Cerdo oy lasitukset ja muut työt

Anonyymi-ap

Kyseinen yritys myy nikan ja lukan terassilaseja, pyydettiin tarjous ja sovittiin hinnasta ja se vanha ukko siellä laittoi laskun ihan muusta kun sovitusta. Lisätyötä tuli tuhansilla euroilla sopimuksen ulkopuolelta.

4

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo tää se firma joka tekee kaikke perseestä perämoottoriin ja laskutusmiehet seisoo. Tää firma osaa kyllä kynätunnit hyödyntää ja palkanmaksu tekijöiille ihan mitä sattuu, mikään sovittu tai tes mukainen ei päde

• Anonyymi

Tekee paljon kaupungille hommia ja seisottaa miehiä työkohteissa että saa vaan laskuttaa. Toivottavasti jää kiinni.

Palkan maksu tällä ihan mitä sattua, olin lumitöissä, ei maksa tes mukaisia tunteja, ei kilsoja ei lomia. Haistatin ja läksin pois, jos alkaa vähentelee työntekijöiden tunteja pois.

"Omistaja" liiketoiminta kiellossa kai vuosien takaa ja firma ihan eri ihmisten nimissä. Tää kertoo paljon

• Anonyymi

Työntekijät on tuolla 2kk töissä max, sitten ottaa loparit kun ei makseta palkkoja sovitusti. Ennen käytti paljon vuokraa ja homma pelasi niiden kautta. Nyt palkaa vain omia ja toiminta sen mukaista.

• Anonyymi

Johtajana häärii liiketoimintakiellossa oleva "kynätunti" sikarisakari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe