Näin pitkän ja vahvan sekä ahdistavan unen mieheni pettämisestä. Minua ei ole koskaan petetty.
Kerroin unestani miehelleni. Mies suuttui. Sanoi että tuollaiset voi pitää omana tietonaan eikä tulla kaikkea hänelle kertomaan.
Tiedän mistä uni johtui siittä että mieheni on ollut kuukausia etäinen ja kiukkuinen työstressistä johtuen.
Mitä te ajattelette. Kannattaako tuollaisesta unesta avautua puolisolle?
Pettämis uni
21
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäisi voida keskustella kaikenlaisista asioista. Voit sanoa miehellesi, että ihmettelet hänen reaktiotaan.
- Anonyymi
Sanoin että miksi suuttua,halusin vain avautua luittamuksellisesti asiasta hänelle enkä kenellekkään muulle.. kerroin myls että minusta hän on ollut etäinen pitkän aikaa niin se varmasti aiheutti unen. Mies ei vastannut mitään muuta kuin että pahrenan vain asioita mutta oli todella vihaisen näköinen jä lähti ulos pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Mä olisin jääny ainskin epäilemään että pitikö jopa paikkansa vaikka vaan uni sulle olikin kun noin reagoi siihen että unestasi hänelle kerroit
- Anonyymi
Kävi sama mielessä mutten haluaisi olla turhan mustasukkainenkaan.
- Anonyymi
Onko sillä toinen nainen mielessä?
- Anonyymi
En tiedä. Ei mitään hajua.
- Anonyymi
Mulla samansuuntainen uni, mieheni aikaisemmasta pettämisestä ja siitä naisesta, jonka kanssa petti ja jäi kiinni hyvin nolosti…. 2 kuppia ja väärän merkkisiä tupakan tumppeja, piti olla koko seuraava viikko matkatöissä…. oli tullut äkkikutsu! No tapasin heidät istumassa vierekkäin baarissa, nainen hiveli mieheni reittä kaula syötynä molemmilla. Näin unen ja se oli ihan kun silloin! Ihan kaikkine mielenkäänteineen. Aamulla kerroin miehelle siitä ja oikein suuttui ankarasti,että mitä sä noita vanhoja kaivelet. Tuli julki että olivatpa tavanneet ja oikein vanhoja muistelleet vällyjen välissä! Olivat tätä harrastelleet vallan!!! En pahalla tätä sano, mutta voin olla varma, etten unohda sitä unta, en ikinä! Ala vaan hiljalleen seurata, outo käytös on yleensä outoa, ja johtuu …jostain!
- Anonyymi
Ohhoh,ompa ollut paha tapahtumaketju sulla siellä. Tuntui varmasti pahalta!!
Mun unessa miehen "uusi rakkaus"vaan tulla tupsahti meille lapsensa kanssa
Kysyin unessa että miksei ees varoittanut tai kertonut mitään vaan yhtäkkiä uus nainen tulee ovesta ja mun pitää samalla oben aukaisulla.häippästä. Sitten se uus nainen kertoi mulle että mun mies pitää mua tyhmänä ja kutsuu mua aina tyhmäkdi kun puhuvat musta.
Kaikista pahimmalle unessa tuntui se että mies istu soh alle katsomaan telkkaria sen naisen lapsi sylissään ja oli sille lapselle tosi kiltti,hellä ja läsnäoleva isä mitä ei oo ollut meidän yhyeiselle lapselle löheskään yhtä paljon kuin tämän naisen lapselle. Tuo tuntui hirvittävälle.
- Anonyymi
Eli SINÄ näit unta, että miehesi petti, jonka jälkeen menit räyhäämään äijälle ja heitit voileivät rinnuksille ja nimitit kusipääksi.
Sitten ihmetellään naisten logiikkaa....- Anonyymi
Näin unta,en räyhännyt! Mietin tarkkaan mitä sanon asialliseen sävyyn.
Kerroin että näin pettämisunta mikä ahdistaa koska sw tuntui niin todelta. Kerroin myös että luotan häneeen ja uni oli varmastai vain reaktio siihen miten moeheni on ollut etäinen pidempään viime aikouna. Tapoihini ei muutenkaan kuulu räyhätä.
- Anonyymi
Kuuluuko pettäminen unessa kumppanille vai ei?
Omalle kumppanille ei välttämättä kannata kertoa, jos näkee unta toisen kanssa seksin harrastamisesta.
– Ei kaikkea tarvitse kertoa, eikä kaikesta kertomisesta seuraa hyvää.
Pahimmillaan seksiunesta kuuleminen voi aiheuttaa kumppanissa riittämättömyyden tunnetta ja turhaa huolta. Toiset taas eivät välttämättä koe minkäänlaista mustasukkaisuutta kumppanin seksiunesta. Parien on itse päätettävä, mistä kaikesta parisuhteessa kuuluu kertoa.- Anonyymi
Unessa ei harrastettu seksiä. Näin unta että uus nainen vaan tuli taloomme ja mä jouduin laosen kanssa samalla oben aukaisulla löhyemään ulos. Mi3s vaan kylmästi lemppas meidät pihalle eikä ollut millänsäkkää. Ei halunnut enää nähdä mua ja lastq. En oo mustasukkainen luonne.
Halusin siks jakaa unen mieheni kanssa koska halusin tuoda esille miten hänen kylmä ja vetäytyvä sekä hankala köytös vaikuttaa minuun. Uni todennäköisesti johtui tuosta että mies vetäytyy,haukkuu ja on etäinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unessa ei harrastettu seksiä. Näin unta että uus nainen vaan tuli taloomme ja mä jouduin laosen kanssa samalla oben aukaisulla löhyemään ulos. Mi3s vaan kylmästi lemppas meidät pihalle eikä ollut millänsäkkää. Ei halunnut enää nähdä mua ja lastq. En oo mustasukkainen luonne.
Halusin siks jakaa unen mieheni kanssa koska halusin tuoda esille miten hänen kylmä ja vetäytyvä sekä hankala köytös vaikuttaa minuun. Uni todennäköisesti johtui tuosta että mies vetäytyy,haukkuu ja on etäinen.Niin varmasti johtuikin. Teidän pitää keskustella miehesi käytöksestä.
Naisen ei kannata uneksia miehensä pettämisestä.
- Anonyymi
Mies pettää unessa, ei nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies pettää unessa, ei nainen.
Jaaha, avaaja kertoi että: "Näin pitkän ja vahvan sekä ahdistavan unen mieheni pettämisestä".
- AnonyymiUUSI
Päivän vitsi, nauratti. Kiitos tästä.
- Anonyymi
Jätä se sika!
Kenenkään ei tarvitse kärsiä pettämisestä edes unissaan!
-Feministi-- Anonyymi
Mies aiheuttanut unissa kärsimistä. #metoo sepite pitää laatia rikosilmoitukseen samalla käynnillä kun jättää erohakemuksen.
- AnonyymiUUSI
Thrh. Tqi rakastqn häntä ja siksi tuo uni tuntui äärettömän pahalta. Jos en rakastaisi,uni ei olisi näin kolahtanut.
Kirjoitan aiheesta siksi tänne koska yritän jäsentää ajatuksiani enkä ihan suin päin ala vaahtoamaan miehelleni. Haluan tietää ja ymmärtää mitä ja miten puhun hänelle. Olin niin kuohuksissani tätä aloitista tehdessäni että parempi oli etten heti ala enempää leskustelemaan miehen kanssa.
Mutta mitä käytökseen tuler niin mies on erillainen kuin ennen. Minua pelottaa.
- AnonyymiUUSI
Näin paljon unia vaimoni pettämisestä, kun parisuhteessa oli ongelmia ja vaimo oli etäinen. Myöhemmin olen tajunnut, että unet yrittävät kertoa minulle mitä oikeasti tapahtui.
Olin havainnointi asioita ihan oikein ja aivoni rekisteröi kaikki asiat. Tajusin vasta pari vuotta myöhemmin kaikki vaimon pettämiset. Niitä alkoi tulla muistikuvina menneisyydestä, mitä hän on sanonut ja mitä hän on tehnyt. Aivoni käsittelivät asioita ennenkuin itse edes uskoin pettämiset todeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1247684
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t414431törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/413932Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4092056Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi731667- 321487
- 351478
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1891221Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121148Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:121073