Kyseinen yritys myy nikan ja lukan terassilaseja, pyydettiin tarjous ja sovittiin hinnasta ja se vanha ukko siellä laittoi laskun ihan muusta kun sovitusta. Lisätyötä tuli tuhansilla euroilla sopimuksen ulkopuolelta.
Cerdo oy lasitukset ja muut työt
4
570
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tää se firma joka tekee kaikke perseestä perämoottoriin ja laskutusmiehet seisoo. Tää firma osaa kyllä kynätunnit hyödyntää ja palkanmaksu tekijöiille ihan mitä sattuu, mikään sovittu tai tes mukainen ei päde
- Anonyymi
Tekee paljon kaupungille hommia ja seisottaa miehiä työkohteissa että saa vaan laskuttaa. Toivottavasti jää kiinni.
Palkan maksu tällä ihan mitä sattua, olin lumitöissä, ei maksa tes mukaisia tunteja, ei kilsoja ei lomia. Haistatin ja läksin pois, jos alkaa vähentelee työntekijöiden tunteja pois.
"Omistaja" liiketoiminta kiellossa kai vuosien takaa ja firma ihan eri ihmisten nimissä. Tää kertoo paljon - Anonyymi
Työntekijät on tuolla 2kk töissä max, sitten ottaa loparit kun ei makseta palkkoja sovitusti. Ennen käytti paljon vuokraa ja homma pelasi niiden kautta. Nyt palkaa vain omia ja toiminta sen mukaista.
- Anonyymi
Johtajana häärii liiketoimintakiellossa oleva "kynätunti" sikarisakari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161