Tämä kevät ja talvi on ollut monelle painajainen:
Hengenahdistusta. Unettomia öitä. Sinullakin?
Sain vahvistuksen omista oireista terveysasemalla: lääkärit puhuivat keskenään, sanottiin että 2-3 ihmistä ei riitä vastaanottamaan 400-500 puhelua jonossa, kaikilla on hengenahdistus jotka soittavat. Kuulin myös apteekissa kun kysyin että ennennäkemätön määrä ihmisiä tulee käymään samoilla oireilla (hengenahdistus). Onko Suomen ilmastossa jotain poikkeavaa? Varmastikaan ei ryssien aiheuttamaa, mutta olen tarkistanut (yhteydellä) norkko- sekä fmi:hin ettei pitäisi olla poikkeavaa muuta kuin erittäin suuri koivukukinta, joten niillä joilla on koivuallergiaa voivat tuntea paljonkin.
Ilma on ollut poikkeuksellisen kuivaa, vaikka on satanut: kosteusmittari näyttää 31-32% joten suosittelen höyrystävää ilmankostutinta (esim. Allergia liitto myy).
Onko muilla samat oireet:
Erittäin vaikeaa nukkua, raskasta hengittää, jopa ihan unettomia öitä?
Kysymys kuuluu: mikä on tämän alkuperä?
Voi olla virus, voi olla allergia (koivu vain, pajua ei lainkaan), voi olla asunnon ilmassa jotain joka aiheuttaa esim. kemikaaleja, maaleja jne. Kannattaa tarkistaa!
Itse on käynyt 3-4 kertaa terveyskeskuksessa 2 kertaa yksityisessä ja 2 kertaa akuutissa. Tuntui kuin olisi kuolemaisillaan.
Jollette saa yö unta, kannattaa ottaa siesta (torkut) päivisin ja jollei se onnistu myöskään, ainakin levätä. Suosittleen perusteellista tutkimusta terveyskeskuksessa aloittaen verikokeista, allergiakokeet, kaikki vain, että saatte selville alkuperää.
Itsellä todettiin vasta toisen käyntikerran jälkeen yksityisellä (Mehiläinen) LIEVÄ poskiontelotulehdus. Ei todellakaan ole ollut lievä.
Ongelmahan on siinä, ettei lääkärit osaa muuta kuin myydä lääkkeitä suurinpiirtein - eivät ainakaan ole antaneet MINKÄÄNLAISIA OHJEITA KOTIHOITOA VARTEN joten olen pyöräillyt poskiontelotulehduksella monta kilometriä.
Toivottavasti jotain apua tästä - kirjoittakaa oma tarina jos olette myös tällaista kärsineet.
2025 ennennäkemätöntä: onko sinullakin?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763