Natomaiden Rovaniemen HÄTÄKOKOUKSELLE TÄYSKÄÄNNÖS.

Anonyymi-ap

Puolustus­ministerien tapaamiselle dramaattinen päätös ja täyskäännös.

Ministerien oli tarkoitus tutustua taisteluharjoitukseen, mutta kello 11 aikataulutettu tapahtuma peruttiin onnettomuuden takia ja sotilaille alettiin antamaan hätä kriisiapua.

Hätäkokoukseen osallistuneet ministerit olivat tapahtuma-aikaan ilmatukikohdassa. Onnettomuuden jälkeeeen he kokivat olonsa turvattomaksi ja ministerit lähtivät esikuntineen valmistautumaan pakomatkalle turvalliseksi tunnetun Ruotsin kautta.

Flightradar-sivuston perusteella Ruotsin ilmavoimien kone nousi Rovaniemeltä kohti Tukholmaa kello 12.30.

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettava tapahtuma tuo F-18 Hornetin onnettomuus. Onneksi pilotti selvisi vähillä vammoilla (ainakin näin on esitetty), Toivotaan.

• Anonyymi

Tuosta näkee miten surkea tuo "puolustusliitto" on, yksi kone putoaa harjoituksessa ja nato lamaantuu täysin.

• Anonyymi

Sotavoiman näytös peruttiin Rovaniemenllä heti kun Hornet oli maastoutettu ja niinmuodoin loppusiijoitettu Rovaniemen lentokenttään.

Melkosia velliperseitä nuo Naton sotamnisterit? Hornetin jätteistä nousevat liekit ja musta savu olisi tuonut sotanäytökseen vain AUTENTTISUUTTA!

• Anonyymi

Ilmeisesti tiltun onnenpäivä. Parasta mitä tiltu voisi toivoa, kun Venäjän hyökkäys ja miehitys jätetään pois…

• Anonyymi

Palomiesten Hornetin palavan raadon päälle suihkuttama KÄSITTÄMÄTÖN vaahto VARJOSTAA Nato-Tiltun NAURETTAVAA mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palomiesten Hornetin palavan raadon päälle suihkuttama KÄSITTÄMÄTÖN vaahto VARJOSTAA Nato-Tiltun NAURETTAVAA mieltä.

Varsinainen puujalkavitsi? Lähetetäänkö Suomeen Venäjän Tiltut laarin pohjalta?

• Anonyymi

Joko Venäjä ehti hyökätä?

• Anonyymi

Ei tartte, Hornetit tippuvat itekseen.

• Anonyymi

Yksi 30:ssä vuodessa!? Migit pystyvät paljon parempaan!🤣🤪😅😂😳👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi 30:ssä vuodessa!? Migit pystyvät paljon parempaan!🤣🤪😅😂😳👍

Natolla ei taida olla kuin noita F-18 invalidi mopoja ja kohta kaikilla EU:N natomailla on F-35 keharit. MIGejä taitaa ola vain Romanialla ja Bugarialla ja kai Puolalla, Slovakiialla ja ... Kroatialla.

• Anonyymi

Kroatian hävittäjähanke etenee jälleen. MiG-21 hävittäjät uppgraden kautta 20 vuodeksi jatkoajalle. Tulee GPS ohjauskin.

• Anonyymi

Lännen GPS- ohjaus.

• Anonyymi

Hölmö ilmastomuutosta nopeuttava temppuilu ja sen seurauksena Hornetin maahan syösy VARJOSTAA Naton johtajien huippukokousta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe