Yksi keino vaihtaa sähköauto. Käytä tulevat perintörahat arvonalenemaan

Anonyymi-ap

Voit vaikka ajatella niin että jos perintöä on tulossa 5-10vuoden sisällä. Niin vaihtohetkellä otat muutaman kymppitonnin kulutusluoton jolla maksa arvonaleneman niin että saat auton vaihdettua? Sitten kuittaat kulutusluoton mummon perintörahoilla. Tässä yksi keino päästä eroon sähköautosta.

10

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin moni jo tekee

• Anonyymi

Miksei noinkin, mutta lienee edullisinta olla ostamatta tämän hetken sähköautoja !

• Anonyymi

Ihan totta tuokin. Moni joutuu silti perintönsä käyttämään arvonalenemaan. Se on myös yleinen suositus sähköautomyyjien kesken. Perinnölläsi tuet tätä sähköauton testivaihetta prototyypistä autoksi.

• Anonyymi

Kolmas vuosi menossa sähköautolla, mittarissa jo lähes 90 tkm. Ainoa asia mikä harmittaa on se että hankin sähköauton vasta reilut pari vuotta sitten.

• Anonyymi

Olettehan tietoinen, että autonne lattiassa on pääomia kiinnitetty teidän tietämättänne muutamia kymmeniä tuhansia Euroja !?

• Anonyymi

Näin polttitoopet ovat tehneet aina. Vaihdossa annetaan arvoton romu ja tilalle muutaman tonnin romu ja tiskiltä kolmen vuoden pikalaina. Hyvä, kun kotiin pääsee ettei tarvitse matkalla ruveta remonttia tekemään.

• Anonyymi

Muutaman tonnin autoilla ajaminen on paljon järkevämpää kuin ostaa muutaman kymppitonnin uusi auto. Uuden auton ostaminen on lähinnä rahojen vetämistä vessasta alas. Ja tuollaiset muutaman tonnin autot ostetaan yleensä käteisellä.

• Anonyymi

Saksalaisilla paskoilla ajavat väittävät autojen rikkoutuvan alle 20 vuoden iässä tai että näihin autoihin olisi kertaakaan tarvinnut vaihtaa vaikkapa moottoriin osia. Kaikki nesteetkin voivat olla autossa tuon ikäisenä tehtaalta olevina. Maailmassa on paskoja, joihin alle 400 tkm ajettuna vaihdetaan vesipumppuja, niveliä ja säädetään alustaa ja moottoria. Kertokaa sama sähköautoista muuta kirjoittaessanne.
      Saksalaiset romut ovat pilanneet polttomoottoriautojen luotettavuuden.

• Anonyymi

Pietarin trollitehtaan dissaus avaus kuten n 90 % kaikesta ! ! Älä kommentoi ! !

• Anonyymi

Ja sitten nostit taas avauksen ykköseksi kommentoimalla ketjua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe