Jos olet parisuhteessa narsistisen ihmisen kanssa tai ylipäätään parisuhteessa niin muista tämä:
Et ole vastuussa toisen aikuisen tekemisistä vaan hän itse päättää mitä sanoo,tekee,miten käyttäytyy.
Et ole huono ja mitätön ja jos hän käyttäytymisensä saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi kerta toisensa jälkeen niin et ole sitä muidwn silmissä etkä edes sen sanojan silmissä vaan ongelma on sanojassa sillä kukaan ihminen ei ole koskaan arvoton ja mitätön,muisra tämä!!
Olet merkityksellinen. Pidä huoli itsestäsi ja arvosta itseäsi.
Arvottomuuden tunne
8
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos muistutuksesta 🫶🏼
- Anonyymi
Feministeistä yli 70% on narsisteja. Eli välttäkää feministejä.
- Anonyymi
en tajua miksi jotkut ihmiset sietävät mitä tahansa, saavatko he jonkinlaista nautintoa siitä haukkumisesta ja huutamisesta ynnä muusta p-askasta?
ehkä ovat erittäin heikkoja luonteeltaan, esittävät ulospäin reipasta, mutta sisäisesti ovat heikkoja ja surkeita, ja kun se toinen huutaa ja haukkuu niin se tuntuu kodikkaalta- Anonyymi
En usko. Luulen tai oikeastaan uskon että asia on monikerroksinenja syvällisempi.
Löhtökihtaisesti yleensä ajattelen että en tiedä tarkkaan niin en heti lähde tekemään radikaqleja johtopäätöksiä siittä miksi joku jää vaikeaan suhteeseen.
Minulle se että joku jää sellaiseen suhteeseen kertoo jo siittä ettei asia ole enää helppo saatika yksinkertainen vaan siinä on monia tasoja joita en osaa edes kuvitella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Luulen tai oikeastaan uskon että asia on monikerroksinenja syvällisempi.
Löhtökihtaisesti yleensä ajattelen että en tiedä tarkkaan niin en heti lähde tekemään radikaqleja johtopäätöksiä siittä miksi joku jää vaikeaan suhteeseen.
Minulle se että joku jää sellaiseen suhteeseen kertoo jo siittä ettei asia ole enää helppo saatika yksinkertainen vaan siinä on monia tasoja joita en osaa edes kuvitellamonia tasoja on vain sen narsistin uhrin mielessä koska se on sirpaleina
- Anonyymi
Vaikka hän saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi
.
kerta toisensa jälkeen
.
niin muista että et ole sitä muiden silmissä- Anonyymi
Tee päätös nyt.
- Anonyymi
Arvostan itseäni, mut miksi erokehotus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599698K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654747- 1892268
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112175Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001789- 881498
- 211321
- 411093