En jaksais ettiä uutta

Anonyymi-ap

Työtä. 🥺🫤😭😭😭😭
Pakko!
T. Nainen

17

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Haaveet kaatuu, niiitä nousemaan en saa.. "

• Anonyymi

Ihan ku mut ois tuomittu alusta saakka väärälle polulle tai nyt ollaan oltu niin väärällä että tää ravistelu on pakollinen prosessi.
        Olen kuin tuomittu paskoihin valintoihin. Ei pitäs koskaan ikinä innostua ja motivoitua mistään. Tultu nyt niin rytinällä alas.

• Anonyymi

Joo, se siitäkin sitten. Olen kypsä elämään koska olen nähny jo mitä se on. Turha teennäistä iloa edes kaivaa mistään. Ilo kuului nuoruuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se siitäkin sitten. Olen kypsä elämään koska olen nähny jo mitä se on. Turha teennäistä iloa edes kaivaa mistään. Ilo kuului nuoruuteen.

Elämä on osaltani eletty. Vois hakeutua sairaseläkkeelle loppuelämäks jo päälle 30 v:nä. Vittua jo tässä vetelee mitään rooleja. Mun roolit on nähty ja enää ei saa takas mitään.

• Anonyymi

Tätä tässä varmaan ajetaan takaa.. 🤔 Kyllä mä manipuloinnin tunnistan.
      T. Ap

• Anonyymi

Oli sitten positiivista tai negatiivista pelailua niin pelailuapa hyvinkin näyttää olevan.
        Tiedostamatonta tai ei.

• Anonyymi

miks tarvit uuden työn :(

• Anonyymi

En pysty enää tähän, koska rakastan yhtä ihmistä suhteettoman paljon ja se tekee tästä vaikeaa. Koskaan saisi sanottua kaikkea mitä mielen päällä on. Sitä on liikaa.
        Ja sitä paitsi tarvitsen joka tapauksessa lisätyön vähäksi aikaa. Ei nyt ihan riitä tällä hetkellä projektit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty enää tähän, koska rakastan yhtä ihmistä suhteettoman paljon ja se tekee tästä vaikeaa. Koskaan saisi sanottua kaikkea mitä mielen päällä on. Sitä on liikaa.
        Ja sitä paitsi tarvitsen joka tapauksessa lisätyön vähäksi aikaa. Ei nyt ihan riitä tällä hetkellä projektit.

Lisään vielä. En mä kerkeä ja voi siinä työympäristössä sanoa kaikkea. Pitäisi sanoa ne ajan kanssa jossain ihan muualla ja keskustella.
        Eipä minulle ole tässä elämässä sellaista aikaa hänellä antaa. Ei hänellä ole mulle aikaa. 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä. En mä kerkeä ja voi siinä työympäristössä sanoa kaikkea. Pitäisi sanoa ne ajan kanssa jossain ihan muualla ja keskustella.
        Eipä minulle ole tässä elämässä sellaista aikaa hänellä antaa. Ei hänellä ole mulle aikaa. 😭

no etkö voi tavata työn ulkopuolella ja kertoa :)

• Anonyymi

Tulet saamaan paremman työn. Nokka kohti tuulta✌

• Anonyymi

Ei tässä ole paremmastakaan välttämättä kyse. Kyse on monimutkaisistakin asioista.
        Kaikki jää möykyksi rintaan ja selvittämättä joka tapauksessa, lähden taikka jään. Eikö silloin ole fiksumpaa lähteä pois. 🫤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole paremmastakaan välttämättä kyse. Kyse on monimutkaisistakin asioista.
        Kaikki jää möykyksi rintaan ja selvittämättä joka tapauksessa, lähden taikka jään. Eikö silloin ole fiksumpaa lähteä pois. 🫤

Vie keskittymisen ja pilaa kaiken se sisäinen ristiriita ja myrsky.

• Anonyymi

Alat mulleja lypsämään.

• Anonyymi

🙄🙄🙄 Vois perustaa oman maatilan.

• Anonyymi

Ehkä sinä mies sitten unohdut, kun tiemme eroavat. Olet onnellinen varmasti. Et voi elää tätä elämää mun puolesta ja nostaa mua loputtomasti ylöspäin vaikka onkin ihanaa miten tuet mua. Olet onnellinen, minä onneton. En silti ole onnenonkija tai pelastajan etsijä. Minä vain rakastuin.

Sinne jonnekin, jollekin. Taas muodossa sinä, vaikka ei täällä kukaan tiedä keneltä kenelle mikäkin on, eikä hän täällä ole.

Toivon hänelle sydämestäni hyvää. Voi hyvin..

• Anonyymi

Kaikella on tarkoitus. Huomaat sen joskus tulevaisuudessa ja osaat arvostaa tätäkin. Suunta on vahvasti eteenpäin.✌

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe