kestävä rusketus?

hmph.

vaikka rusketun aika helposti, ni pian se hieno rusketus vaa..häviää. siis voi puhua jopa viikosta, jos kasvoista on kyse.. pesen kasvot aamuin illoin, mutten mitenkään kovakätisesti..siis kysynpä vaan että miten ihmeessä saan mun rusketuksen pysymään ??!

6

4689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-rusketus

Mulla on sama ongelma.
      Helposti rusketun, mutta se myös helposti häviää!
      Ideoita? After Sun:it ei auta...

• ruskettua...

minä rusketus tosi huonosti ja oon yrittänyt olla paljon aurigossa mut ei vaan tuu kunnon rusketusta... miksi mitä tehdä...

• maikki

Omasta kokemuksesta voin sanoa että Vivida Sun -kapselit on hyviä. Niiden käyttö pitää aloittaa jo ennen (n. 2vkoa) kun aloittaa auringonotonja jatkaa vielä auringonoton jälkeen. Yhdestä paketista riittää kaheks kuukaudeks.

Mutta mikään rusketus ei kuitenkaan ole pysyvä ellei jatka auringonottoa, niin se vaan on. Talvella sitte solariumiin, airtanningiin tai käyttää itseruskettavaa, jos haluaa olla ruskettunut.

• Elviira

Auttakaa noi pillerit myös siihen kuinka helposti ruskettuu? Ite meinaan rusketun hyvin,mutta tosi hitaasti..Eli täytyy olla ihan mielettömän kauan auringossa.

• mutta
        Elviira kirjoitti:

Auttakaa noi pillerit myös siihen kuinka helposti ruskettuu? Ite meinaan rusketun hyvin,mutta tosi hitaasti..Eli täytyy olla ihan mielettömän kauan auringossa.

suosittelen kokemuksesta Imedeen kapseleita. Auttavat ruskettumaan ja pidentävät rusketusta. On myös after suneja jotka lupaavat pidentää rusketusta!

• rusetkusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      374
      3214
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe