Miehet ovat ihan paskoja

Anonyymi-ap

Minun ja mieheni 20 vuotta kestänyt suhde päättyi viikko sitten, koko liittomme ajan miehellä on ollut naispuolinen "hyvä" kaveri, ja minulle on uskoteltu että he oikeasti ovat vain kavereita, lapsuudesta asti. Tämä vitun kotka oli omasta miehestään eronnut muutama kuukausi sitten ja nyt jo ovat minun ex-mieheni kanssa lähdössä tänään laivalle!!! Voi vittu mikä luuska ja mun exä on pahemman luokan huorapukki.

24

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin luultavaa että kumpainenkin tahoillaan pettäneet puolisoitaan miehesi sinua ja hänen hyvä kaverinsa miestään miksi suhteet harvemmin toimii jos jommallakummalla on kaverinaa vastakkaisen sukupuolen edustaja etenkin ns hyvä kaveri se kun on rinnastettavissa ystävään joka pitäisi olla se jonka kanssa on parisuhteessa

• Anonyymi

Ihan vasmasti on ja nyt kun katoin sen ämmän facebookkia niin sen kaksosilla on kiharat hiukset, samoin meidän lapsilla ja mun miehellä, ja hei haloo nää kaikki on jo melkein aikuisia lapsia. vittu ne on pannu koko meidän liiton ajan

• Anonyymi

ei se mikään horo oo täys kusipää. nyt kun miettii ne kaikki kerrat kun tuo lähtenyt mm kaverin kanssa kaljalle, lenkille, ym.

• Anonyymi

Samankaltaisuus houkuttelee? Ehkä löytävät näiden yhtäläisyyksien kanssa toisistaan hyviä puolia, jotka hitsaa heitä enemmän yksiin? Ajattele ap enemmän niin, että hyvä juttu, ettei sinulla ole enää tarvetta pitää kulissia yllä vaan voit keskittyä enemmän nyt itseesi?

Itse miehenä olen oppinut enemmän olemaan yksin, koska luottamuksen puutetta on vaikea muuksi muuttaa, jollei sitten löydä sellaista, jonka tämän tuntemuksen muuksi muuttaisi? Kerran pettäjä pettää myös tilaisuuden tullen uudelleen. Ole tyytyväinen, että toinen paljastui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vasmasti on ja nyt kun katoin sen ämmän facebookkia niin sen kaksosilla on kiharat hiukset, samoin meidän lapsilla ja mun miehellä, ja hei haloo nää kaikki on jo melkein aikuisia lapsia. vittu ne on pannu koko meidän liiton ajan

Ei ole ihme kun saadaan lopputuloksia lukea iltalehdistä😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin olet itse miestäsi parempi kun et ole itse häntä pettänyt kiukku on ymmärrettävää tuntuu mitä luultavammin että koko elämältä on vedetty matto jalkojenalta kun ei lasten isään olisi loppupeleissä kannattanutkaan luottaa

• Anonyymi

Olli se Rikkaa on nussinut jo varmaan ennen mua, tuutte jäämään kiinni ja tästä tietää kohta sitten ihan kaikki.

• Anonyymi

Aloittaja kun olisi pitänyt suhteesta alunperinkin huolta ja Ollin tyytyväisenä, niin Olli ei nussisi tänäiltana Rikkaa laivalla. En voi käsittää naisia jotka itse mokaavat ja siitä sitten miestä syytetään

• Anonyymi

Jep. Tuttu tarina monen suusta. Aina pitäisi hälytyskellojen soida kun puolisolle ilmaantuu erisukupuolta olevan muka " ystävä ". Niin monta kertaa nähnyt et v* tut se mikään ystävä ole. Haloo.

• Anonyymi

Siis tää ystävä on ollut ihan aina kuvioissa mm.meidän häissä. mä oon ollut niin tyhmä kun oon luottanu niihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tää ystävä on ollut ihan aina kuvioissa mm.meidän häissä. mä oon ollut niin tyhmä kun oon luottanu niihin

Eikös tämä ole jo vähän omaa tyhmyyttä sinulta, ei mies ja nainen voi olla useita vuosia/vuosikymmeniä pelkästään kavereita, kyllä siinä on aina myös jotain muuta

• Anonyymi

Mitäs valitsit mieheksesi jännämiehen.

Olisit ottanut kiltin ja kunnollisen vässykän.

• Anonyymi

No kun tää mies osaa olla myös hyvin hurmaava, korkeakoulutettu, sivistynyt, ja rikas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun tää mies osaa olla myös hyvin hurmaava, korkeakoulutettu, sivistynyt, ja rikas

Yleensä tuollainen "hurmaava" mies on myös taitava manipuloimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se kyllä osaa joo olla, välillä kun sen työpuheluita kuuntelee niin osaa kyllä aina johdatella asiakkaan ostamaan tuote/palvelu. siis myy jotain koneita teollisuuteen työkseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän ne on "hyvin kiireisiä ja ahkeria eikä suostu menojaan selittelemään" sitä vaan tässä ihmettelen miksi se on jatkanut tän naisen kanssa olemista jos ruoho on ollut kokoajan vihreämpää aidan toisella puolella🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis sä olet pohjimmiltasi huora kun olet varakkaan miehen kanssa mennyt naimisiin :):):) ite sit varmaan oot persaukinen, toivottavasti äijä on osannut tehdä avioehdon :)

• Anonyymi

Ei tarvi yleistää, naiset on samanlaisia.

• Anonyymi

En mä ainakaan eläisi ruuhkavuosiin asti toisen miehen kanssa ja sitten ottaisi takaisin jonkun lapsuuden heilan jonka kansa on eletty vaan sitä mukavaa aikaa. Vittu nämä kaksi ei yhtään mieti mitä ne tekee muille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan eläisi ruuhkavuosiin asti toisen miehen kanssa ja sitten ottaisi takaisin jonkun lapsuuden heilan jonka kansa on eletty vaan sitä mukavaa aikaa. Vittu nämä kaksi ei yhtään mieti mitä ne tekee muille

Itse en pystyis katsella tuollaista touhua. Loppuis aika lyhyee. Joka tavalla vaikka jälkikäteen.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvoinnihminen taitaa olla kykenevä ajattelemaan mitä muille aiheuttaa omilla teoillaan

• Anonyymi

Minun exäni löysi netistä 17 avioliittovuoden jälkeen ihanan amerikkalaisen rikkaan leskimiehen jonka luokse Edinburghiin hänen piti muuttaa, mutta lennettyään sinne ja siellä 12 päivää hotellissa luuhattuaan ei tätä ihanaa miestä missään näkynytkään. Soitti sitten minulle ja kysyi voiko tulla takaisin? Arvatkaa mitä vastasin? Tästä on nyt 10 vuotta aikaa enkä pysty vieläkään enää luottamaan naisiin ryhtyäkseni parisuhteeseen.

• Anonyymi

Todella surullista Avioliitto on pyhä Voimia sulle Ajatuksin sun tukena.

• Anonyymi

Voimia sinulle❣️
      Nyt on vaikeaa, mutta aika tekee tehtävänsä ja lopulta helpottaa. Muista että sinä et ole tehnyt mitään väärää, hän ei vaan ollut luottamuksesi arvoinen.

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan ja tiedän suunnilleen mitä käyt läpi.
      Tulee vielä päivä jolloinka löydät jotain paljon parempaa, ja uskot jälleen, että aitoa rakkautta on olemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3153
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2042
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1854
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      358
      1842
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1457
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1390
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1162
    8. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      18
      1032
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64