Kuvien ja videon perusteella näyttää asu kaikelta muulta kuin maailman luokan asulta. Alaosassa lantiosta lähtee möykky, joka jatkuu muodottamana taakse topattuina niinkuin vaipat.
Oliko asu niin kallis ettei voitu sanoa "huono". Toivottavasti Erika pelastaa esityksen karismalla ja lavan haltuunotolla, asu ei tuo lisäarvoa. Jos siellä muut esiintyjät on tyyliin stringit tai uikkarit päällä pe...kl!
Eikö esiintymisasuun voinut yhtään laittaa korkeampaa kaarta housuihin, nyt aivan muodottomat. Kenkien varret rytyssä ja löysät. Lateksi olisi ollut rock, nahka löystyy.
Jospa ne vaippahousut aukeavat, ihan kuin olisi ollut vetoketju takana. Tsemppiä Erika asusta huolimatta!
Wikmanin uusi esiintymisasu, ei imartele!
Anonyymi-ap
4
228
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tää uus asu on nahkaa, joka ei mene vartaloa myöten kuten kumiasu olis tehnyt.
- Anonyymi
Mutta missä on Erikan ihanat pakarat?
Ne on piilotettu, vaikka juuri niiden välissä on Erikan aromikkain alue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missä on Erikan ihanat pakarat?
Ne on piilotettu, vaikka juuri niiden välissä on Erikan aromikkain alue.Treenaamaton lattaperse pitäis sun mielestä olla näytillä🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6131600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44857Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12701- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548- 31516
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494