Yhdysvallat kehitti Covid19

Anonyymi-ap

Jos et huomannut, Kiina syytti juuri Yhdysvaltoja COVID-19:n synnystä ja kritisoi Yhdysvaltoja siitä, että ne ovat "kuuroja korvilleen lukuisille kysymyksille sen toiminnasta".

Kiina viittaa Venäjän lukuisiin vetoomuksiin YK:lle Yhdysvaltojen biologisista väärinkäytöksistä, jotka Yhdysvallat on joka kerta jättänyt huomiotta. Venäjä ja Kiina ovat syyttäneet Yhdysvaltoja bioaseiden kehittämisestä jo vuosia, ja Yhdysvallat on yksinkertaisesti estänyt kaikki tutkintayritykset.

Haluan tehdä selväksi, että minulla ei ole aavistustakaan, missä määrin Kiina tiesi Faucin ja USAIDin toimista Wuhanin laboratoriossa, mutta tiedämme ehdottoman varmasti, että yhdysvaltalaiset elementit olivat mukana ja tutkimus rahoitettiin Yhdysvaltain verorahoilla.

Tuen täysin kaikkien osallisten syytteeseen asettamista kansallisuudesta riippumatta, mutta olen yrittänyt kertoa maailmalle, että on mahdollista, että Kiina on biologisen hyökkäyksen uhri. Hyökkäyksen tekevät ilkeät Yhdysvaltain hallituksen elementit ja kansalaisjärjestöt, jotka lavastivat Kiinan epidemian kohteeksi peittääkseen todellisen alkuperän, joka oli Ukrainassa toimiva CIA/USAID.

Kiinalaiset elementit saattavat hyvinkin olla osallisina, en ole varma, mutta Kiinan hallitus on vaatinut Yhdysvaltojen tutkintaa bioaseiden kehittämisen varalta koko prosessin ajan, kun taas Yhdysvallat väitti viruksen olevan luonnollista alkuperää, aivan viime aikoihin asti Trumpin uuden hallinnon aikana. Venäjä ja Kiina ovat anelleet tutkintaa, kun taas Bidenin hallinto ja Fauci tekivät kaikkensa peittääkseen sen, että C19 oli ihmisen tekemä.

Yhteenvetona voidaan todeta, että en usko Kiinan olevan vastuussa Covidista. Mielestäni korruptoituneet syvän valtion oligarkit, yhteistyössä CIA:n/USAIDin ja muiden korruptoituneiden Yhdysvaltain hallituksen elementtien kanssa, vapauttivat ihmisen tekemän viruksen osana hallinnonvaihto-operaatiota Trumpin syrjäyttämiseksi vuonna 2020 ja syyttivät Kiinaa epidemian puhkeamispisteenä peittääkseen osallisuutensa.

Saimme juuri Operaatio Mungoosen tiedostot, jotka todistavat, että CIA käyttää biologisia aineita osana hallinnonvaihto-operaatioita ja peittää osallisuutensa, joten tämä ei ole aivan ennennäkemätön skenaario.

CIA on tehnyt sen ennenkin.

8

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään uutta rosvo-USA:n toimista!

• Anonyymi

Varmaankin tämä on ykköspuheenaihe Kankoonpeen torilla torstaina.
      Samalla kun napostellaan mustoomakkarroo.

• Anonyymi

Sinä voit lässyttää vaikka salkkareista, ketään ei kiinnosta

• Anonyymi

Hirvittävä häpeä kokoomuslaisille kun pikkuhiljaa alkanut paljastumaan mihin kaikkeen heidän unelmamaansa on syyllistynyt.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂 ei mulla muuta

• Anonyymi

Yhdysvallat on jo myöntänyt että virus on ihmisen tekemä, uusimman selityksen mukaan Kiinan syytä. Jokainen järkevä ymmärtää kuka hyötyi eniten rahallisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvallat on jo myöntänyt että virus on ihmisen tekemä, uusimman selityksen mukaan Kiinan syytä. Jokainen järkevä ymmärtää kuka hyötyi eniten rahallisesti.

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Myös Kälviä kehitti covidia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      210
      9083
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5648
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      54
      4710
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      92
      4619
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3639
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3360
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2876
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2742
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2641
    Aihe