vaikka rusketun aika helposti, ni pian se hieno rusketus vaa..häviää. siis voi puhua jopa viikosta, jos kasvoista on kyse.. pesen kasvot aamuin illoin, mutten mitenkään kovakätisesti..siis kysynpä vaan että miten ihmeessä saan mun rusketuksen pysymään ??!
kestävä rusketus?
6
4578
Vastaukset
- ex-rusketus
Mulla on sama ongelma.
Helposti rusketun, mutta se myös helposti häviää!
Ideoita? After Sun:it ei auta...- ruskettua...
minä rusketus tosi huonosti ja oon yrittänyt olla paljon aurigossa mut ei vaan tuu kunnon rusketusta... miksi mitä tehdä...
- maikki
Omasta kokemuksesta voin sanoa että Vivida Sun -kapselit on hyviä. Niiden käyttö pitää aloittaa jo ennen (n. 2vkoa) kun aloittaa auringonotonja jatkaa vielä auringonoton jälkeen. Yhdestä paketista riittää kaheks kuukaudeks.
Mutta mikään rusketus ei kuitenkaan ole pysyvä ellei jatka auringonottoa, niin se vaan on. Talvella sitte solariumiin, airtanningiin tai käyttää itseruskettavaa, jos haluaa olla ruskettunut.- Elviira
Auttakaa noi pillerit myös siihen kuinka helposti ruskettuu? Ite meinaan rusketun hyvin,mutta tosi hitaasti..Eli täytyy olla ihan mielettömän kauan auringossa.
- mutta
Elviira kirjoitti:
Auttakaa noi pillerit myös siihen kuinka helposti ruskettuu? Ite meinaan rusketun hyvin,mutta tosi hitaasti..Eli täytyy olla ihan mielettömän kauan auringossa.
suosittelen kokemuksesta Imedeen kapseleita. Auttavat ruskettumaan ja pidentävät rusketusta. On myös after suneja jotka lupaavat pidentää rusketusta!
- rusetkusta
No toi Mytanin rusketuspilleri on yks vaihtoehto.. sitte on rusketusvoiteet. tos linkki
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647313Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334399Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202525- 672087
- 881533
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977