Jos olet parisuhteessa narsistisen ihmisen kanssa tai ylipäätään parisuhteessa niin muista tämä:
Et ole vastuussa toisen aikuisen tekemisistä vaan hän itse päättää mitä sanoo,tekee,miten käyttäytyy.
Et ole huono ja mitätön ja jos hän käyttäytymisensä saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi kerta toisensa jälkeen niin et ole sitä muidwn silmissä etkä edes sen sanojan silmissä vaan ongelma on sanojassa sillä kukaan ihminen ei ole koskaan arvoton ja mitätön,muisra tämä!!
Olet merkityksellinen. Pidä huoli itsestäsi ja arvosta itseäsi.
Arvottomuuden tunne
9
433
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos muistutuksesta 🫶🏼
- Anonyymi
Feministeistä yli 70% on narsisteja. Eli välttäkää feministejä.
- Anonyymi
en tajua miksi jotkut ihmiset sietävät mitä tahansa, saavatko he jonkinlaista nautintoa siitä haukkumisesta ja huutamisesta ynnä muusta p-askasta?
ehkä ovat erittäin heikkoja luonteeltaan, esittävät ulospäin reipasta, mutta sisäisesti ovat heikkoja ja surkeita, ja kun se toinen huutaa ja haukkuu niin se tuntuu kodikkaalta- Anonyymi
En usko. Luulen tai oikeastaan uskon että asia on monikerroksinenja syvällisempi.
Löhtökihtaisesti yleensä ajattelen että en tiedä tarkkaan niin en heti lähde tekemään radikaqleja johtopäätöksiä siittä miksi joku jää vaikeaan suhteeseen.
Minulle se että joku jää sellaiseen suhteeseen kertoo jo siittä ettei asia ole enää helppo saatika yksinkertainen vaan siinä on monia tasoja joita en osaa edes kuvitella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Luulen tai oikeastaan uskon että asia on monikerroksinenja syvällisempi.
Löhtökihtaisesti yleensä ajattelen että en tiedä tarkkaan niin en heti lähde tekemään radikaqleja johtopäätöksiä siittä miksi joku jää vaikeaan suhteeseen.
Minulle se että joku jää sellaiseen suhteeseen kertoo jo siittä ettei asia ole enää helppo saatika yksinkertainen vaan siinä on monia tasoja joita en osaa edes kuvitellamonia tasoja on vain sen narsistin uhrin mielessä koska se on sirpaleina
- Anonyymi
Vaikka hän saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi
.
kerta toisensa jälkeen
.
niin muista että et ole sitä muiden silmissä- Anonyymi
Tee päätös nyt.
- Anonyymi
Arvostan itseäni, mut miksi erokehotus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504