Kouluja joudutaan lakkauttamaan, mutta miljoonia riittää taiteeseen
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/n%C3%A4iden-koulujen-lakkauttamista-sein%C3%A4joki-harkitsee
Asemanseudullekin ostettiin miljoonilla pääasiassa lapualaisten taidetta eli verorahat meni Lapualle.
Ja entinen Taihehalli ei riittänyt vaan Itikanmäelle piti saada miljoonilla taidemuseo joka nielee miljoonia. Tietenkin sinne piti rakentaa 4 miljoonalla oma siltakin jota kukaan ei käytä koska 100m päässä on jo silta.
Kouluja lakkautetaan taiteeseen miljoonia
10
318
Vastaukset
- Anonyymi
Kulttuurirahoilla on palkattu Seinäjoelle kymppitonnin kk-palkalla kaupungin virallinen leikkijö ;)
- Anonyymi
Taide ja vasemmistolaisuus on ymmärtääkseni paljolti sama asia.
- Anonyymi
Ostaisiko Seinäjoen kaupunki minulta itse tekemäni taulun 18,3 miljoonalla eurolla?
- Anonyymi
Minä oon käyttäny siltaa, ei ole tarpeeton,. Taide on.
- Anonyymi
Seinäjoen kesäkuvataiteilijana vuonna 2025 toimii Emmi Kairenius. Hän on aloittanut työnsä kesäkuun alussa tutkimalla kaupungin elementtejä ja leikkimällä niiden kanssa.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/seinäjoen-kesäkuvataiteilija-emmi-kairenius-toteuttaa-taidettaan-leikkien
Ja tälle siis maksetaan tästä palkkaa. Vasemmistolaiseen mielenvikaisuuteen syydetään rahaa. - Anonyymi
Kouluja lakkautetaan vain ja ainoastaan sentakia kun ei ole riittävästi oppilaita!
- Anonyymi
Ja riittävän määrän taas määrittelee rahapula joka johtuu kaikenmaailman puunhalaajista ja leikkiöistö joita palkataan tuhlaamaan rahaa,
- Anonyymi
Kouluja lakkautetaan, jos ei ole oppilaita, mutta taiteisiin ei tarttis euroakaan laittaa!
- Anonyymi
Kouluja lakkautetaan kun edellinen kaavoitusjohtaja
ei antanut lainkaan rakennuslupia vireisiin kyliin. - Anonyymi
Kouluja lakkautetaan vain ja ainostaan siitä syystä, jos oppilaita ei ole riittävästi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527