Nainen huojuu parvekkeella, kilttimeis pelastaa naisen

Anonyymi-ap

Nainen huojuu parvekkeella ja kilttimies rientää apuun parvekkeen alapuolelle ja nainen mätkähtää kiltin miehen pehmoiseen syliin ja nainen huokailee, voi, sinä pelastit minut.
Sen jälkeen naisen kodin ovi avautuu kilttimiehelle, juodaan siideriä ja yhteinen lapsi polkaistaan alulle.

15

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten hyvä, mutta todellisuudessa kilttimies pötkii pakoon kriisitilanteessa eikä varsinkaan saa lasta alulle pikkupilillään.

• Oikea kysymys kuuluu: - Minkä kerroksen parveke?

• Anonyymi

Viides kerros

• Anonyymi

Toinen kysymys: "Miksi nainen huojuu"?
      Diagnoosi puuttuu.
      Kiertohuimaus? Vakava humalatila? Silkkaa teeskentelyä ja huomion hakua?
      Vilma

• Anonyymi

Tuuli huojuttaa naista...

• Anonyymi

Onko tämä se sama vatsansa rapsuttelija Robinson, joka hirnahtelee iloisesti? 😂

• Anonyymi

Punkalaitumella tapahtuu 😁

xLiner

• Anonyymi

Nainen sanoo kilttimiehelle, ettei tarvitse miestä ja olisi osannut laskeutua maahan ilman apuakin. Sitten nainen uhkaa kilttimiestä poliisilla ja ahdistelusyytöksellä, jos mies ei heti laske naista maahan. Jännämies tulee humalassa karjuen paikalle, että mikä hyypiö täällä naisia ahdistelee täällä. Kilttimies laskee naisen ja yrittää rauhoitella tilannetta, mutta jännämies käskee häntä pitämään turpansa kiinni. Jännämies sanoo naiselle, että hänellä on kämpillä siideriä, jos nainen haluaa tulla juomaan. Nainen ja jännämies poistuvat käsikädessä rakastuneina paikalta. Kilttimies katoaa yksin yöhön kuin jokaisena muunakin iltana.

• Anonyymi

Forrest Gump oli kilttimies. Kun nainen teki kuolemaa, hän lopulta huoli Forrestin pitämään huolta lapsesta. Lapsi saattoi olla Forrestin tai sitten ei. Lapsen isä saattoi hyvinkin olla joku jännämies.

• Anonyymi

Jos on virikkeetön elämä, se näkyy jutuissa.

• Anonyymi

Olen nähnyt videolta tuollaisen tilanteen oikeasti, oli jossain kiinassa tai vastavassa. Nuori nainen teki itsem urhan hypäämälä kerrostalon ikkunasta, ja pitkä nuori mies oli maassa alapuolella ja ojensi kätensä ottaakseen naisen vastaan. Naisen nopeus oli niin suuri että kädet katkesivat heti kontaktissa ja törmäys oli kuin kaksi autoa olisi ajanut vastakkain 100kmh. Mutta autot oli tehty lihasta. Molemmista jäi vain märkä läntti asfaltille.

Fantasia ja todellisuus ovat niin kovin erillaisia, niitä ei pidä sotkea keskenään.

• Anonyymi

Ja tämä saattaa ehkä kuullostaa hieman huvittavalta, mutta ei todellakaan ollut kun sen näki videolta. Älä katso jos törmäät tuohon videoon joskus, se oli todella kauhea.

• Anonyymi

parempi olisi ollut 19. kerros...

niin olen piristynyt kun oli tuo leikkauskin, niin en ole rasisti, tummaihoiset ovat yleensä rasisteja, minä olen whithe supermaxcist, joka tarkoittaa että pidän enemmän valkoisesta ihonväristä, Siinä kaikki.

Onko nyt lempiväri rikos?

• Anonyymi

joo en ole heidän siis kkk-tekemisissä ollut kymmeniin vuosiin sanoni vain jotain mirä ruli mieleen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      93
      1440
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe