become-Alpha-Male-Successful/dp/1411636600 siinä on vain 159 sivua ja on kuin esipuhe, mutta hyvä esipuhe, aihe-alueeseen. - Anonyymi
Yksikään nainen, jolla on séksuaalista markkina-arvoa eli parisuhdearvoa parinvalintamarkkinoilla, ei lähesty miestä tarjoamalla tavaraansa ilmaiseksi.
Vain séksin myyjättäret lähestyvät miehiä, mutta heidän tavaransa ei ole ilmaista.
Siis, mies ei saa naista hetekalleen muuten kuin: a) kuin maksamalla hinnaston mukaisen kertakorvauksen, taikka b) ehdottamalla peuhaamista naiselle jota mies himoitsee, mutta, ei heti kohdatessaan sellaisen nuoren hoikan kaunottaren, eikä töksäyttäen. Nainen täytyy pikkuhiljaa johdatella antautuvaan tunnetilaan.
Nainen aina haluaa varmistua siitä että mies todellakin haluaa juurikin häntä, eikä vain ketä tahansa menstruaattoria. Nainen aina kaipaa pitkäaikaisen "uskollisen" kumppanin, joka ihailee hänen kauneuttaan sekä "älyään", mutta ei ole kiinnostunut tämän tavarasta pätkän vertaa, eikä tietenkään missään nimessä kenenkään muun menstruaattorin tavarasta, jotka sitä paitsi kaikki ovat rumempia sekä vähä-älyisempiä kuin käsittelyn alaisena oleva nainen on. Kaikki edellä oleva miehen on osoitettava naiselle ja vain hänelle, jo siinä vaiheessa kun alkaa flirttailemaan naisen suuntaan. - Anonyymi
Se vaan on fakta, että maailmassa kaikki eivät saa sitä mitä haluavat. Lapsia kuolee sodissa ja sairauksiin haluammepa tai emme. Maailma on epäreilu ja kova paikka. Koitetaan jokainen pärjätä sillä mitä on. Itse olen ymmärtänyt jo aikoja sitten ettei mulla tule koskaan olemaan tässä maailmassa parisuhdetta/seksiä/vaimoa/perhettä. Se vaan nyt on niin. Ei sille tarvitse selityksiä keksiä. Pitää vaan keksiä jotain mielekästä omalle kohdalle. Mulla on vakityöpaikka Luojan kiitos ja elanto sekä toimeentulo. Terveyskin on ok. Ei valittamista. Asun kivassa vuokrakaksiossa. Saan olla rauhassa vapaa-aikani. Asiat ovat siis hyvin.
Toki usein kaipaa hellyyttä, seksiä, naista. Mutta pitää vaan kestää. Ei se siitä mihinkään muutu. Asiat ovat ok.
Tsemppiä ja voimia!
IkisinkkuM1977Mä en taas oo vieläkään sitä tajunnu. No tosin vauvoja ei voi mulle enää syntyä. Mutta se kun on mukana työelämässä, niin ei hirveesti asiaa ehdi ajatella.
Joo töitä ne tänne suomen maahan tarvitaan. Suuria tehtaita ja siellä pääsee käyttään suuria koneita. Sillä saa jo statusta naistenkin silmissä.
Juu kaksio onkin kiva kämppä. Mulla kun on kolmio, niin oon vähän hukassa siellä, kun se on niin iso. Toi on kyllä myynnissä nyt, en sitä enää oikein jaksa ylläpitää.- Anonyymi
Joo en mäkään asiaa niin tarkoittanut että en välittäisi ollenkaan siitä että maailmassa on sotia ja muuta kurjuutta, en vaan viitsi vaivata päätäni moisella asialla kun en siihen voi vaikuttaa. On niin paljon tekemistä omienkin murheiden suhteen. Taloudellinen tilanne on toki hyvä mutta on ollut jo terveysmurheitakin jotka toivottavasti olis takanapäin. Mielenterveyden suhteen tilanne sen sijaan on melko surkea. Varmaan tuo yksinäisyys ja seksinpuute ei ainakaan paranna asiaa sen mielenterveyden suhteen kun kuitenkin kokee sen asian tärkeäksi että olisi ainakin jonkinlainen suhde. Toki tiedän että pitäisi sitten panostaa ja tehdä huomattavasti enemmän asioiden eteen että edes teoriassa asiat voisi muuttua. Kärsin myös rohkeuden ja itseluottamuksen puutteesta joten ehkä siksi annan vain asioiden olla ja valitan mieluummin että kukaan ei huoli meikäläistä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en mäkään asiaa niin tarkoittanut että en välittäisi ollenkaan siitä että maailmassa on sotia ja muuta kurjuutta, en vaan viitsi vaivata päätäni moisella asialla kun en siihen voi vaikuttaa. On niin paljon tekemistä omienkin murheiden suhteen. Taloudellinen tilanne on toki hyvä mutta on ollut jo terveysmurheitakin jotka toivottavasti olis takanapäin. Mielenterveyden suhteen tilanne sen sijaan on melko surkea. Varmaan tuo yksinäisyys ja seksinpuute ei ainakaan paranna asiaa sen mielenterveyden suhteen kun kuitenkin kokee sen asian tärkeäksi että olisi ainakin jonkinlainen suhde. Toki tiedän että pitäisi sitten panostaa ja tehdä huomattavasti enemmän asioiden eteen että edes teoriassa asiat voisi muuttua. Kärsin myös rohkeuden ja itseluottamuksen puutteesta joten ehkä siksi annan vain asioiden olla ja valitan mieluummin että kukaan ei huoli meikäläistä.
KilttiMies89Kyllähän siinäkin helposti hajoaa pää kun on vaan kaikki päivät kotona ja miettii yksiä ja samoja asioita mut eipä tää mun mielenterveydellinen tilanne valitettavasti ole sellainen että kykenisin käymään töissä. Siinäkin jo tarpeeksi kun mun vastuulla tämän omakotitalon asiat oman arjen pyörittämisen lisäksi.
JeroP kirjoitti:
Mä en taas oo vieläkään sitä tajunnu. No tosin vauvoja ei voi mulle enää syntyä. Mutta se kun on mukana työelämässä, niin ei hirveesti asiaa ehdi ajatella.
Joo töitä ne tänne suomen maahan tarvitaan. Suuria tehtaita ja siellä pääsee käyttään suuria koneita. Sillä saa jo statusta naistenkin silmissä.
Juu kaksio onkin kiva kämppä. Mulla kun on kolmio, niin oon vähän hukassa siellä, kun se on niin iso. Toi on kyllä myynnissä nyt, en sitä enää oikein jaksa ylläpitää.Suomeen tuskin tulee suuria tehtaita, turha unelmoida. Tietotekniikka, eri sovellukset, automaatio, ne on juttu mikä pitäisi olla jo täydessä vauhdissa vaan ei ole.
Jokainen sinkkumies voi opetella maskuliinisuutta ilman myrkkyä ja löytää itsensä.
- Anonyymi
Valtion virallinen seksiseura treffipaikka sijaitsee Itäkeskuksessa
Ka-marketissa oli vaaleanpunainen ostoskori merkitsemässä sinkkua kun kohtaa toisen korinMiten muuten tuolla Lähi-itäkeskuksessa, lasketaanko allahinuskoinen sinkuksi, jos sillä on vasta kolme akkaa?
- Anonyymi
Kuule, ei kaikki naiseksi nimetytkään paria ikinä saa. Vähemmistöt kituu hyvin helposti yksinään, olkoon se vähemmistössä oleminen mikä vaan ihmisen ominaisuus.
Sisäänpäin kääntyneet kaikista vähiten päätyy suhteisiin.
Jasu- Anonyymi
niin, tuo oli hyvin sanottu, mihin tahansa vähemmistöön kuuluminen aiheuttaa yksinäisyyttä. enemmistöllä on mistä valita ystäviä ja kumppaneita yllin kyllin, vähemmistöllä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, tuo oli hyvin sanottu, mihin tahansa vähemmistöön kuuluminen aiheuttaa yksinäisyyttä. enemmistöllä on mistä valita ystäviä ja kumppaneita yllin kyllin, vähemmistöllä ei ole
Juu, sitä ei välttämättä tule miettineeksi jos edustaa ns. helppoa enemmistöä, jolla kaikki ikään kuin rullaa sujuvasti. Ettei asia olekkaan ihan niin yksinkertaista kaikilla, edes silloin kun tosissaan yrittää tehdä asioille jotain.
Vähemmistössä kaltaisia voi olla hemmetin vaikeaa löytää ja tulla hyväksytyksi enemmistön keskuuteen. Nämä on elämän julmia faktoja. Mitä hyväosaisenkin olisi syytä joskus edes sisäistää. Eikä vain paasata.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, sitä ei välttämättä tule miettineeksi jos edustaa ns. helppoa enemmistöä, jolla kaikki ikään kuin rullaa sujuvasti. Ettei asia olekkaan ihan niin yksinkertaista kaikilla, edes silloin kun tosissaan yrittää tehdä asioille jotain.
Vähemmistössä kaltaisia voi olla hemmetin vaikeaa löytää ja tulla hyväksytyksi enemmistön keskuuteen. Nämä on elämän julmia faktoja. Mitä hyväosaisenkin olisi syytä joskus edes sisäistää. Eikä vain paasata.
JasuPitkälti riippuu ympäröivistä ihmisistä mitä he sietää, sisäistää ja hyväksyy. Ei siinä aina yksilön mielipide ja toiveet paina mitään. Ihminen on lajina varsin vittumainen otus. Ja pöyhkeän ylevä helposti ruotiessaan parempia lajitovereita nippuun.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JasuNäyttäisi vähän siltä, ettei kenelläkään "rullaa sujuvasti", ulospäin voi tietenkin siltä näyttää.
Vähemmistöt löytävät kyllä taviksista ihmissuhteita, mutta parisuhteet on tietysti hankalampia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi vähän siltä, ettei kenelläkään "rullaa sujuvasti", ulospäin voi tietenkin siltä näyttää.
Vähemmistöt löytävät kyllä taviksista ihmissuhteita, mutta parisuhteet on tietysti hankalampia.Nojaa, rullaa mutta ainahan ihmisten kanssa joskus tökkiikin.
Jasu
- Anonyymi
Luulen et se on siksi kun olla kyhnötetään vaan netissä. Surkutellaan elämäänsä. Ulos ja sosialistumaan muiden kanssa. Sillä tavalla sitä ennenkin tavattu. Sama koskee myös niitä naisia jotka ovat samassa tilanteessa.
- Anonyymi
En minä oikeastaan surkuttele muusta kuin siitä, että haluan tehdä töitä. Oikeasti pelkkä kotona oleminen tekee olon passiiviseksi ja se vaikuttaa mielialaan. Seksiä en aio harrastaa enää koskaan! Se ei ole enää minun juttuni ollenkaan!
Kyllä tosiaan pitää olla sopivalla tavalla jännä. Jännyys ei nyt sitten tarkoita samaa, mitä tällä palstalla yleensä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat!
Olet sinä niin viisas, ja vaatimaton.
- AnonyymiUUSI
Oma persoonallinen itsensä on jännä.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin turhautumisesi. On varmasti tuskallista tuntea, ettei herätä kiinnostusta ja nähdä toisten onnistuvan ihmissuhteissa. On kuitenkin hyvä muistaa, että naisten kiinnostus on monimutkainen asia, johon vaikuttavat monet tekijät, eikä se ole aina yksiselitteisesti yhden asian syytä.
Tässä muutamia mahdollisia syitä, miksi jotkut miehet eivät herätä naisissa kiinnostusta:
* Ensimmäinen vaikutelma: Ulkonäöllä ja ensivaikutelmalla on merkitystä. Tämä ei tarkoita, että pitäisi olla täydellinen, mutta itsestään huolehtiminen, siisti olemus ja sopiva pukeutuminen voivat vaikuttaa positiivisesti.
* Persoonallisuus ja käytös: Ihmiset vetäytyvät erilaisiin persoonallisuuksiin. Itsevarmuus (ei ylimielisyys), huumorintaju, ystävällisyys, empaattisuus ja kyky kuunnella ovat usein viehättäviä piirteitä.
* Kommunikointitaidot: Kyky käydä luontevia ja mielenkiintoisia keskusteluja on tärkeää. Jos keskustelu takkuaa tai on yksipuolista, kiinnostus voi lopahtaa.
* Itseluottamus: Epävarmuus ja jatkuva itsensä vähättely voivat heijastua ulospäin ja tehdä miehestä vähemmän kiinnostavan.
* Yhteiset kiinnostuksen kohteet ja arvot: Ihmiset tuntevat usein vetoa niihin, joiden kanssa heillä on yhteistä pohjaa. Jos ei ole mitään yhteistä puhuttavaa tai jaettavaa, kiinnostus voi jäädä vähäiseksi.
* "Jännitys" ja mysteeri: Kuten sanoit, tietynlainen "jännitys" voi olla kiinnostavaa. Tämä ei tarkoita manipulaatiota, vaan sitä, ettei paljasta kaikkea itsestään heti alussa ja pitää yllä pientä arvoituksellisuutta.
* Aitous: Teeskentely tai yrittäminen olla joku muu kuin on, harvoin toimii pitkällä tähtäimellä. Aitous ja omana itsenään oleminen on usein viehättävämpää.
* Vääränlainen lähestymistapa: Liian aggressiivinen, epätoivoinen tai sopimaton lähestymistapa voi karkottaa naisia.
* Omat uskomukset ja asenteet: Negatiiviset uskomukset itsestä ja suhteista voivat heijastua käytökseen ja vaikeuttaa kiinnostuksen herättämistä.
On tärkeää muistaa, että kaikilla on omat mieltymyksensä. Se, mikä vetoaa yhteen naiseen, ei välttämättä vetoa toiseen. Ei ole olemassa yhtä "oikeaa" tapaa olla kiinnostava.
Mitä tulee vertailuun muihin miehiin, on hyvä muistaa, että ihmisten elämäntilanteet ja kokemukset ovat erilaisia. Toisilla voi olla enemmän kokemusta ihmissuhteista tai heillä voi olla luontaisempaa sosiaalista karismaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö sinullakin olisi mahdollisuuksia löytää kumppania.
"Tylsäksi" tai "outoksi autistiksi" leimaaminen on hyvin kärjistettyä. On totta, että sosiaaliset taidot ja kyky luoda yhteys toiseen ihmiseen ovat tärkeitä, mutta se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Omat vahvuudet ja kiinnostuksen kohteet voivat olla juuri niitä asioita, jotka tekevät sinusta ainutlaatuisen ja kiinnostavan jollekin.
Jos tunnet, että sinulla on vaikeuksia ihmissuhteiden luomisessa, voi olla hyödyllistä pohtia omia toimintatapojasi ja mahdollisesti kehittää sosiaalisia taitojasi. Tärkeintä on kuitenkin olla oma itsensä ja luottaa siihen, että joku arvostaa juuri sinua sellaisena kuin olet.
Älä lannistu. Jokaisella on mahdollisuus löytää kumppani, vaikka se joskus tuntuisi vaikealta. Keskity omiin vahvuuksiisi ja ole avoin uusille kokemuksille.- Anonyymi
Terkuin tekoäly eli TÄ
- Anonyymi
Minä olen asperger-häiriöinen enkä vaan osaa sanoa oikeita asioita naisille, en osaa edetä asiassa. Naiset ovat kyllä minusta kiinnostuneita mutta vetäytyvät jonkin ajan kuluttua kun en vaan tee aloitetta, kun en vaan osaa. Puhun vaan loputtomasti, kaikesta. Naiset asettavat itsensä saataville, mutta jäävät odottamaan miehen aloitetta, eikä se varmaan kovin kummoinen aloite tai signaali edes tarvisi olla, mutta jos sitä ei tule niin nainen jättää sinut rauhaan.
Tai joskus nuorempana on muutaman kerran nainen tosiaan lähestynyt minua ja yrittänyt saada minut mukaansa, mutta valitettavasti oli semmoinen etten vaan ollut juuri siitä henkilöstä kiinnostunut, minkäs sille tekee kun ei vaan ole. En valehtelemaan ala sellaisissa asioissa.
Jokatapauksessa sanoisin että se on suuresti kiinni siitä miten mies osaa esiintyä ja puhua, ja vielä enemmänkin sanattomasta viestinnästä, joka minulta on täysin hukassa.
m- Anonyymi
On vain oikein etteivät naiset osoita huomiotaan miehille jotka ovat arvostelun ulkopuolella, ei siinä ole mitään väärää.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vain oikein etteivät naiset osoita huomiotaan miehille jotka ovat arvostelun ulkopuolella, ei siinä ole mitään väärää.
AVSori kun en ymmärrä mihin viittaat? Johtuu ehkä häiriöstäni kun en aina tajua ihan kaikkea.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVMitä tarkoittaa olla arvostelun ulkopuolella? Nyt en varmaan oikein itsekkään ymmärtänyt ehkä sen takia kun olen asperger?
KilttiMies89 - Anonyymi
"Jokatapauksessa sanoisin että se on suuresti kiinni siitä miten mies osaa esiintyä ja puhua, ja vielä enemmänkin sanattomasta viestinnästä, joka minulta on täysin hukassa."
Joo eli käytännössä se tarkoittaa meidän aspergereiden kohdalla sitä että pitää osata maskata eli esittää ei neurotyypillistä ihmistä naisten seurassa. Tämä on kyllä todella kuluttavaa ja vie kaikki energiat vaikka siihen saattaakin kyetä jonkun aikaa mutta ei loputtomiin. Totuus tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin. Olen minäkin saanut jopa joitakin aloitteita joskus naisilta tai no yhden käden sormilla ne varmaan on laskettavissa. Olisin voinut lähteä naisen mukaankin mutta sitten olen joko jollain tavalla jäätynyt tai sitten olen kertonut liikaa itsestäni ja eli ollut liian rehellinen heti alkuun ja se on ehkä pelästyttänyt naisen tai tappanut mielenkiinnon samantien. Toki rehellinen on hyvä olla mutta pitää olla tarkkana kuinka paljon itsestään kertoo ja missä kohtaa. Pitäisi ehkä ainakin osata asettaa sanansa oikein eikä ihan heti kaikkea.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokatapauksessa sanoisin että se on suuresti kiinni siitä miten mies osaa esiintyä ja puhua, ja vielä enemmänkin sanattomasta viestinnästä, joka minulta on täysin hukassa."
Joo eli käytännössä se tarkoittaa meidän aspergereiden kohdalla sitä että pitää osata maskata eli esittää ei neurotyypillistä ihmistä naisten seurassa. Tämä on kyllä todella kuluttavaa ja vie kaikki energiat vaikka siihen saattaakin kyetä jonkun aikaa mutta ei loputtomiin. Totuus tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin. Olen minäkin saanut jopa joitakin aloitteita joskus naisilta tai no yhden käden sormilla ne varmaan on laskettavissa. Olisin voinut lähteä naisen mukaankin mutta sitten olen joko jollain tavalla jäätynyt tai sitten olen kertonut liikaa itsestäni ja eli ollut liian rehellinen heti alkuun ja se on ehkä pelästyttänyt naisen tai tappanut mielenkiinnon samantien. Toki rehellinen on hyvä olla mutta pitää olla tarkkana kuinka paljon itsestään kertoo ja missä kohtaa. Pitäisi ehkä ainakin osata asettaa sanansa oikein eikä ihan heti kaikkea.
KilttiMies89Ei tarkoita, jollei sinulla nyt sitten ole sellainen naismaku, että vaatii tuota. Tunnen monta eri tavoin nepsytyyppistä miestä, joilla ei ole ihmeempiä ongelmia naisten kanssa. Tietysti, jos se oma maku in kovin täydellisyyttä tavoitteleva, niin ongelmia tulee varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Totta, pitäisi osata esiintyä, tai esittää sitä roolia. Mutta jos ei ole vuorosanoja niin paha edes yrittää... Pitää vaan improvisoida jotain. Ei kukaan normaali ihminen tajua tätä ollenkaan, ei alkuunkaan. Kun mielessä on vajaa ohjelmisto josta puuttuu oleellisia osia, sosiaaliset normit ja sosiaalinen koodi. Varmasti jos vaan tarpeeksi monta kertaa yrittäisi, siis jatkuvasti joka päivä, niin kerran vielä osuisi kohdalleen ne sanat mitä keksii sanoa, sekä sanattomat eleet. Vähän niinkun lottoamista. Tosin kuka sellaista jaksaa, en minä ainakaan.
Minulla on vielä sellainen ongelma että vain harva nainen herättää kiinnostukseni, ja kun näin käy niin sanallinen ilmaisukykyni lähes lukkiutuu, kun en pysty keskittymään siihen että mitä pitäisi osata sanoa, kun jään vaan tuijottamaan. Silloin pystyn muodostamaan vain muutaman sanan lauseita, ilman sen ihmeempää harkintaa, puhun mitä sattuu. Joten ei varmasti onnistu mikään ikinä, turha edes yrittää mitään.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, pitäisi osata esiintyä, tai esittää sitä roolia. Mutta jos ei ole vuorosanoja niin paha edes yrittää... Pitää vaan improvisoida jotain. Ei kukaan normaali ihminen tajua tätä ollenkaan, ei alkuunkaan. Kun mielessä on vajaa ohjelmisto josta puuttuu oleellisia osia, sosiaaliset normit ja sosiaalinen koodi. Varmasti jos vaan tarpeeksi monta kertaa yrittäisi, siis jatkuvasti joka päivä, niin kerran vielä osuisi kohdalleen ne sanat mitä keksii sanoa, sekä sanattomat eleet. Vähän niinkun lottoamista. Tosin kuka sellaista jaksaa, en minä ainakaan.
Minulla on vielä sellainen ongelma että vain harva nainen herättää kiinnostukseni, ja kun näin käy niin sanallinen ilmaisukykyni lähes lukkiutuu, kun en pysty keskittymään siihen että mitä pitäisi osata sanoa, kun jään vaan tuijottamaan. Silloin pystyn muodostamaan vain muutaman sanan lauseita, ilman sen ihmeempää harkintaa, puhun mitä sattuu. Joten ei varmasti onnistu mikään ikinä, turha edes yrittää mitään.
mJa vielä se jäi sanomatta että kun itse ei ymmärrä sitä että joku sana tai joku mielipide on väärä ja loukkaava, ja sanon sen ääneen koska en itse sitä koe sellaisena. Mutta se toinen kokeekin sen vääränä, tai sellaisena jota ei ole soveliasta ilmaista. Ja vetää siitä herneen nokkaansa ja alkaa tuhahtelemaan voimakkaasti. Olen toki oppinut että tietyt asiat ovat arveluttavia sanoa, mutta aina joskus vaan unohdan jonkun sanan tai mielipiteen, en vaan muista ettei sitä saa sanoa ääneen. Kommunikaatio naisten kanssa on hyvin vaativaa. koska he tarttuvat jokaiseen sanaan mitä ikinä sanot, ja vieläpä muistavat ne ikuisesti.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä se jäi sanomatta että kun itse ei ymmärrä sitä että joku sana tai joku mielipide on väärä ja loukkaava, ja sanon sen ääneen koska en itse sitä koe sellaisena. Mutta se toinen kokeekin sen vääränä, tai sellaisena jota ei ole soveliasta ilmaista. Ja vetää siitä herneen nokkaansa ja alkaa tuhahtelemaan voimakkaasti. Olen toki oppinut että tietyt asiat ovat arveluttavia sanoa, mutta aina joskus vaan unohdan jonkun sanan tai mielipiteen, en vaan muista ettei sitä saa sanoa ääneen. Kommunikaatio naisten kanssa on hyvin vaativaa. koska he tarttuvat jokaiseen sanaan mitä ikinä sanot, ja vieläpä muistavat ne ikuisesti.
mJoo itsekkin saattanut joskus töksäyttää jotain ja olen tajunnut vasta pidemmän ajan päästä että mahdollisesti loukkasin huomaamattani toista sillä kommentillani.
"Puhun vaan loputtomasti, kaikesta."
Olisiko mahdollista antaa naisillekin puheenvuoro - opetella olemaan välillä hiljaa, esittää kysymyksiä? - AnonyymiUUSI
PS naisille voi puhua oikein monella eri tavalla, ei ole yhtä ainoaa oikein puhumista.
Aspergereillä on yleisesti voimakkaasti rajoittuneet mielenkiinnon kohteet. Aika ikävää jos on neuroottisesti kiinnostunut seksistä ja naisista. Kannattaa suunnata mielenkiinto johonkin muuhun, sellaiseen jossa voi itse onnistua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Maskaa vähemmän. On paljon ihmisiä, jotka huomaavat jännityksen ja maskauksen ja se vain haittaa entisestään vaikeaa kommunikointia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä se jäi sanomatta että kun itse ei ymmärrä sitä että joku sana tai joku mielipide on väärä ja loukkaava, ja sanon sen ääneen koska en itse sitä koe sellaisena. Mutta se toinen kokeekin sen vääränä, tai sellaisena jota ei ole soveliasta ilmaista. Ja vetää siitä herneen nokkaansa ja alkaa tuhahtelemaan voimakkaasti. Olen toki oppinut että tietyt asiat ovat arveluttavia sanoa, mutta aina joskus vaan unohdan jonkun sanan tai mielipiteen, en vaan muista ettei sitä saa sanoa ääneen. Kommunikaatio naisten kanssa on hyvin vaativaa. koska he tarttuvat jokaiseen sanaan mitä ikinä sanot, ja vieläpä muistavat ne ikuisesti.
mTunteita ja käytöstä voi opetella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Puhun vaan loputtomasti, kaikesta."
Olisiko mahdollista antaa naisillekin puheenvuoro - opetella olemaan välillä hiljaa, esittää kysymyksiä?Osaan kyllä keskustella sujuvasti, ja kyselen aina paljon kaikenlaista. Ota huomioon että olen tätä harjoitellut lähelle viisikymmentä vuotta. Mutta en osaa muuta kuin puhua.
m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maskaa vähemmän. On paljon ihmisiä, jotka huomaavat jännityksen ja maskauksen ja se vain haittaa entisestään vaikeaa kommunikointia.
Tässä taas näkee sen mitenkä normaali ihminen ei vaan ymmärrä.
Kaikki se mitä olen on vain rooli jonka olen opetellut.
Jos lopetan esiintymisen, ei ole mitään.
Eilen illalla tuli tvstä hyvä elokuva, The Accountant jossa pääosassa oli asperger-henkilö, siis näyttelijä esitti sellaista siinä, aika hyvin itseasiassa. Siinä oli kohtauksia mitkä oli aivan todellisia. Itse samaistuin joihinkin kohtiin siinä, mutta sillä erolla että minä esiinnyn sujuvasti ja puhun sujuvasti ja paljon. Tuo päähenkilö oli matemaattisesti lahjakas, ja minä taas olen kielellisesti lahjakas. Sanoisin että matemaattisesti suuntaunut on selvästi älykkäämpi, voi olla huippuälykäs suorastaan, kun taas kielellisesti suuntautunut asperger on pidetympää seuraa puhelahjojensa takia.
m
- Anonyymi
Mikähän siinä lienee, että jotkut ihmiset eivät herätä lainkaan kiinnostusta. Monilla naisillakin kun on ihan tasan sama ongelma.
- Anonyymi
Se on ihan ok ja normaalia,mutta ei se että oman maun mukaan alkaa morkkaan muiden makuja. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Se ei ole rakkaudellisen sielun pankista pois se.🤷♀️
- Anonyymi
Mielestäni se on kiinni ihmisten esiintymisestä, tai miten se henkilö kantaa itsensä ja tuo itseään ilmi muille. Onko kumarassa ja katse lattiassa, vai selkä suorassa ja katselee muita ihmisiä. Puhuuko selkeällä ja kuuluvalla äänellä vai mutiseeko omiaan. Vaikuttaako itsevarmalta ja tyytyväiseltä itseensä ja elämäänsä. Vasta näiden kaikkien jälkeen tulee se ulkonäkö ja vaatteet mitä on päällä. Voi toki mokata pahasti vaatteillakin, jos nuo ensimmäiset asiat on pielessä ja lisäksi vaatemoka siihen päälle niin vaikeaa on edes jutella muiden kanssa sen jälkeen.
Ja tähän on ihan turha tulla sanomaan ettei ihmiset välitä tuollaisista asioista, kyllä ne vaan merkitsee ihan uskomattoman paljon.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni se on kiinni ihmisten esiintymisestä, tai miten se henkilö kantaa itsensä ja tuo itseään ilmi muille. Onko kumarassa ja katse lattiassa, vai selkä suorassa ja katselee muita ihmisiä. Puhuuko selkeällä ja kuuluvalla äänellä vai mutiseeko omiaan. Vaikuttaako itsevarmalta ja tyytyväiseltä itseensä ja elämäänsä. Vasta näiden kaikkien jälkeen tulee se ulkonäkö ja vaatteet mitä on päällä. Voi toki mokata pahasti vaatteillakin, jos nuo ensimmäiset asiat on pielessä ja lisäksi vaatemoka siihen päälle niin vaikeaa on edes jutella muiden kanssa sen jälkeen.
Ja tähän on ihan turha tulla sanomaan ettei ihmiset välitä tuollaisista asioista, kyllä ne vaan merkitsee ihan uskomattoman paljon.
mOnhan se siitäkin kiinni. Ihmiset eivät kuitenkaan ole kaikki samanlaisia siinäkään, että pitäisivät samanlaisesta esiintymisestä muilla ihmisillä. Se mikä viehättää yhtä, on toisen mielestä luotaantyöntävää. Itse kallistun vähän siihen suuntaan, että ujous on söpöä ja itsevarmuus ja itsetyytyväisyys luotaantyöntävää. Tietysti ihminen voi olla itsevarma ja tyytyväinen itseensä maunostamatta sitä ja se on ihan ok. Ujous kuitenkin viehättää minua (ja monia muitakin) paljon enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siitäkin kiinni. Ihmiset eivät kuitenkaan ole kaikki samanlaisia siinäkään, että pitäisivät samanlaisesta esiintymisestä muilla ihmisillä. Se mikä viehättää yhtä, on toisen mielestä luotaantyöntävää. Itse kallistun vähän siihen suuntaan, että ujous on söpöä ja itsevarmuus ja itsetyytyväisyys luotaantyöntävää. Tietysti ihminen voi olla itsevarma ja tyytyväinen itseensä maunostamatta sitä ja se on ihan ok. Ujous kuitenkin viehättää minua (ja monia muitakin) paljon enemmän.
Niin se voi olla naisen kohdalla kyllä, ja myönnettäköön että naisen kohdalla se ulkonäkö kyllä menee kaikkien muiden asioiden ylitse, jos se on täydellinen niin ne muut asiat on aika samantekeviä sen jälkeen. En osaa sanoa meneekö se samoin miesten kohdalla vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se voi olla naisen kohdalla kyllä, ja myönnettäköön että naisen kohdalla se ulkonäkö kyllä menee kaikkien muiden asioiden ylitse, jos se on täydellinen niin ne muut asiat on aika samantekeviä sen jälkeen. En osaa sanoa meneekö se samoin miesten kohdalla vai ei.
Oman kokemukseni mukaan kumpikaan mainittu sukupuoli ei tuijota pelkkää ulkonäköä, vaikka toki molemmissa on yksilöitä, jotka tuijottavat pelkkää ulkonäköä. Se on sitten oma valinta, että haluaako kuluttaa aikaansa noihin yksilöihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan kumpikaan mainittu sukupuoli ei tuijota pelkkää ulkonäköä, vaikka toki molemmissa on yksilöitä, jotka tuijottavat pelkkää ulkonäköä. Se on sitten oma valinta, että haluaako kuluttaa aikaansa noihin yksilöihin.
jos sinulla itselläsi olisi sitä ulkonäköä niin kyllä tietäisit.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos sinulla itselläsi olisi sitä ulkonäköä niin kyllä tietäisit.....
Koska minulla muiden ihmisten käytöksen perusteella juurikin on sitä, niin tiedä asian olevan kuten sanoin. Palaan tässä viimeiseen lauseeseeni, "Se on sitten oma valinta, että haluaako kuluttaa aikaansa noihin yksilöihin". Minä en halua, enkä tuhlaa aikaani ulkonäköäni kuolaviin henkilöihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska minulla muiden ihmisten käytöksen perusteella juurikin on sitä, niin tiedä asian olevan kuten sanoin. Palaan tässä viimeiseen lauseeseeni, "Se on sitten oma valinta, että haluaako kuluttaa aikaansa noihin yksilöihin". Minä en halua, enkä tuhlaa aikaani ulkonäköäni kuolaviin henkilöihin.
no tee itsestäsi ruma sitten ja katso miten hauskaa sen jälkeen on. katso millaista kohtelua saat sitten osaksesi. sitten vasta tajuat miten paljon se ulkonäkö vaikuttaa ja miten helpolla olet päässyt elämässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tee itsestäsi ruma sitten ja katso miten hauskaa sen jälkeen on. katso millaista kohtelua saat sitten osaksesi. sitten vasta tajuat miten paljon se ulkonäkö vaikuttaa ja miten helpolla olet päässyt elämässäsi.
Teenkin, hyvin usein. Se on vapauttavaa, sillä kuolaajia ei tarvitse itse erikseen jättää huomiotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tuo olla vallitseva tilanne, täällä on vain naisia jotka eivät kelpaa kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että henkilöt, jotka jaipaidivat osakseen palvontaa, eivät kykene lainkaan tajuamaan tätä. Kuten totesin, niin osalle ulkonäkö, niin oma kuin muidenkin, on kaikki kaikessa. Ja se tosiaan on sitten oma valinta, että paljonko noille ihmisille haluaa uhrata aikaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tuo olla vallitseva tilanne, täällä on vain naisia jotka eivät kelpaa kellekään.
Se, että et itse "kelpa kenellekään", ei tarloita, etteivätkö muut kelpaisi. En tosin usko tuon olevan todellisuus sinunkaan kohdallasi. Kelpaisit varmasti monelle, jos vain näkisit hieman ulkokuorta pidemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että et itse "kelpa kenellekään", ei tarloita, etteivätkö muut kelpaisi. En tosin usko tuon olevan todellisuus sinunkaan kohdallasi. Kelpaisit varmasti monelle, jos vain näkisit hieman ulkokuorta pidemmälle.
no sinä ainakin vaikutat ihan niin vtun täydelliseltä ihmiseltä, kaikin tavoin......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sinä ainakin vaikutat ihan niin vtun täydelliseltä ihmiseltä, kaikin tavoin......
Tuohon ei kai voi sanoa muuta kuin kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon ei kai voi sanoa muuta kuin kiitos.
hahahaa!......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahahaa!......
Kyllä. Se on outoa ja tragikoomistakin, miten kovinntiukasti jotkut haluavat pitää kiinni teesistään "minä en kelpaa kenellekään". Tuossa teesissä on se puoli, että se toteuttaa itseään, etkä taatusti kelpaakaan kenellekään. Tuollaisen hokeminen itselleen ja muille takaa, ettei kukaan huoli sinua. Kun vielä lisäät siihen sen, että korostat ulkonäön merkitystä, niin omasi kuin muidenkin, niin olet luonut itsellesi häkin, jota kukaan ei taatusti lähesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Se on outoa ja tragikoomistakin, miten kovinntiukasti jotkut haluavat pitää kiinni teesistään "minä en kelpaa kenellekään". Tuossa teesissä on se puoli, että se toteuttaa itseään, etkä taatusti kelpaakaan kenellekään. Tuollaisen hokeminen itselleen ja muille takaa, ettei kukaan huoli sinua. Kun vielä lisäät siihen sen, että korostat ulkonäön merkitystä, niin omasi kuin muidenkin, niin olet luonut itsellesi häkin, jota kukaan ei taatusti lähesty.
et tosiaan tiedä tavallisten ihmisten elämästä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tosiaan tiedä tavallisten ihmisten elämästä yhtään mitään.
Näyn tietävän siitä valtavan paöjonvenemmän kuin sinä. Sinä et näytä edes tuntevan yhtään tavallista ihmistä, vaan pelkää pintaliitävää ulkonäkösakkia, kun et edes tunnista tavallisten ihmisten olemassaoloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mOn se paljon ihmisen olemuksesta kiinni, itsekkin joskus vaikutan todella epävarmalta ja menen baarissa yksin johonkin nurkkapöytään istumaan varsinkin silloin kun olen yksin liikkeellä.
Anonyymi kirjoitti:
On se paljon ihmisen olemuksesta kiinni, itsekkin joskus vaikutan todella epävarmalta ja menen baarissa yksin johonkin nurkkapöytään istumaan varsinkin silloin kun olen yksin liikkeellä.
KilttiMies89Minä en ole koskaan ollut baarissa, joskus käynyt nopeasti kavereiden kanssa mutta lähdin pois koska en siedä sellaista ympäristöä ollenkaan, niitä ääniä, ihmispaljoutta.
Mutta mikäli se ympäristö olisi minulle sovelias, hiljainen ja häiriötön, niin minulla ei olisi minkäänlaista ongelmaa saada sieltä naisia mukaani, vaikka useita. Puhuisin ne pyörryksiin aivan hetkessä. Ongelma tulisi vasta siinä vaiheessa kun olisin naisen kanssa kahden, en tiedä mitä sitten pitäisi tehdä, en osaisi edetä mihinkään.
Kilttimiehelle yllättävä kysymys, oletko muuten koskaan suudellut naista?
m
"Mikä siinä on että jotkut miehet ei herätä naisissa mitään kiinnostusta"
Sehän olisi harmillista jos kaikki miehet herättäisivät naisten séksuaalisen kiinnostuksen. Kilpailu olisi paljon ankarampaa siinä tilanteessa.
Joitakin vaikuttavia tekijöitä tulee mieleen: Ohkainen lompakko, pankkitili nollilla, ei luottokorttia tai miinuksella, peruskoulun oppiarvo, manuaali munamankeli tai enintään pieni skuuutti, yksiö korvessa.- Anonyymi
"Sehän olisi harmillista jos kaikki miehet herättäisivät naisten séksuaalisen kiinnostuksen. Kilpailu olisi paljon ankarampaa siinä tilanteessa.
Joitakin vaikuttavia tekijöitä tulee mieleen: Ohkainen lompakko, pankkitili nollilla, ei luottokorttia tai miinuksella, peruskoulun oppiarvo, manuaali munamankeli tai enintään pieni skuuutti, yksiö korvessa."
Sitäkin harmillisempaa niille miehille jotka jää kokonaan pelin ulkopuolelle
Itsellä ei ainakaan mikään noista manitsemistasi syistä, ennemminkin henkiset ominaisuudet.
Anonyymi kirjoitti:
"Sehän olisi harmillista jos kaikki miehet herättäisivät naisten séksuaalisen kiinnostuksen. Kilpailu olisi paljon ankarampaa siinä tilanteessa.
Joitakin vaikuttavia tekijöitä tulee mieleen: Ohkainen lompakko, pankkitili nollilla, ei luottokorttia tai miinuksella, peruskoulun oppiarvo, manuaali munamankeli tai enintään pieni skuuutti, yksiö korvessa."
Sitäkin harmillisempaa niille miehille jotka jää kokonaan pelin ulkopuolelle
Itsellä ei ainakaan mikään noista manitsemistasi syistä, ennemminkin henkiset ominaisuudet.
KilttiMies89Täällä vastaa/kaakattaa vain vanhat menopausaaliset naiset joiden äänekkäin osa on feministejä. Mitään, yhtään mitään pariutumiseen liittyvää, josta he kaakattavat, ei pidä uskoa, lainkaan.
Parinvalinta on seksuaalinen prosessi, joka on kuin kiveen hakattuna syvällä perusluonteissamme (geeneissämme), naisilla on feminiininen perusluonne ja miehillä maskuliininen perusluonne. Mies joka yrittää olla tasa-arvoinen hiirulainen, jää yleensä ilman kinkkua, tai joutuu kaakattavan feministin kynsiin.
Kaakatusta kannattaa silti havainnoida, miehet voivat ymmärtää/oppia siitä miten äärimmäisen epäloogisiksi, kyynisiksi ja katkeriksi vaihdevuodet/menopaussi tekee naisen kun naisen.
Itse olen päätynyt selaiseen ajatukseen että kyseessä on ulkoisten tekijöiden ja onnistuminen tuo onnistumisia-tilanteiden summa.
Jos miettii vaikka Mikko Rantasta joka kaupattiin Carolina Hurricanes-joukkueeseen. Onnistumisia ei tullut ja sitä kautta itseluottamus oli kadoksissa. Vaikea kuvitella että Rantasen taidot olisivat tuossa kadonneet.
Rantanen kaupattiin siitä Dallasiin ja onnistumisten kautta Rantanen palasi omalle tasolleen ja on tällä hetkellä ihan kantavia voimia joukkueessa.
Itse olen aloitellut frisbeegolfkautta ja huomannut että putit kolisee alarautoihin. Kun niitä onnistumisia ei tule niin enää ei mietikkään että heittäisi kiekon koriin vaan lähinnä sitä ettei osuisi taas alarautaan. Arvatenkin taas tuloksena alarautaosuma.- Anonyymi
Ihmisellä on myös aina oma sosiaalinen roolinsa yhteisössä, josta on vaikea päästä eroon.
Jos nyt nainen kiinnostuisi hiljaisesta introvertista kaverista, se ei välttämättä kelpaakaan ympäristölle, ja jokainen kynnelle kykenävä rientää cockblokkaamaan, ettei tohon ainakaan pidä sekaantua. Ihmiset tekevät näin alitajunnalisesti pyrkiessään säilyttämään ryhmässä sosiaaliset hierarkiat.
Tämä vaikuttaa varmasti myös urheilussa, että tietyissä seuroissa pärjää vain kuulumalla sisäpiiriin. Colorado voi olla Nathan Mackinnon Show, missä kaikkien on oltava hänen varjossaan. Kun Rantasella meni heikommin, ajateltiin, että Mackinnon kantoi häntä. Mutta Dallasissa voikin olla vapaus ottaa isompi rooli ja tehdää omaa juttuaan. - Anonyymi
Tee kuten minä, ota käyttöön sumea logiikka äläkä valitse liian tarkkaa tähtäyspistettä 😁 (frisbeessä), voi olla että toimii naisten kanssa myös...rentoutta peliin 🙂
- Anonyymi
Autisteilla ja ääsburgereilla voi keskimäärin olla vaikeampaa tavoittaa naisen suosiota. Nainen luultavasti pitää olla myös vähän vastaavanlainen.
- Anonyymi
Joskus mulla oli ihan hyviä keskusteluita naisen kanssa jolla on myös asperger ja hän oli omasta mielestäni lisäksi kauniskin. Jotenkin senkin sitten sössin (yllätys,yllätys). Varmaan pitkä välimatkakin oli este lähemmälle tutustumiselle. Tai ainakin "hyvä" tekosyy.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mulla oli ihan hyviä keskusteluita naisen kanssa jolla on myös asperger ja hän oli omasta mielestäni lisäksi kauniskin. Jotenkin senkin sitten sössin (yllätys,yllätys). Varmaan pitkä välimatkakin oli este lähemmälle tutustumiselle. Tai ainakin "hyvä" tekosyy.
KilttiMies89Ehkä kannattaa jakaa oma tilanne reilusti, eikä koettaa "maskata sitä".
Mä tiedän "melkovarmasti" ääsburgerin omasta kaveripiiristä ja järkytyin, ennenkuin tajusin että kyse on sellaisesta tyypistä...
Nykyään suhtaudun häneen toisella tavalla... enkä järkyty hänrn sanomisistaan...
Mut en mäkään voisi itse olla ääsburgerin ksnssa suhteessa... en pidä heitä pahoina... mutta he eivät vaan ymmärrä toisten tunteita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Missä päin tuo nainen asuu? Ihan muuten vaan kysyn
m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa jakaa oma tilanne reilusti, eikä koettaa "maskata sitä".
Mä tiedän "melkovarmasti" ääsburgerin omasta kaveripiiristä ja järkytyin, ennenkuin tajusin että kyse on sellaisesta tyypistä...
Nykyään suhtaudun häneen toisella tavalla... enkä järkyty hänrn sanomisistaan...
Mut en mäkään voisi itse olla ääsburgerin ksnssa suhteessa... en pidä heitä pahoina... mutta he eivät vaan ymmärrä toisten tunteita." en pidä heitä pahoina... mutta he eivät vaan ymmärrä toisten tunteita."
Tuo on itseasiassa yksi juttu mikä on vaatinut minulta noin kymmenen viiva viidentoista vuoden harjoittelun, niin että pystyn samaistumaan toisiin ja käsittämään sen mitä se toinen kokee ja tuntee. Eräs vaikeimmista asioista mitä voi opetella. Joskus toki on vaikeuksia jos toinen peittelee tunteitaan, ja se pitää tulkita pienistä vihjeistä, mikroilmeistä, eleistä, katseesta ja äänensävystä. Melko vaativaa. Joskus täytyy miettiä asiaa päivä tai kaksi että tajuan mistä on kyse. Tietysti harmittaa kun se tilanne on mennyt jo ohitse ja on myöhäistä reagoida siihen enää parin päivän päästä. Kun olisi pitänyt osata reagoida luonnollisesti yllättävään tunteelliseen tilanteeseen ja valikoida oikeat sanat mitä sanoa. Tuokin olisi varmaan joskus vielä mahdollista mutta ei vielä tässä vaiheessa ainakaan minulle ole.
m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" en pidä heitä pahoina... mutta he eivät vaan ymmärrä toisten tunteita."
Tuo on itseasiassa yksi juttu mikä on vaatinut minulta noin kymmenen viiva viidentoista vuoden harjoittelun, niin että pystyn samaistumaan toisiin ja käsittämään sen mitä se toinen kokee ja tuntee. Eräs vaikeimmista asioista mitä voi opetella. Joskus toki on vaikeuksia jos toinen peittelee tunteitaan, ja se pitää tulkita pienistä vihjeistä, mikroilmeistä, eleistä, katseesta ja äänensävystä. Melko vaativaa. Joskus täytyy miettiä asiaa päivä tai kaksi että tajuan mistä on kyse. Tietysti harmittaa kun se tilanne on mennyt jo ohitse ja on myöhäistä reagoida siihen enää parin päivän päästä. Kun olisi pitänyt osata reagoida luonnollisesti yllättävään tunteelliseen tilanteeseen ja valikoida oikeat sanat mitä sanoa. Tuokin olisi varmaan joskus vielä mahdollista mutta ei vielä tässä vaiheessa ainakaan minulle ole.
mNiin... Ei tuolle kukaan oikein mitään voi.
Autistin tai burgerin on varmaan tosi vaikeaa osata tulkita ja lisäksi osata suhtautua tunteisiin ja taas "tavallisen" taas tajuta ja ymmärtää, ettei toisella vaan ole "eväitä" huomiointiin.
Paljon varmaan konflikteja syntyy pitkin poikin vastaavasti.
Mutta samanlaiset lapsetkin leikkii keskenään parhaiten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa jakaa oma tilanne reilusti, eikä koettaa "maskata sitä".
Mut en mäkään voisi itse olla ääsburgerin ksnssa suhteessa... en pidä heitä pahoina... mutta he eivät vaan ymmärrä toisten tunteita."Mä tiedän "melkovarmasti" ääsburgerin omasta kaveripiiristä ja järkytyin, ennenkuin tajusin että kyse on sellaisesta tyypistä...Nykyään suhtaudun häneen toisella tavalla... enkä järkyty hänrn sanomisistaan.."
Mitä hän sitten sanoi että järkytyit, millaisista aiheista hän puhui tai miten kommentoi? Ilmeisesti jotain sosiaalisesti sopimatonta ilmaisua oli kyseessä.
m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin... Ei tuolle kukaan oikein mitään voi.
Autistin tai burgerin on varmaan tosi vaikeaa osata tulkita ja lisäksi osata suhtautua tunteisiin ja taas "tavallisen" taas tajuta ja ymmärtää, ettei toisella vaan ole "eväitä" huomiointiin.
Paljon varmaan konflikteja syntyy pitkin poikin vastaavasti.
Mutta samanlaiset lapsetkin leikkii keskenään parhaiten.Asperger ei ajattele "ettei tuolle mitään kukaan voi" vaan että tuohon ongelmaan ei ole löydetty ratkaisua vielä tällä hetkellä.
Toisten tunteisiin sekä omiin tunteisiin suhtautuminen on vaikeaa kyllä, kun pitää miettiä että millä tavalla tähän tunteeseen tulee reagoida, ja millä tasolla tai teholla. Pitääkö yleensä tuoda omaa tunnetta ollenkaan esille vai pitääkö sen vain omana asianaan, ja jos tuo esille tunteensa niin millä tavalla se pitäisi ilmaista ja kuinka voimakkaasti. Paljon kysymyksiä ja laskutehtäviä on tehtävä ennenkuin reagoi itse tilanteeseen.
Aspergerilla on tunteita paljonkin, mutta ne on yleensä kätkettynä.
Käsityksesi on väärä ettei ole eväitä huomata tai huomioida, on eväitä mutta oikean reaktion löytäminen vaatii paljon laskutoimituksia. Sinulla itselläsi on päässäsi automaattinen ohjelma joka tekee kaikki nuo laskutoimitukset hetkessä ilman sinun omaa panostasi, ja sitten vain teet sen minkä vastauksen aivosi sinulle antoivat tilanteen perusteella, toimit vaiston varassa. Asperger henkilö pystyy samaan mutta joutuu tekemään kaiken tuon työn manuaalisesti omassa päässään laskemalla. Aivan kuin sinulla olisi käytössäsi älypuhelin mikä antaa laskutoimituksen vastauksen sinulle sekunnissa kun vaan kysyt siltä, kun taas aspergerilla on vain päässälasku käytettävissään. Ei edes vanhanaikaista laskukonetta, vain oma henkinen kapasiteetti. Ja se on tietysti erillainen eri ihmisillä, kuten kaikkia ihmisiä ei ole veistetty samasta puusta, aivan samoin kaikkia aspergereja ei ole tehty samanlaisiksi. Voi olla olemassa huippuälykkäitä aspergereita, ja varmasti onkin, jotka pystyvät esiintymään täysin normaaleina ihmisinä oman valtavan henkisen kapasiteettinsa avulla, manuaalisesti päässään laskien joka tilanteen ja oikeat vastaukset ja reaktiot siihen. He ovat todennäköisesti erittäin menestyneitä elämässään.
m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mä tiedän "melkovarmasti" ääsburgerin omasta kaveripiiristä ja järkytyin, ennenkuin tajusin että kyse on sellaisesta tyypistä...Nykyään suhtaudun häneen toisella tavalla... enkä järkyty hänrn sanomisistaan.."
Mitä hän sitten sanoi että järkytyit, millaisista aiheista hän puhui tai miten kommentoi? Ilmeisesti jotain sosiaalisesti sopimatonta ilmaisua oli kyseessä.
mPuhui erostaan lähes teknisesti. Puolison tilalle olisi voinut miettiä työpaikan, auton, talon...muttei ihmistä.
- Anonyymi
"Minulla on vielä sellainen ongelma että vain harva nainen herättää kiinnostukseni, ja kun näin käy niin sanallinen ilmaisukykyni lähes lukkiutuu, kun en pysty keskittymään siihen että mitä pitäisi osata sanoa, kun jään vaan tuijottamaan. Silloin pystyn muodostamaan vain muutaman sanan lauseita, ilman sen ihmeempää harkintaa, puhun mitä sattuu. Joten ei varmasti onnistu mikään ikinä, turha edes yrittää mitään."
Joo, on helpompaa jutella sellaisien naisten kanssa jotka ei herätä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa, itsekään oikein osaa puhua mitään naisten kanssa joista olen kiinnostunut.
KilttiMies89- AnonyymiUUSI
"on helpompaa jutella sellaisien naisten kanssa jotka ei herätä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa, itsekään oikein osaa puhua mitään naisten kanssa joista olen kiinnostunut. "
Niinpä, lisäksi olen huomannut sellaista että nuo naiset näyttäisivät joskus olevan hyvinkin kiinnostuneita siitä että mies menee sanattomaksi ja vaan tuijottelee hämillään ja on nolostunut. Nuo naiset huomaavat sen että heillä on paljon vaikutusvaltaa tuohon mieheen, että pelkästään heidän olemassaolonsa saa miehen täysin hämilleen ja käyttäytymään typerästi.
Minä oikeasti pelkään tuollaisia naisia, ja pyrin tuossa tilanteessa vain keskittymään itsekontrolliini enkä edes yritä keskustella heidän kanssaan, vastailen vain parilla sanalla kysymyksiin. Olen peloissani koska tilanteen hallinta on täysin tuon naisen käsissä, olen menettänyt sen itsehallinnan minkä olen saavuttanut kymmenien vuosien harjoittelun seurauksena. Pyrin vain selviytymään, tai pääsemään läpi siitä tilanteesta ja toivon että se loppuisi pian. Tilanne on minulle sitä vaikeampi mitä pidempään se jatkuu. Onnekseni tähän mennessä tuollaiset tilanteet ovat olleet kymmen minuutin luokkaa, tai korkeintaan kaksikymmentä minuuttia kestoltaan.
m
- Anonyymi
Jod niillä miehillä on liisn vähän rshss
- Anonyymi
"Jos miettii vaikka Mikko Rantasta joka kaupattiin Carolina Hurricanes-joukkueeseen. Onnistumisia ei tullut ja sitä kautta itseluottamus oli kadoksissa. Vaikea kuvitella että Rantasen taidot olisivat tuossa kadonneet.
Rantanen kaupattiin siitä Dallasiin ja onnistumisten kautta Rantanen palasi omalle tasolleen ja on tällä hetkellä ihan kantavia voimia joukkueessa."
Tuota kutsutaan momentumiksi ja se voi toimia myös käänteisesti. Joskus itselläkin elämässä tuntunut että kun asiat ei onnistu niin silloin kaikki menee pieleen. Joskus taas tulee aikoja että mitä tahansa tekee niin kaikki onnistuu ja se taas kasvattaa itseluottamusta ja ruokkii onnistumisia entisestään. Jotenkin vain pitäisi saada ensin edes yksi onnistuminen niin siitä voi alkaa onnistumisia ruokkiva ketjureaktio.
KilttiMies89 - Anonyymi
Raha ennen rakkautta sitähän jokainen nainen vaatii...
- Anonyymi
Tuosta pääsee siihen hyväänkin paradoksiin eli naisen pitää antaa pillua miehelle wensin jotta saisi miehelrä rakkautta, jnwe...
- Anonyymi
ensin vaginaan tutustuminen jonka jälkeen seurustelu voi ehkä alkaa..
- Anonyymi
kun pippelin työntää pimppiin, niin silloin voi arvioida tuntumalta että moniko pippeli on tuossa pimpissä käynyt, että kannattaakohan seurustella hänen kanssaan.
looginen järkisyy - Anonyymi
paljonko naiaet maksavat palkkkaa köyhälle jos heihin eakastuu, noin mont<ako saataa euroa viikossa?
- Anonyymi
Ei ole rahaa rakastua, naisen pitää maksaa palkkaa rakastumisesta miehelle
- Anonyymi
Feminismi on nyt johtanut siihen että naisten on elätettävä miehet.
- AnonyymiUUSI
Jotkut miehet eivät vaan huou eroottisuutta. Näitä löytyy deittipalstoilta paljon, ja yksin näyttävät vaan olevan vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitin miehekkyyttä, maskuliinisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin miehekkyyttä, maskuliinisuutta.
no tunnistatko sen miehen maskuliinisuuden puutteen jostain nettiprofiilista, näet sen heti siitä tapaamatta henkilöä kertaakaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no tunnistatko sen miehen maskuliinisuuden puutteen jostain nettiprofiilista, näet sen heti siitä tapaamatta henkilöä kertaakaan?
Kirjoittaa kuin hiirulainen, ei vaadi mitään.
- AnonyymiUUSI
Ihan normi homma kuten kaikkialla luonnossa. Parhaat siittää useamman naaraan ja heikoimpien suku ei jatku. Mahtaa se laihempaa hirvisonniakin v*tuttaa kun kiima on vain kerran vuoteen ja aina jää ilman.
- AnonyymiUUSI
ei sitä vtuta kuin sen pari viikkoa, sen jälkeen se unohtaa koko homman
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä vtuta kuin sen pari viikkoa, sen jälkeen se unohtaa koko homman
Joo, ihmisillä se vituttaa kokoajan kun kiima-aika on jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihmisillä se vituttaa kokoajan kun kiima-aika on jatkuvasti.
KilttiMies89Kyllä se pojat siitä🫎
- AnonyymiUUSI
Se on se raha ja rahan ahneus. Perussyy.
- AnonyymiUUSI
Naisilla ei ole muuta annettavaa kuin 3 reikää joita saa rahalla tökittyä
- AnonyymiUUSI
No mutta sittenhän sinulla ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Kyllä niitä maksullisia aina löytyy.
- AnonyymiUUSI
Itselläni on paljonkin varmaan hyviä tyttökavereita, mutta ei ketään oikein erityistä, alan jo epäillä että tuskin tästä löytyykään ollenkaan, pitäisi vaihtaa Galaksia -> Andromedan galaksiin avaruusraketilla jospa sieltä...
- AnonyymiUUSI
musiikkihöpötyksistä vieläkin
... noh joku hyöty sentään jostain jännitemusiikista, AC / DC - For Those About To Rock We Salute You...
Jaksaisinko säveltää loppuun erään, on tullut tehtyä paljon jo, mutta kappale: Pakkasherrs on jäänyt... engl. nimi joku.. SummerWinter _:DKF - AnonyymiUUSI
Funtsaile vielä kolmisenkymmentä vuotta. Mies 61.
- AnonyymiUUSI
Ehkä mäkin juon itseni hengiltä kuten isä tai otan vielä pillereitä viinan kanssa ja teen itsemurhan.
T: Pöpipää89 - AnonyymiUUSI
Naiset tykkää viinalta haisevista viinamiehistä.
KilttiMies89- AnonyymiUUSI
Enpä tiedä muita kuin viinalta haisevia viinanaisia, jotka tykkäävät. Miksi sä viinanaisten perään itket?
- AnonyymiUUSI
Hei kiltti, sinulle on mielenkiintoinen kyssäri tuolla ylempänä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiltti, sinulle on mielenkiintoinen kyssäri tuolla ylempänä
aika paljon ylempänä, siinä on puhetta baarissa käymisestä ja sitten on se kysymys sinulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aika paljon ylempänä, siinä on puhetta baarissa käymisestä ja sitten on se kysymys sinulle
vain onko niin ettei Kilttimies uskalla vastata suoraan kyssäriin....
- AnonyymiUUSI
Raha on se mikä naisia kiinnostaa rakkautta enemmän näkeehän Wworking girlsitkin raha on tärkein asia elämässä rakkaus on vain sana kuin "basaani"
- AnonyymiUUSI
Miksi jotkut palonpyöreät naiset eivät kiinnosta miehiä, tietystikin on naisten syy jos tuijottaa silmätristissä jotain ruutua eikä urheile ikinä, silloin nais4n pyllystäkin tulee kuin
Paroni Harkonnenin pylly- ilmapallo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295